» قیمتها در بازار » سرمایه های دیجیتالی » بازی My Neighbor Alice؛ گامی نوین در دنیای بازی‌های بلاکچینی
سرمایه های دیجیتالی

بازی My Neighbor Alice؛ گامی نوین در دنیای بازی‌های بلاکچینی

1403/04/25 1034

بازی My Neighbor Alice با ترکیب خلاقانه عناصر بازی‌های سنتی، دنیای بلاکچین و NFTها، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازیکنان رقم زده است. در این بازی، شما صاحب زمین و املاک مجازی خود هستید و می‌توانید با استفاده از خلاقیت و تلاش خود، آنها را ارتقا داده و به سود برسید. در این مقاله از موزستان به معرفی بازی My Neighbor Alice می‌پردازیم. 

 

بلاکچین و بازی در هم آمیخته‌اند؛ My Neighbor Alice 

بازی My Neighbor Alice چیست؟

My Neighbor Alice یک بازی بلاکچینی منحصر به فرد است که در آن بازیکنان مبتدی در دنیای کریپتو با هم همکاری می کنند تا بسازند، خلق کنند و بازی کنند. این بازی ویژگی های بلاکچین را برای بازیکنانی که با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) آشنایی ندارند، قابل دسترس و لذت بخش می کند.

 

اما چه کسی پشت My Neighbor Alice است؟ استودیوی بازی سازی به نام Antler Interactive با الهام از بازی هایی مانند Animal Crossing و Minecraft، My Neighbor Alice را ساخته است. آنا نورویک مدیرعامل این استودیوی بازی سازی است. هدف My Neighbor Alice آموزش بلاکچین به میلیون ها بازیکن از طریق داستان های دلنشین و گزینه های جذاب کسب درآمد است.

 

با استفاده از My Neighbor Alice، کاربران زیادی می توانند دنیای مجازی خود را بسازند.

علاوه بر این، چندین بازیکن می توانند با همسایگان خود ارتباط برقرار کنند، در فعالیت های سرگرم کننده روزانه شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. برای پیوستن به دنیای My Neighbor Alice، باید زمین بخرید و در فعالیت هایی مانند جمع آوری حشرات، ماهیگیری، کشاورزی و زنبورداری شرکت کنید. وضعیت بازیکنان در بازی از طریق فعالیت ها، ماموریت های مشترک و مسابقات ارتقا می یابد.

 

برای طراحی و تزئین قلمروهای بازیکنان می توان از NFT های مختلف درون بازی ساختمان ها، گیاهان، درختان، گل ها و حیوانات استفاده کرد. بازیکنان همچنین می توانند از ابزارهای جدید درون بازی مانند Game Builder و NFT Creator برای سفارشی کردن تجربه بازی خود طبق میل خود و بازی با چشم انداز استفاده کنند.

 

یک بازارچه درون بازی به بازیکنان امکان خرید و فروش آیتم های مختلف بازی و NFT ها را می دهد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند شخصیت های بازی خود را با استفاده از آواتارها شخصی سازی کنند و در یک انجمن درون زنجیره همدیگر را ملاقات کنند. یک سیستم شهرت پیشرونده در بازی بازیکنان را تشویق می کند تا وضعیت خود را برای دسترسی به رویدادها و NFT های منحصر به فرد بهبود بخشند.

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

چگونه بازی My Neighbor Alice کار می کند؟

My Neighbor Alice با امکان تعامل، برقراری ارتباط و اختلاط با سایر کاربران و بازیکنان، کل تجربه بازی را بهبود می بخشد. این یک بازی جهان باز است که به بازیکنان امکان می دهد محیط آلیس را به طور نامحدود کاوش کنند و آواتارهای خود را بسازند که با استفاده از آنها بازیکنان می توانند با دیگران تعامل داشته باشند.

 

دنیای آلیس از بسیاری جزایر مجازی تشکیل شده است که به قطعات زمین My Neighbor Alice تقسیم شده اند. این قطعات زمین با NFT نشان داده می شوند که کاربران می توانند از آنها برای سفارشی سازی دارایی درون بازی خود، تغییر توپوگرافی، ساخت یک تکه جدید و تزئین استفاده کنند. علاوه بر این، بازی حاوی داستانی است که بازیکنان با انجام وظایف در آن پیشرفت می کنند.

 

مقدار زمینی که بازیکنان می توانند خریداری کنند محدود است که به تنظیم ارزش NFT ها کمک می کند. کمیاب بودن دارایی هایی که آنها نشان می دهند بر قیمت و ارزش NFT ها در این بازی رمزنگاری برای کسب درآمد تأثیر می گذارد.

