اخبار

اخبار فرهنگی و هنری

عکس | طعنه سنگین پرویز پرستویی به ابراهیم رئیسی

1403/02/190 2

پرویز پرستویی با انتشار ویدئوی از اظهارات ابراهیم رئیسی نوشت: آقای رئیسی جهت یادآوری فرمایشات گذشته شمارو از این طریق به اشتراک گذاشتم لطفا این کلیپ و ببینید و به ملت شریف ایران جهت شفاف سازی بفرمایید چه کنیم؟ شما که اون زمان این فرمایشات رو بیان کردید برای مردم توضیح بدید چی شد، که اینجوری شد؟ منبع: فرارو    

اخبار ورزشی

دستمال مسی ۳۰ میلیارد!

1403/02/190 2

اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قرارداد مشهوری که روی یک ‏برگ دستمال نوشته شده بود به‌زودی در حراجی به فروش گذاشته ‏می‌شود. ‏

عکس | اولین تصاویر از ازدواج سپند امیرسلیمانی با بازیگر زن

1403/02/190 4

سپند امیرسلیمانی بازیگر 47 ساله و شناخته شده سریال‌های تلویزیونی، برادر کمند و فرزند سعید امیرسلیمانی در یک پست اینستاگرامی مشترک با مونا کرمی از ازدواج با این بازیگر خبر داد.  مونا کرمی بازیگر 34 ساله گلستانی است که از طریق بازی در تئاتر وارد دنیای هنر شد و پس از آن‌ با سریال‌های حوالی پاییز و از سرنوشت شناخته شد.    

اخبار بین الملل

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

1403/02/190 1

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه 19 اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات نظامی در نزدیکی مرز مصر آگاه است، تاکید کرد که این عملیات به هیچ وجه ناقض معاهده صلح منعقد شده میان دو طرف نخواهد بود.

اخبار بین الملل

آمریکا: ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد | سوخت فقط برای ۳ روز دیگر در رفح وجود دارد

1403/02/190 3

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گفت که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل عملیات رفح متوقف شد و تصمیم نهایی درباره چگونگی سرنوشت این محموله نگرفته‌ایم.

اخبار اجتماعی

زیباکلام: آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق با شما

1403/02/190 34

زیباکلام می گوید: عده‌ای هستند که معتقدند هرچه مردم ناراضی‌تر باشند، اصولگرایان خوشحال‌تر می‌شوند زیرا عصبانیت مردم باعث پشت کردن آنها به صندوق رای، انتخابات و کنشگری سیاسی می‌شود و نهایتاً نیز عده‌ای مهاجرت می‌کنند و افسرده می‌شوند و دیگر کاری به سیاست ندارند و اصولگرایان راحت مناصب سیاسی و انتخاباتی را تصاحب می‌کنند اما تمام این تحلیل‌ها اشتباه است. 

اخبار اجتماعی

عباس عبدی: قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است / ازدواج در دو سال اجرای این طرح ۱۷ درصد کاهش یافته است

1403/02/190 1

عباس عبدی نوشت: امسال وارد سومین سال اجرای قانون فرزندآوری و جوانی جمعیت هستیم. قانونی که به لحاظ مصارف و منابع مالی یک فاجعه بود و از حیث اصول کلی حاکم بر آن نیز غیر قابل پذیرش است، ولی مهم‌تر از همه فقدان اثرگذاری این قانون است. 

×