» اخبار » اخبار ورزشی » «ابوالفضل زمانی» هافبک تیم ملی جوانان به استقلال پیوست/ درخواست دانشگر برای جدایی از سپاهان
اخبار ورزشی

«ابوالفضل زمانی» هافبک تیم ملی جوانان به استقلال پیوست/ درخواست دانشگر برای جدایی از سپاهان

1403/06/31 005

هافبک تیم ملی جوانان و باشگاه پیکان با قرارداد سه ساله استقلالی شد.

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل زمانی، هافبک جوان فصل گذشته پیکان با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و در لیگ بیست و چهارم در جمع بازیکنان این تیم حضور خواهد داشت.

 

زمانی که علاوه بر توانایی بازی در هافبک میانی و دفاعی، می‌تواند در پست هافبک راست هم بازی کند، فصل گذشته با 18 سال و 34 روز جوان‌ترین بازیکن پیکان در لیگ بیست‌و‌سوم لقب گرفت و 2 بار در لیگ برتر برای این تیم موفق به گلزنی شد.

 

زمانی هافبک تیم ملی جوانان است و در کارنامه او گلزنی برابر انگلیس در جام جهانی نوجوانان دیده می‌شود، او فصل گذشته 6 بازی به عنوان بازیکن ذخیره برای پیکان به میدان رفت.

 

ابوالفضل زمانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 درخواست عجیب محمد دانشگر از سپاهان: خواهشا بگذارید جدا شوم

محمد دانشگر مدافع سپاهان که مدتی است با پیشنهادات خارجی مواجه شده ساز جدایی کوک کرده و از ابتدای فصل با مدیران این باشگاه اختلاف نظر دارد.

 

دانشگر که ظاهرا با پیشنهادی از اتحادکلبا دریافت کرده می‌خواهد از سپاهانی‌ها جدا شود اما از آنجا که یکسال دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد باشگاه رضایتنامه مدافع اسبق استقلال برای جدایی صادر نمی‌کند.

 

حالا او با انتشار یک استوری از مدیران این باشگاه خواست تا با جدایی او موافقت کنند. این در حالی است که شب گذشته پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بسته شد اما نقل و انتقالات لیگ امارات تا اول ماه اکتبر ادامه دارد.

 

«هواداران عزیز سپاهان با سلام. شاید باید زودتر از این در مورد شرایطم با شما صحبت می کردم اما حالا هم دیر نیست… از ابتدای فصل پیشنهاد باشگاه کلبای امارات را داشتم اما مدیریت باشگاه هیات مدیره و سرمربی تیم با این جدایی مخالفت کردند. این درخواست من برای جدایی ادامه دارد و می خواهم برای پیشرفت فوتبال و تجربه جدید به امارات بروم. قبلا چندبار خواهش کردم و حالا هم خواهش میکنم مدیرعامل باشگاه و سرمربی و هیات مدیره با جدایی من موافقت کنند. من دو سال با جان و دل برای سپاهان بازی کردم ولی حالا دوست دارم فضای جدیدی را تجربه کنم. برای چندمین بار از باشگاه خواهش میکنم به من اجازه جدایی بدهد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

 

 

بردبار رسماً به سپاهان پیوست

محمدرضا بردبار پس از توافق با باشگاه سپاهان، رسماً به جمع طلایی‌پوشان پیوست.

 

وی امروز پس از توافقات نهایی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با باشگاه به مدت 3 فصل امضاء کرد.

 

او همچنین سابقه بازی در تیم ملی رده‌های جوانان و امید را در کارنامه خود دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×