» اخبار » اخبار ورزشی » اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال/ بیرانوند: جامی که گرفتیم باشرف بود
اخبار ورزشی

اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال/ بیرانوند: جامی که گرفتیم باشرف بود

1403/03/12 1051

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جامی که الان دست پرسپولیس است، جام باشرفی است، چون همه تیم‌ها شرف داشتند.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم و ممنون خدا هستم. چقدر این مردم و هواداران قلب پاکی دارند. آنها عادت به قهرمانی دارند و دشمن شاد نشدند. اگر آنها امروز در ورزشگاه نبودند، امکان نداشت برنده شویم.

 

وی ادامه داد: مس رفسنجان یک بازی فوق‌العاده به نمایش گذاشت و باشرف بازی کرد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: این جامی که الان دست پرسپولیس است، جام باشرفی است، چون همه تیم‌ها شرف داشتند.

 

همچنین محمد خدابنده‌لو هافبک پرسپولیس اظهار داشت: 85 دقیقه حرص خوردیم، اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم به قهرمانی برسیم. یک روزی روی سکوها بودم، اما الان اینجا هستم. من در سخت‌ترین شرایط به پرسپولیس آمدم و این لطف خدا بود. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم.

 

دانیال اسماعیلی‌فر پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: جای یحیی گل‌محمدی به‌عنوان یکی از پُرافتخارترین مربیان ایران واقعاً خالی است. همه ما تلاش کردیم، اما هیچکس به اندازه گل‌محمدی فداکاری نکرد. او با رفتن خود فداکاری کرد و پرسپولیس قهرمان شد. پرسپولیس هیچ‌گاه برای قهرمان شدن نمی‌جنگد؛ بلکه برای حفظ قهرمانی می‌جنگد.

 

همچنین سروش رفیعی پیش از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و به تیم خوب، بزرگ و قابل احترام استقلال خداقوت می‌گویم. یکی از دلایل اینکه قهرمانی را اینگونه به دست آوردیم، حضور پُررنگ تیم استقلال بود که تا روز آخر با قدرت جنگید. مس رفسنجان بسیار عالی بود. تنور لیگ امسال به‌خاطر حضور استقلال و پرسپولیس بسیار داغ بود و قطعاً گل‌محمدی و کریم باقری در این قهرمانی سهم دارند.

 

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس که زننده گل قهرمانی سرخپوشان بود، گفت: من مصدومیت داشتم، اما باید به پرسپولیس کمک می‌کردم و به تیم اضافه شدم. من روی آینده خودم در مسابقات یورو 2024 ریسک کردم، اما بی‌نهایت خوشحال هستم که اتفاق مورد نظر ما افتاد. شبی ویژه است و ثابت کردیم که پرسپولیس تیم شماره یک ایران است.

 

آل‌کثیر: خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم

عیسی آل کثیر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: بازی خیلی سخت بود و استرس زیادی داشتیم که طبیعی هم بود، اما خدا را شکر که قهرمان شدیم و شرمنده هواداران نشدیم.

 

وی ادامه داد: بازیکنان مس رفسنجان بهترین بازی‌شان را انجام دادند و قابل احترام بودند.

 

امیری: هواداران برای این قهرمانی سختی کشیدند

وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جشن قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت: ابتدا جا دارد یک تشکر ویژه از اصحاب رسانه داشته باشم که برای پوشش مسابقات این فصل سنگ تمام گذاشتند و لیگ را به بهترین نحو پوشش دادند. همچنین به هواداران تبریک می‌گویم که برای این قهرمانی سختی کشیدند. 

 

وی تصریح کرد: ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم. یک بازی خوب بودیم و یک بازی متوسط، اما در نهایت به آن چیزی که حق‌مان بود رسیدیم. امیدوارم هواداران از این لحظه و قهرمانی لذت ببرند. این قهرمانی تحفه ناقابلی بود از طرف ما برای هواداران.

 

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تمدید قرارداد خود تصریح کرد: با باشگاه صحبت کردیم که با توجه به شرایط حساس لیگ و بازی‌های حساسی که در هفته‌های پایانی داشتیم، همه چیز را به بعد از مسابقات موکول کنیم تا با فراغ بال بنشینیم و راحت صحبت کنیم. اگر لایق باشم در پرسپولیس خواهم ماند و این موضوع باعث افتخارم است. اگر باشگاه نیز هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذارم.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×