» اخبار » اخبار بین الملل » واکنش‌ها به به دومین ترور ناموفق علیه ترامپ
اخبار بین الملل

واکنش‌ها به به دومین ترور ناموفق علیه ترامپ

1403/06/27 0013

در پی وقوع تیراندازی جدید در محل حضور دونالد ترامپ، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت از اینکه رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری پس از سوء قصد احتمالی دوباره آسیبی ندیده است، احساس آرامش می‌کند.

 به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای گفت: «من از اینکه رئیس‌جمهور سابق آسیبی ندیده خیالم راحت شده است. تحقیقات فعالی در مورد این حادثه در حال انجام است و مجریان قانون جزئیات بیشتری را درباره آنچه اتفاق افتاده جمع‌آوری می‌کنند.»

 

او تاکید کرد که در ایالات متحده هیچ خشونت سیاسی یا هر نوع خشونت دیگری جایی ندارد.

 

بایدن گفت: «من به تیم خود دستور داده‌ام که همچنان اطمینان حاصل کند که سرویس مخفی از هر منبع، توانایی و اقدامات حفاظتی لازم برای اطمینان از تداوم امنیت رئیس‌جمهور سابق برخوردار است.»

 

به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا افزود که مظنون در بازداشت به سر می‌برد و افزود که سرویس مخفی و شرکای مجری قانون آنها در تضمین امنیت ترامپ عملکرد خوبی نشان داده‌اند.

 

واکنش کامالا هریس به دومین سوء قصد به جان ترامپ

رقیب انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور به حادثه سوقصد به جان وی واکنش نشان داد.

 

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که او از این سوقصد جان سالم به‌در برده و در امنیت است. هریس در واکنش به این حادثه گفت: از گزارش‌های تیراندازی در نزدیکی رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ و ملک او در فلوریدا مطلع شدم. خوشحالم که او در امنیت است. خشونت هیچ جایی در آمریکا ندارد.

 

واکنش نتانیاهو به تیراندازی در نزدیکی محل حضور ترامپ
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به حادثه تیراندازی در نزدیکی محل حضور «دونالد ترامپ» که گفته می‌شود دومین تلاش ناکام برای ترور نامزد حزب‌جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بوده واکنش نشان داد.

 

نتانیاهو در پیامی در شبکه ایکس (توییتر سابق) اشاره کرده که وقوع این حادثه در نزدیکی «باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ» در «پالم بیچ» ایالت فلوریدا او و همسرش، سارا نتانیاهو را «شوکه» کرده است.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «سارا و من از شنیدن خبر دومین تلاش برای ترور رئیس‌جمهور ترامپ شوکه شدیم اما خیالمان راحت شد که این هم ناکام ماند. اما ما نباید تنها به شانس اتکا کنیم.»

 

در ادامه این پیام آمده است: «بهترین‌ها را برای دونالد و ملانیا آرزو می‌کنیم و امیدواریم که تمامی تدابیر لازم اتخاذ شوند تا بتوان اطمینان حاصل کرد که چنین حملات مرگباری علیه یک نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از قبل خنثی می‌شوند.»

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×