» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » بهترین مراکز خرید قشم و درگهان
اخبار اقتصادی و بازرگانی

بهترین مراکز خرید قشم و درگهان

1403/07/13 0022

چکیده : برای بررسی بهترین مراکز خرید قشم و درگهان این لیست می تواند راهنمای شما برای تجربه خرید با بهترین قیمت و کیفیت کالا در جزیره قشم باشد.

 

در سفر به قشم در کنار گشت و گذار در مناطق دیدنی و بکر بسیار زیادی که دارد، خرید کردن نیز بخش مهمی از تفریحات جزیره قشم به شمار می رود. همه ی گردشگرانی که به دنبال خریدهای ارزان و با کیفیت هستند و یا می خواهند سوغاتی هایی به یادگار از جزیره خریداری کنند بدون شک به این لیست از بهترین مراکز خرید قشم و درگهان احتایج خواهند داشت. قرار گرفتن برخی از مراکز خرید قشم و درگهان در مجاورت با مناطق ساحلی خلیج فارس جذابیت آن ها را دو چندان کرده است و می توان قبل یا بعد از خرید کردن به تفریحات آبی و یا پیاده روی در ساحل پرداخت. کافیه با کلیک کردن بر روی تور قشم لحظه اخر نیز سفری با کم ترین قیمت و بهترین خدمات تور دریافت کنید تا در کنار خرید ارزان از قشم و درگهان سفری مقرون به صرفه نیز داشه باشید.

 

 

چرا خرید از بازارها و بهترین مراکز خرید در قشم و درگهان ؟

بدون شک همه ی ما می دانیم که بازار های جنوب، به خصوص در محدوده درگهان قشم به قیمت ارزان و در عین حال کالاهای اورجینال معروف هستند. اما تعداد بسیار بالای بازارهای قشم و درگهان برخی را دچار سردرگمی می کند. برای تهیه انواع لباس از معتبر ترین برندهای دنیا و دیگر کالاها مانند عینک، لوازم خانگی، کیف و کفش، پارچه، محصولات دیجیتال و … به صورت عمده و تک، کافیست به بهترین مراکز خرید قشم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد مراجعه کنید و در صورتی که آنچه انتظارش را داشتید پیدا نکردید به دنبال بهترین مرکز خرید در درگهان باشید که به طور قطع بهترین قیمت ها را در آنجا خواهید یافت.

 

بازار قدیم قشم انتخاب نخست از مراکز خرید قشم

روبروی بندرگاه قشم می توانید بازاری را پیدا کنید که قلب پر جنب و جوش جزیره قشم است، جایی که افراد بومی به فروش اجناس مختلف از پوشاک و خوراک گرفته تا دست سازه های سنتی معروفشان می پردازند. بافت قدیمی و سنتی با تونل های پیچ در پیچ زیبای بازار قشم که قدمتش به بیش از 100 سال می رسد، حتی اگر قصد خرید نداشته باشید روح شما را زنده خواهد کرد. پیدا کردن انواع زیور آلات سنتی و ارزان، ادویه های مخصوص غذاهای جنوبی، پارچه های مخصوص البسه ی سنتی و انواع لوازم خانگی مدرن و سنتی در این بازار پیدا می شود. برای امتحان کردن غذاهای دریایی مانند انواع ماهی، میگو و لابستر، بدون شک بازارهای جزیره قشم بهترین انتخاب خواهد بود و تازه ترین محصول را در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

– آدرس: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

– ساعات کاری: 8 الی 22

 

بازار ستاره قشم

مرکز خرید ستاره قشم یکی از اصلی ترین مقاصد خرید برای مسافران است که امکان ندارد در سفرتان به قشم به آنجا سر نزنید. کافیست یک بار به مقایسه ی قیمت کالاهای موجود در بازار ستاره قشم با دیگر مراکز خرید مخصوصا در پایتخت بپردازید تا متوجه تفاوت شگفت انگیز قیمت ها شده و لذت خرید کردن با کمترین قیمت را تجربه کنید. خرید انواع لوازم آرایش و عطر، متنوع ترین لاین پوشاک زنانه و مردانه در تمامی سنین و … بین مشتریان بسیار محبوب است. انواع کافه و رستوران و خدماتی نظیر آرایشگاه و پیرایشگاه هایی نیز در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است.

