» اخبار » اخبار بین الملل » ترامپ: مهاجران، حیوانات خانگی را می‌خورند/ من پدر بارداری آی‌وی‌اف هستم
اخبار بین الملل

ترامپ: مهاجران، حیوانات خانگی را می‌خورند/ من پدر بارداری آی‌وی‌اف هستم

1403/08/05 1013

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا دونالد ترامپ این بار در جمع رای‌دهندگان لاتین‌تبار آمریکا، مجددا مدعی شد که مهاجران حیوانات خانگی آمریکایی‌ها را می‌خورند.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ بار دیگر روز گذشته (چهارشنبه)، ادعای پیشین خود مبنی بر این‌که مهاجران، حیوانات خانگی را می‌خورند، تکرار کرد.

 

وی در جمع رأی‌دهندگان لاتین‌تبار بار دیگر گفت که مهاجران در ایالت اوهایو، حیوانات خانگی آمریکایی‌ها را می‌خورند و گفت که فقط «آن‌چه که گزارش شده را می‌گوید».

 

ترامپ در هفته‌های اخیر ادعای نادرستی را که در فضای مجازی منعکس شده مبنی بر اینکه مهاجران هائیتی در اسپرینگفیلد، اوهایو، حیوانات خانگی ساکنان این منطقه را به سرقت می‌برند یا حیوانات را از پارک‌ها می‌دزدند تا بخورند، مدام تکرار می‌کند.

 

من پدر بارداری آی‌وی‌اف هستم

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات 5نوامبر/15 آبان در یک تالار در شهر واشنگتن و در میان زنان طرفدار خود گفت: من پدر بارداری آی‌وی‌اف هستم.

 

ترامپ در این جلسه انتخاباتی تلاش کرد زنان را در مورد مسائل باروری و سقط جنین متقاعد کند که به او رای دهند؛ چه اینکه نظرسنجی‌‎های جدید نشان می‌دهند زنان به نسبت کامالا هریس دمکرات، درحال متمایل شدن به سمت ترامپ هستند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×