» اخبار » اخبار ورزشی » حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی/ شمسایی: عذرخواهی می‌کنم
اخبار ورزشی

حذف تیم ملی فوتسال ایران از جام جهانی/ شمسایی: عذرخواهی می‌کنم

1403/07/07 0032

دیدار تیم های فوتسال ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2024 ازبکستان با برتری مراکش به پایان رسید و شاگردان شمسایی از دور این رقابت ها حذف شدند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان امروز پنجشنبه پنجم مهر از ساعت 16 در مجموعه ورزشی یونیورسال شهر بخارا به مصاف مراکش رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به سود مراکش به پایان رسید.

 

گل های ایران در این بازی را محمدحسین درخشانی، حسین طیبی و مسلم اولادقباد به ثمر رساندند.

 

تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به فینال این دوره از رقابت ها شناخته می شد با این شکست وداع زودهنگامی با جام جهانی داشت. مراکش در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برزیل برود.

 

واکنش شمسایی به حذف زودهنگام ایران از جام جهانی

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این شکست گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول خیلی بد بود ولی نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. اما وقتی گل نزنیم این اتفاق می‌افتد.

 

وی ادامه داد: جام برای ما به پایان رسید و حرفی برای گفتن نیست. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها پشتوانه ما هستند. امیدوارم هرکس استحقاق این جام را دارد به آن برسد.

 

حسین طیبی هم در حالی که با چشمان اشکبار برای مصاحبه حاضر شده بود گفت: از همه مردم ایران بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. در این بازی مستحق باخت نبودیم و از همه مردم ایران معذرت خواهی می‌کنم.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×