 

همچنین کاربران می توانند دارایی هایی مانند سبزیجات، خانه ها، اقلام آرایشی ایجاد کنند و نیازهای عرضه خود را تعریف کنند، اما بازی رایگان است. با این حال، کاربران هنگام خرید و فروش دارایی های غیرقابل تعویض مانند زمین باید هزینه تراکنش را پرداخت کنند.

 

کاربران همچنین می توانند از سیستم وام دهی استفاده کرده و NFT ها را قرض بگیرند و بازی را انجام دهند. وام دهندگان می توانند بر اساس وام هایی که می دهند سود کسب کنند و به آنها امکان می دهد درآمد خود را در گیم پلی آلیس تکمیل کنند.

 

توکن اصلی بازی My Neighbor Alice، توکن آلیس، به بازیکنان امکان خرید زمین، مبادله NFT و استفاده از محصولات خاص DeFi مانند خرید مجدد، وثیقه گذاری و سهام گذاری را می دهد.

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

چه چیزی بازی My Neighbor Alice را منحصر به فرد می کند؟

My Neighbor Alice با ارائه خدمات به دو گروه مخاطب مجزا، گیمرها و علاقه مندان به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، آن را به یک ابتکار منحصر به فرد از نظر موارد استفاده بازی تبدیل می کند. فناوری به کار رفته برای ساخت اکوسیستم آن شامل یک بازی سازنده چندنفره، دارایی های درون بازی مبتنی بر بلاکچین، سهام گذاری و اقتصاد وام برای NFT ها است. این چیزی است که My Neighbor Alice را از بازی های دیگر مانند Decentraland یا پلتفرم های متاورس پرطرفدار مانند The Sandbox متمایز می کند.

 

دارایی های درون بازی مبتنی بر بلاکچین

این بازی دارای ارز درون بازی خود، توکن ALICE است که 1:1 روی بلاکچین منعکس می شود. توکن ALICE یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که توسط یک شبکه استخراج اثبات کار (POW) بزرگ محافظت می شود که شامل هزاران نود است که برای ایمن نگه داشتن بلاکچین همکاری می کنند. از این توکن در دنیای آلیس می توان برای دریافت پاداش سهام گذاری، خرید اقلام بازی و شرکت در سیستم حکومتی غیرمتمرکز بازی (توسط Chromunity) استفاده کرد.

 

سهام گذاری

کاربران قادر خواهند بود تا توکن های خود را برای دریافت درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارند، در حالی که بازی برای ارائه قابل توجه ترین بازده سهام گذاری در روزهای اولیه بازی طراحی شده است. با راه‌اندازی ویژگی‌های جدید و بالغ شدن بازی، پاداش‌های سهام‌گذاری به تدریج کاهش می‌یابد.

 

قرض دادن و قرض گرفتن

My Neighbor Alice یک سیستم وام دهی بدون اعتماد برای گیمرها با قابلیت قراردادهای هوشمند ایجاد می کند که تضمین می کند پس از پایان دوره اجاره NFT، توکن ها به وام دهندگان بازگردانده شود. بازیکنان همچنین می توانند توکن ها و NFT های ALICE را مستقیماً در بازی یا در سایر بازارهای NFT خارجی مانند Treasureland (روی چندین بلاکچین) خرید و فروش کنند.

 

My Neighbor Alice همچنین دارای یک ویژگی جدید است که در آن بخشی از قیمت خرید هر NFT در یک حساب خاص مرتبط با NFT سپرده گذاری می شود. به عنوان مثال، اگر کسی یک NFT را برای 1 بیت کوین بخرد، 10 درصد از آن مبلغ در حساب NFT قفل می شود و در صورت سوزاندن NFT بعداً قابل بازیافت است. از NFT ها همچنین می توان به عنوان وثیقه در برنامه های وام دهی DeFi به دلیل ارزش ذاتی آنها استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که آنها همیشه حداقل ارزش از پیش تعیین شده را حفظ می کنند.

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

ارزش بازی My Neighbor Alice چیست؟

ارزش بازی My Neighbor Alice توسط قابلیت های فنی آن تعیین می شود. علاوه بر این، فناوری به کار رفته برای توسعه پروژه و ویژگی ها و موارد استفاده آن نیز ارزش بازی را هدایت می کند. این عوامل ارزش ذاتی پروژه و توانایی آن برای تبدیل شدن به یک بازی جریان اصلی با ویژگی ها و فناوری های DeFi را که یک اقتصاد وام دهی بدون اعتماد ایجاد می کند، تعیین می کند.

