اخبار گوناگون

اخبار گوناگون

بهترین هتل های 5 ستاره تبریز از نظر مسافران 1403

1403/02/310 2

تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در طول تاریخ ماجراهای پر فراز و نشیب بسیاری را از سر گذرانده است. این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی جزو مقاصد پرطرفدار در ایران به شمار می‌رود. در این مقاله از موزستان می‌خواهیم برخی از بهترین هتل های تبریز از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم تا اگر خواستید برای سفر به این شهر بروید، اقامتی راحت را تجربه کنید.

اخبار گوناگون

آتلیه عکاسی کودک، نوزاد و بارداری سروش

1403/02/300 2

آتلیه عکاسی کودک، نوزاد و بارداری سروش با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه عکاسی، مکانی ایده‌آل برای ثبت زیباترین لحظات زندگی شما و فرزندانتان است. آتلیه کودک سروش با بهره‌مندی از مجرب‌ترین عکاسان و مجهزترین تجهیزات، عکس‌هایی بی‌نظیر و ماندگار از دوران بارداری، نوزادی و کودکی فرزندانتان خلق می‌کند.

اخبار گوناگون

نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد

1403/02/300 3

موزه لوور اخیرا تصویر ملکه تودور اثر هانس هولبین از سال 1539 را تمیزکاری و مرمت کرده و رنگ‌های زنده و جزئیات پنهان قبلی را آشکار کرده است؛ حالا ما می‌توانیم همان رنگ‌هایی را ببینیم که باعث شدند هنر هشتم پادشاه انگلستان عاشق سوژۀ این نقاشی شود. 

اخبار گوناگون

(تصاویر) خانۀ خاص و منحصربه‌فرد ژاپنی با دیوارهای «پلاستیکی»

1403/02/300 1

معمار ژاپنی ماکوتو تانجیری در یک زمین باریک در شهر هیروشیما که از سه طرف توسط ساختمان‌های بلند محصور شده، خانه‌ای درخشان و پر از نور ساخته است؛ نوری که به واسطۀ دیوارهای پلاستیکی خانه به آن نفوذ می‌کند! 

اخبار گوناگون

خرید آنلاین ساز و تجهیزات استودیویی

1403/02/300 0

موسیقی این روزها تبدیل به جزء جدایی ناپذیر زندگی اکثر مردم دنیا شده است. در حال حاضر آلات موسیقی از تنوع زیادی برخوردار هستند و هر فرد بنا بر علاقه، استعداد و شرایط خود می تواند به راحتی ساز در دسترس خود را انتخاب کند و بنوازد.

اخبار گوناگون

عمیق‌ترین گودال آبی جهان که انتهای آن هنوز کشف نشده است / عکس

1403/02/260 7

انتهای گودال آبی "تام جا" در مکزیک، هنوز کشف نشده ولی به نظر می‌رسد که این گودال احتمالاً به هزارتویی از غارهای زیرآبی متصل باشد. جالب اینجاست که موقعیت این گودال در نزدیکی دهانه چیکشولوب، محل برخورد دنباله‌داری واقع شده که 65 میلیون سال پیش، دایناسورها را منقرض کرد. 

اخبار گوناگون

گزارش تصویری| عربستان سعودی در 2070 با هوش مصنوعی

1403/02/260 7

هوش مصنوعی برای تولید تصاویر و مفاهیم قطعا داغ‌ترین موضوع سال 2023 بود و روند تولید تصاویر تا امروز نیز ادامه دارد؛ هوش مصنوعی تصاویر کشورها، ابرقهرمانان، زنان، مردان و حتی مکان‌های مختلف در آینده، را به تصویر می‌کشد. 

اخبار گوناگون

معماری عجیب و چشمگیر «بی‌پرده‌ترین» خانۀ جهان در ژاپن(تصاویر)

1403/02/250 7

«خانۀ شفاف» که در توکیوی ژاپن واقع شده، یکی از عجیب‌ترین خانه‌های دنیا است که اگر واقعا هیچ چیزی برای پنهان کردن از دیگران نداشته باشید، می‌تواند مکان مناسبی برای زندگی شما باشد! این خانه توسط استودیوی معماری Sou Fujimoto Architects ساخته شده و با طرح استثنایی‌اش توجه هر رهگذری را به خود معطوف می‌کند.

اخبار گوناگون

جانورانی که باور نمی‌کنید «شیر» داشته باشند

1403/02/250 5

هر چقدر که جانورشناسان به کاوش در حیات زمین ادامه می‌دهند، همچنان به موجودات غیرمنتظره‌ای برمی‌خورند که «شیر» تولید می‌کنند؛ موجوداتی کاملا متفاوت از قبیل عنکبوت‌های پرنده، پنگوئن‌ها و در تازه‌ترین مورد: کرم‌ها! 

اخبار گوناگون

بهترین هتل های یزد از نظر مسافران کدام هتل هاست؟

1403/02/250 6

بهترین هتل های یزد از نظر مسافران، هتل هایی هستند که با رعایت استاندارد های بین‌المللی هتلداری طراحی شده ‌اند. این هتل ها، با ارائه امکانات و خدمات کامل، تمامی نیاز های مسافران را پاسخ می ‌دهند تا تجربه ‌ای بی‌ نظیر و خاطره ‌انگیز از اقامت برای آن‌ ها فراهم شود. اکثر این هتل ‌ها از خانه ‌های قدیمی می باشد که از بافت سنتی برخوردارند و می توانند به تنهایی جاذبه ‌ای برای گردشگران به شمار روند. علاوه بر این، یزد هتل‌ های لوکسی نیز دارد که در معماری آن ‌ها، از زیبایی ‌های سنتی الهام گرفته شده است.

اخبار گوناگون

چطور کپک ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟ روشهای ساده با محلول خانگی

1403/02/250 8

کپک ماشین لباسشویی یکی از بدترین آلودگی ها است که به مرور به لباس ها انتقال یافته و باعث بروز بیماری های پوستی متعدد می شود. دلایل زیادی برای کپک زدن لباسشویی وجود دارد و به روش های ساده می توان از آنها پیشگیری کرد. اما اگر به هر دلیل با قارچ و کپک در لاستیک لباسشویی و سایر قطعات آن مواجه شدید، بهتر است هر چه سریع تر دست به کار شوید. در این […]

×