» کامپیوتر و اینترنت » اخبار تکنولوژی » این محصول جدید اپل، سمعک هم می‌شود!
اخبار تکنولوژی

این محصول جدید اپل، سمعک هم می‌شود!

1403/06/31 007

اپل روز گذشته از سری جدید ایرپادهای خود با ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی که در نسل جدید ایرپاد پرو2 تعبیه شده این است که می‌تواند ‌به سمعک برای شنوایی بهتر تبدیل شود. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اپل، ایرپاد4 اما پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین هدفونی است که اپل تابه‌حال ساخته‌ و با ارائه آن به بازار دیگر مشتریان می‌توانند بین 2مدل ایرپاد4 و ایرپاد4 با قابلیت حذف نویز فعال آنچه مورد نظرشان است را انتخاب کنند.

 

پاییز امسال، ایرپاد پرو2 را با نخستین تجربه سلامت شنوایی در جهان معرفی می‌کند. این مدل هدفون علاوه بر محافظ شنوایی فعال، یک تست شنوایی معتبر علمی را پشت سر گذاشته ‌و ویژگی‌هایی در حد سمعک برای کمک به بیش از یک میلیارد نفر در جهان ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی جدیدی که ‌برای ایرپاد پرو2 منتشر می‌شود، قابلیت سمعک را در این هندزفری فعال خواهد کرد.

 

کاربران آیفون و ایرپاد می‌توانند تست شنوایی کوتاهی را انجام دهند و اگر مشکل شنوایی تشخیص داده شود، پروفایلی شخصی برای کاربر ایجاد خواهد شد. ایرپاد پرو2 از روی همین پروفایل و به‌صورت شخصی‌سازی‌شده، صداهای محیط را به مقدار کافی تقویت می‌کند.

 

جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل، می‌گوید: «با ایرپاد4 کاربران می‌توانند از حذف نویز فعال و پیشرفته‌ترین تجربه صوتی تاکنون در طراحی هدفون‌های کوچک لذت ببرند.»

 

 ایرپادهای اصل با کیفیت صدای باورنکردنی، عمر باتری تا 24ساعت، قاب قابل شارژ و طراحی نمادین، تجربه جدیدی از این محصول اپل ارائه می‌کنند. در طراحی ایرپادهای جدید از ابزارهای مدل‌سازی‌ پیشرفته مانند فتوگرامتری سه‌بعدی و توپوگرافی لیزری برای نقشه‌برداری و تجزیه و تحلیل دقیق هزاران شکل گوش و در مجموع بیش از 50میلیون داده فردی استفاده شده است. این فرایند به اصلاح طراحی کمک کرد تا راحت‌ترین ایرپادها برای کاربران بیشتری در سراسر جهان ساخته شود.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×