 

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال مستعد نوسانات مکرر ناشی از نوسانات هستند، ارزش ذاتی ALICE همیشه با ارزش بازار برابر نیست. در عوض، روندهای درون بازار و حرکت بازار، ارزش توکن My Neighbor Alice را هدایت می کند. این پروژه هم برای گیمرهای مبتنی بر بلاکچین و هم برای علاقه مندان به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) جذاب است و با افزایش نرخ پذیرش آن، ارزش ALICE نیز افزایش خواهد یافت. ایجاد NFT برای دارایی های درون بازی همچنین ارتباط بیشتری به My Neighbor Alice به عنوان یک بازی جدید مبتنی بر NFT می دهد.

 

با توکن های ALICE چه کاری می توانم انجام دهم؟

توکن My Neighbor Alice را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، همانطور که در زیر فهرست شده است:

خرید آیتم های بازی: ALICE یک توکن درون بازی است که ممکن است از آن برای خرید محصولات درون بازی و NFT برای آواتارها در بازار استفاده کنید.

 

 بازی برای کسب درآمد: با شرکت در رویدادهای مختلف درون بازی، مانند مسابقات، می توان توکن های ALICE را به دست آورد.

 

 پاداش های سهام گذاری: از توکن ALICE می توان برای به دست آوردن مشوق های سهام گذاری در سیستم استفاده کرد. این برای تشویق کاربران به نگهداری توکن ها و مشارکت در اکوسیستم طراحی شده است.

 

 حکومت غیرمتمرکز: دارندگان توکن ممکن است بتوانند از طریق شورای جامعه که نحوه هزینه کردن درآمد، توسعه بازی و گسترش را تعیین می کند، در فرآیند حکومت غیرمتمرکز شرکت کنند.

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

چگونه در بازی My Neighbor Alice درآمد کسب کنم؟

با مدیریت اقتصاد بازی My Neighbor Alice توسط بازیکنان، تعامل بین آنها فرصت های کسب درآمد زیادی را ایجاد می کند، همانطور که در زیر توضیح داده شده است.

 

حیوانات خود را معامله کنید

حیوانات NFT های منحصر به فردی هستند که قدرت ساخت چیزهای جدید از چیزهای موجود را دارند. حیوانات در بازار اغلب مطلوب تر هستند و حتی می توانند به کالاهای منحصر به فرد تبدیل شوند زیرا هر حیوانی دارای استعدادهای پرورش منحصر به فردی است که برخی از آنها غیرمعمول تر از سایرین هستند.

 

برای مثال، برخی از حیوانات پس از برداشت پنبه ارگانیک در ملک شما، به شما در تبدیل پنبه به نخ کمک می کنند. در مقابل، حیوانات دیگر می توانند نخ را به پارچه ببافند، و برخی گونه ها می توانند پارچه را به رنگ های مورد نظر خود رنگ آمیزی کنند. این مواد را می توان در بازار فروخت یا برای ساخت لباس های منحصر به فرد استفاده کرد!

 

از طرف دیگر، پس از کسب درآمد کافی به عنوان یک تاجر سیار، ممکن است بخواهید وارد دنیای مالکیت حیوانات خانگی شوید. شما می توانید در بازی صاحب حیوانات شوید و آنها را در زمینی که از بازیکن دیگری اجاره کرده اید نگهداری کنید. همچنین می توانید در حالی که از حیوانات خود استفاده نمی کنید، مهارت های خود را به بازیکنان دیگر برون سپاری کنید.

 

کارهای سایر بازیکنان را کامل کنید

اگر هنوز حیوان یا زمینی ندارید، ممکن است بتوانید با درخواست برای شغل هایی که توسط مالکان زمین تبلیغ می شود، اولین درآمد خود را کسب کنید. آنها ممکن است به کمک شما برای رسیدگی به محصولات زراعی خود یا مراقبت از حیواناتشان نیاز داشته باشند.

 

حیوانات به آب، غذا، عشق و توجه نیاز دارند و زمین نیاز به آبیاری و مراقبت دارد – این جایی است که شما می توانید به عنوان مراقب حیوانات و زمین قدم بردارید. زمینی که به خوبی نگهداری شود محصول بیشتری می دهد و حیوانات نگهداری شده بسیار بهتر تولید مثل می کنند و کمک آنها را برای صاحب زمین مهم می کند.

 

صادرات منابع

سفر به کشورهای مختلف بازیکنان مختلف، یک سفر شگفت انگیز است. شما با افراد جدید آشنا می شوید و مزارع، آثار، حیوانات و مبلمان آنها را می بینید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است متوجه شوید که برخی اقلام در یک مکان ارزان تر از مکان دیگر هستند. این پویایی به شما امکان می دهد تا نقش یک تاجر را بازی کنید و کالاها را برای سود در سراسر جهان بخرید و بفروشید!

