» اخبار » اخبار بین الملل » بایدن در اولین مصاحبه پس از مناظره با ترامپ: بیمار بودم و حال خوبی نداشتم
اخبار بین الملل

بایدن در اولین مصاحبه پس از مناظره با ترامپ: بیمار بودم و حال خوبی نداشتم

1403/04/17 1041

در اولین مصاحبه تلویزیونی پس از مناظره با دونالد ترامپ، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، عملکرد ضعیف خود در مناظره را «اتفاقی بد» توصیف کرد و مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، بایدن روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه «ای‌بی‌سی» اعلام کرد به دلیل ابتلا به سرماخوردگی و سفرهای طولانی خسته بود و این امر باعث عملکرد ضعیف او در مناظره با ترامپ شده است. او گفت: «من بیمار بودم و احساس بدی داشتم.. تلاش می‌کردیم بفهمیم مشکل چیست. آن‌ها آزمایش‌هایی انجام دادند تا ببینند آیا من به عفونت مبتلا هستم یا نه، اما فقط یک سرماخوردگی شدید بود.»

 

بایدن در مصاحبه‌ای با یک ایستگاه رادیویی محلی در پنسیلوانیا که صبح پنجشنبه پخش شد، اذعان کرد که «در مناظره ضعیف عمل کرده»، اما افزود: «90 دقیقه روی صحنه، آنچه را که در سه سال و نیم انجام داده‌ام، پاک نمی‌کند.»

 

رئیس‌جمهوری دموکرات 81 ساله با افزایش درخواست‌ها برای انصراف از انتخابات نوامبر مواجه است. با این حال، کاخ سفید روز چهارشنبه به‌طور قطعی امکان انصراف بایدن از نامزدی دوره دوم را رد کرد. کارین ژان پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید، گفت: «رئیس‌جمهوری به هیچ‌وجه به انصراف از رقابت فکر نمی‌کند.»

 

این هفته، دو نماینده دموکرات به‌طور علنی خواستار یافتن نامزدی قوی‌تر از بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری شدند. همچنین، روزنامه‌های بزرگ از جمله «نیویورک تایمز» از بایدن خواسته‌اند که کنار رود. نتایج دو نظرسنجی که نیویورک تایمز و «وال‌استریت ژورنال» منتشر کرد، نشان‌دهنده موفقیت ترامپ در کسب آرای شهروندان آمریکایی است.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×