» اخبار » اخبار بین الملل » افزایش شمار کشته شدگان و زخمی‌های حمله اسرائیل به یمن به ۶۲ نفر/ ورود کماندوهای اسرائیل به لبنان
اخبار بین الملل

افزایش شمار کشته شدگان و زخمی‌های حمله اسرائیل به یمن به ۶۲ نفر/ ورود کماندوهای اسرائیل به لبنان

1403/07/11 1016

سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که شمار شهدا و زخمی‌های حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به یمن به 62 نفر افزایش یافته است.

به گزارش مهر، «انیس الاصبحی» سخنگوی وزارت بهداشت یمن در گفت‌وگو با المیادین جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به این کشور را اعلام کرد.

 

سخنگوی وزارت بهداشت یمن در این گفت‌وگو اعلام کرد که در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به استان ساحلی «الحدیده» 57 غیرنظامی زخمی شده‌اند.

 

علاوه بر این الاصبحی بیان کرد که 5 غیرنظامی دیگر نیز در نتیجه این حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

 

ورود نیروهای کماندوی اسرائیل به لبنان/ احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده

شبکه سی ان ان از ورود نیروهای کماندو اسرائیل به خاک لبنان به منظور فراهم کردن مقدمات آغاز حمله زمینی به این کشور خبر داد.

 

شبکه سی ان ان ادعا کرد: نیروهای ویژه اسرائیل (کماندو) در روزهای اخیر عملیات نفوذ در داخل خاک لبنان انجام داده‌اند. این عملیات به منظور مقدمه چینی برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است.

 

سی‌بی‌اس نیز به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد: اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده است که عملیات زمینی علیه جنوب لبنان قریب‌الوقوع است و احتمالا امشب آغاز می‌شود.

 

پیش از این شبکه 12 تلویزیون اسرائیل به نقل از «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم از آغاز مرحله بعدی جنگ علیه لبنان در آینده نزدیک خبر داد.

 

​​​​​​​آمریکا: در حال حاضر شهروندان خود را از لبنان تخلیه نمی‌کنیم
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه تاکید کرد: در برهه فعلی شهروندان آمریکایی را از لبنان خارج نمی‌کنیم.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن همچنان از آتش بس در لبنان حمایت می‌کند اما فشار نظامی ممکن است به ایجاد راه حل دیپلماتیک کمک کند.

 

وی بیان کرد: ما درباره احتمال حمله زمینی با اسرائیلی‌ها گفتگو کردیم. تا کنون آنها به ما گفتند که این عملیات محدود و متمرکز بر روی زیرساخت‌های حزب الله در مرز است.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×