 

کشاورزی (کشت محصولات یا اجاره زمین خود) 

تمام فعالیت های کشاورزی روی زمینی انجام می شود که توسط NFT نشان داده می شود و می تواند از طریق قرعه کشی خریداری شود. کاشت و رشد یک تجربه لذت بخش است. اگر یکی از خوش شانس هایی هستید که مقداری زمین به دست آورده اید، می توانید محصولات زراعی را پرورش دهید و به بازیکنان دیگر بفروشید!

 

اطمینان حاصل کنید که گیاهان شما به خوبی آبیاری شده اند تا با فروش محصولات سالم درآمد کسب کنید. اگر همه اینها به نظر کار زیادی می رسد، می توانید فقط زمین خود را به فرد دیگری در بازی اجاره دهید و از درآمد اجاره سود ببرید.

 

تجارت NFT های انحصاری 

کلاه و لباس محصولات منحصر به فردی هستند که گیمرها می توانند برای نشان دادن سبک خود ایجاد کنند. از آنجایی که هر لباس ساخته شده توسط شما یک NFT منحصر به فرد است، می توانید آن را به بازیکنان دیگر بفروشید. هر چه طرحی منحصر به فرد و جذاب تر باشد، ارزش بازار آن بالاتر خواهد بود!

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

لاتاری زمین آلیس چیست؟

لاتاری زمین My Neighbor Alice اولین فرصت برای خرید زمین در بازی است. اما هدف از لاتاری چیست؟ آلیس می‌خواهد به همه، نه فقط بالاترین پیشنهاددهنده، یک شانس برابر برای خرید یک قطعه زمین در این حراج اولیه بدهد. تا به حال سه لاتاری برگزار شده است که به ترتیب در تاریخ 12 ژوئن 2021، 12 آگوست 2021 و 11 اکتبر 2021 به پایان رسید. در طول لاتاری اول، 29،010،516 بلیط صادر شد و سهام‌گذاران 927 قطعه زمین را برنده شدند.

 

در مقابل، در لاتاری دوم، 36،584،066 بلیط در مقابل 1000 قطعه زمینی که توسط سهام‌گذاران برنده شد، صادر شد. در سومین لاتاری فروش زمین، 45،860،693 بلیط صادر شد و سهام‌گذاران 1000 قطعه زمین برنده شدند.

 

برای شرکت در رویداد لاتاری، مطمئن شوید که دانش اولیه ای در مورد NFT ها دارید، داشبورد لاتاری فروش زمین را درک می کنید، یک کیف پول MetaMask دارید، نحوه استفاده از آن را می دانید و با Chromia و توکن CHR آشنا هستید. در نهایت، باید بازی My Neighbor Alice و توکن ALICE را درک کنید.

 

هزینه بازی My Neighbor Alice چقدر است؟

My Neighbor Alice یک بازی کاملاً رایگان است؛ با این حال، شما می توانید با خرید اقلام مختلف درون بازی، آواتارها و قطعات مجازی خود را سفارشی کنید. حداقل سیستم مورد نیاز شامل سیستم عاملی به نام ویندوز 7 یا بالاتر است. علاوه بر این، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما باید از کارت گرافیکی با 1024 مگابایت حافظه رم ویدیویی و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی کند.

 

این بازی از طریق هر دو پلتفرم بازی استاندارد و وب سایت رسمی آلیس در دسترس خواهد بود. با وجود این، مهم است که توجه داشته باشید که کل بازی قرار است در بهار 2022 منتشر شود. برای کسانی که مایلند فراتر از بازی بروند و تجربه خود را کسب درآمد کنند، می توانند علاوه بر روایت هیجان انگیز، از عناصر امور مالی بازی سازی شده و بلاکچین استفاده کنند.

 

آیا بازی My Neighbor Alice یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) دارد؟

My Neighbor Alice بر روی شبکه Chromia ساخته شده است که عناصر غیرقابل تغییر و امنیتی یک بلاکچین را با کارایی ذخیره و پردازش داده یک پایگاه داده رابطه ای ترکیب می کند. Chromia Originals، استاندارد NFT این بلاکچین، نسبت به NFT های معمولی از نظر داده غنی تر هستند و می توانند هم به عنوان دارایی های اصلی در زنجیره Chromia و هم به عنوان لایه ارتقاء روی اتریوم استفاده شوند. این بازی توسط شورای جامعه، یک DAO که یک دموکراسی را برقرار می کند که در آن بازیکنان می توانند کنترل کنند کدام کد منبع اجرا شود، کنترل خواهد شد.

