» اخبار » اخبار اجتماعی » آخرین خبر از پرونده موبایل موسوی/پرونده اموال بابک زنجانی به کجا رسید؟
اخبار اجتماعی

آخرین خبر از پرونده موبایل موسوی/پرونده اموال بابک زنجانی به کجا رسید؟

1403/03/22 0037

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری موبایل موسوی را تشریح کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره پرونده موبایل موسوی گفت: این مجموعه در استان مازندران با تبلیغات در فضای مجازی و واقعی اقدام به فروش گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی زیر قیمت بازار کرده بود و از این طریق موفق به دریافت 688 میلیارد تومان از مشتریان شده بود.

 

ایسنا نوشت: اصغر جهانگیر ادامه داد: نسبت به ایفای تعهد برای 352 میلیارد تومان از مبلغ یادشده اقدام شده بود اما 336 میلیارد تومان از تعهدات ایفا نشده است و در این رابطه پرونده‌ای با شکایت 518 نفر تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: متهم اصلی این پرونده با اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شده است و اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

 

پرونده اموال بابک زنجانی به کجا رسید؟

«تا کنون 25 نفر از محکومان در پرونده‌های مختلف دستگیر و به کشور منتقل شدند. در خصوص استرداد اموال مجرمین فعالیت شایانی انجام شده که نمونه آن در پرونده بابک زنجانی بود که همه اموالش که در خارج از کشور بود شناسایی و کشف و عودت داده شد.»

  

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز درباره استرداد مجرمین از سایر کشورها گفت: موافقت‌های چندجانبه و دو جانبه از سوی مرجع قضایی تنظیم و از سوی معاونت بین‌الملل به وزارت خارجه منتقل و به کشور مقتضی ارسال خواهد شد. تا کنون 25 نفر از محکومان در پرونده‌های مختلف دستگیر و به کشور منتقل شدند. در خصوص استرداد اموال مجرمین فعالیت شایانی انجام شده که نمونه آن در پرونده بابک زنجانی بود که همه اموالش که در خارج از کشور بود شناسایی و کشف و عودت داده شد.

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×