» اخبار » اخبار بین الملل » اسرائیل: تا پیروزی کامل در غزه، لبنان و ایران ادامه خواهیم داد/ آلمان: عمیقاً در کنار اسرائیل هستیم
اخبار بین الملل

اسرائیل: تا پیروزی کامل در غزه، لبنان و ایران ادامه خواهیم داد/ آلمان: عمیقاً در کنار اسرائیل هستیم

1403/07/17 1010

وزیر امنیت اسرائیل اظهار کرد: تا پیروزی کامل در غزه، لبنان و ایران ادامه خواهیم داد.

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، ایتامار بن گویر  وزیر امنیت «اسرائیل» گفت: «ما در نیمه راه هستیم و با تمام تلاش برای پیروزی کامل در غزه، لبنان، ایران و کرانه باختری به تلاش های خود ادامه خواهیم داد.»

 

مقام اسرائیلی این اظهاراتی را در حالی بر زبان می اورد که یکسال کامل از جنگ نسل کشی این رژیم علیه غزه با حمایت های آمریکا می گذرد.

 

صدراعظم آلمان: عمیقاً در کنار اسرائیل هستیم

صدراعظم آلمان کشورش را شریکی در کنار اسرائیل خواند.

 

اولاف شولتز با محکوم کردن حمله هفتم اکتبر به اسرائیل بر حمایت کشورش از اسرائیل تاکید کرد.

 

شولتز گفت: ما با شما وحشت، درد، عدم اطمینان و غم را احساس می کنیم. ما در کنار شما هستیم. باید با «تروریست های حماس» مبارزه کرد.

 

صحبت‌های صدراعظم آلمان در حمایت از اسرائیل درحالی بیان می‌شود که این کشور یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان سلاح و تجهیزات نظامی برای اسرائیل است و از سال گذشته تاکنون تمام تلاش خود را برای سرکوب تظاهرات ضداسرائیلی در کشور انجام داده است.

 

شولتز در عین حال به درد و رنج فلسطینیان در غزه هم اشاره کرد و گفت: «مردم اگر بخواهند ترور را کنار بگذارند به امید و چشم‌انداز نیاز دارند؛ به همین دلیل است که دولت فدرال خواستار آتش‌بس، آزادی گروگان‌ها و یک فرآیند سیاسی است – حتی اگر امروز این چشم انداز دورتر از همیشه به نظر برسد.»

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×