 

بازی my neighbor alice, بازی های بلاکچینی رایگان

 

چگونه My Neighbor Alice را بخرم؟ 

شما باید به دنبال صرافی باشید که هم از ارزهای فیات و هم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. صرافی را انتخاب کنید که از ALICE پشتیبانی کند، ایمن باشد، از انواع روش های پرداخت پشتیبانی کند و از نظر کارمزد ارزان باشد. بایننس (به جز ساکنین ایالات متحده)، کوکوین، Gate.io، Huobi Global و WazirX (فقط هند) از جمله صرافی هایی هستند که از توکن های ALICE پشتیبانی می کنند.

 

اگر قبلاً حساب کاربری ندارید، گام بعدی ایجاد یک حساب است. سپس برای خرید My Neighbor Alice از طریق کارت اعتباری یا نقدی، انتقال بانکی یا ارز دیجیتال از یک کیف پول رمزنگاری وجوه را واریز کنید. بعد از اینکه خرید My Neighbor Alice را به پایان رساندید، به دنبال بهترین کیف پولی باشید که در آن ALICE را نگه دارید.

 

چگونه ALICE را ذخیره کنیم؟ 

ALICE را می توان در هر صرافی و کیف پول سازگار با اتریوم معامله و ذخیره کرد.  ذخیره سازی آفلاین توسط کیف پول های سخت افزاری یا کیف پول های سرد مانند Ledger یا Trezor ارائه می شود. کیف پول های نرم افزاری راه حل متفاوتی را ارائه می دهند که هم رایگان و هم آسان برای استفاده است. آنها ممکن است وجوه شما را نگه داری کنند (custodial) یا نگه داری نکنند (non-custodial) و می توانند به صورت برنامه های تلفن هوشمند یا دسکتاپ دانلود شوند.

 

با استفاده از کیف پول های وجوه نگه دارنده، ارائه دهنده خدمات کلیدهای خصوصی شما را به نیابت از شما مدیریت و پشتیبان گیری می کند. با این حال، کیف پول های وجوه نگه دارنده بیشتر در معرض سرقت های رمزنگاری هستند. کیف پول های وجوه غیرنگه دارنده کلیدهای خصوصی را روی دستگاه شما با استفاده از اجزای امنیتی نگه می دارند و برای کاربرانی که ALICE کمتری دارند یا تجربه کمتری دارند، مناسب تر هستند.

 

کیف پول های آنلاین، که اغلب به عنوان کیف پول های داغ شناخته می شوند، نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و می توان از طریق یک مرورگر وب از دستگاه های مختلف به آنها دسترسی داشت. از طرف دیگر، کیف پول های داغ پرخطر در نظر گرفته می شوند و ممکن است از جایگزین های سخت افزاری یا نرم افزاری امنیت کمتری داشته باشند.

 

MetaMask، یک افزونه مرورگر که تراکنش های اتریوم را در وب سایت های معمولی امکان پذیر می کند و با پر کردن شکاف بین رابط های کاربری اتریوم و رابط های کاربری وب معمولی از پذیرش اتریوم پشتیبانی می کند، به خصوص زمانی که در رویداد قرعه کشی ALICE شرکت می کنید، قابل استفاده است.

 

آینده در انتظار ما 

یکی از جذاب‌ترین کاربردهای فناوری بلاکچین، ترکیب قراردادهای هوشمند، NFTها و عناصر سرگرم‌کننده به شکل بازی است. این یک بازار بزرگ و دست نخورده است که در حال حاضر در مرحله اولیه خود قرار دارد. اگر روند فعلی محبوبیت رو به رشد NFT ادامه یابد، My Neighbor Alice می تواند به یکی از محبوب ترین ابتکارات مبتنی بر بلاکچین در سطح جهانی تبدیل شود. پس، آیا سکه ALICE یک سرمایه گذاری خوب است؟ بسیاری از کارشناسان NFT بر این باورند که ALICE یک سرمایه گذاری هوشمند است و می تواند سود قابل توجهی در بلندمدت به همراه داشته باشد، زیرا بازی ویدیویی My Neighbor Alice در میان بازی های مبتنی بر بلاکچین که از NFT ها استفاده می کنند، منحصر به فرد است. با این حال، از آنجایی که بازارهای رمزنگاری نوسانات بیشتری دارند، همیشه باید قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی احتیاط کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

 

گردآوری:بخش سرمایه های دیجیتال موزستان 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×