 

– آدرس: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها بین بازار خلیج‌فارس و مجتمع فردوسی

– ساعت کاری: 9 صبح تا 12 بامداد

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 | از بهترین مراکز خرید قشم

یکی از لوکس ترین مراکز خرید قشم برای آن هایی که به دنبال محصولات برند و درجه 1 با بهترین قیمت هستند مجتمع تجاری سیتی سنتر است. این مرکز خرید در قشم برای کودکان نیز بسیار سرگرم کننده خواهد بود. جلوی درب ورودی آن یک دایناسور متحرک قرار داده شده است که نظرتان را جلب خواهد کرد. شما می توانید به تفریحاتی نظیر بولینگ، بیلیارد و تفریحات کامپیوتری در شهربازی سیتی سنتر قشم بپردازید. بهترین رستوران ها نیز تجربه ی طعم بی نظیر غذاهای دریایی، سنتی و انواع فست فود از برند های معتبر را برایتان به ارمغان می آورد.

 

– آدرس: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، خیابان دریا، پایین‌تر از میدان امام قلی‌خان

– ساعت کاری: 9 الی 24

 

مرکز خرید دو دلفین | مراکز خرید درگهان

در بندر درگهان نیز می توانید مرکز خرید معروف دو دلفین را بیابید که از بهترین مراکز برای خرید در درگهان به شمار می رود. شما با 20 دقیقه رانندگی می توانید به بازار دلفین برسید و از قیمت بسیار پایین اجناس در این محل شگفت زده شوید. خرید لباس با کیفیت ارزان بسیار در مرکز خرید دو دلفین توسط مشتریان توصیه می شود. محصولات دیگری مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر نیز در این بازار موجود است. خرید انواع گل و گیاه بومی جزیره که برای گردشگران قشم جذابیت ویژه ای دارد نیز در آن به نمایش گذاشته شده و به فروش می رسد.

 

– آدرس: جزیره قشم، درگهان، 12 کیلومتری از مرکز جزیره، بازار دو دلفین درگهان

– ساعات فعالیت: هر روز ساعت 10 صبح تا 11 شب

 

 

بازار نخل | خرید در درگهان قشم

بازار نخل درگهان یکی از زیباترین معماری ها را از میان بهترین مراکز خرید قشم و درگهان از آن خود کرده است. این مرکز خرید با تمام زیبایی هایش گاهی تنها مقصدی برای پاساژ گردی مسافران بوده و البته با وجود قیمت های بی نظیرش هیچکس دست خالی از آن بیرون نمی آید. اگر قصد خرید عمده لباس دارید حتما به بازار نخل بروید. فروش عمده بهترین لباس ها با ارزان ترین قیمت سود زیادی را برای صاحبان مغازه های پوشاک به همراه دارد. در این بازار علاوه بر انواع فروشگاه، می توانید به صرف غذا و میان وعده در رستوران ها و کافی شاپ های معروفش بپردازید.

 

– آدرس: جزیره ی قشم، درگهان، پشت بازار دو دلفین، جنب پاساژ اطلس

– ساعات کاری: شنبه تا جمعه از 9:00 تا 23:00 

 

بازار اطلس درگهان

بورس چمدان، کیف و کفش در بازار اطلس درگهان بهترین جا برای خرید این دست از محصولات است. تنوع در انتخاب از برندهای قدیمی و جدید بازار، دستتان را برای هر سلیقه و رنج قیمتی باز گذاشته است. حتی می توانید به خرید عمده برای فروشگاه هایتان در این بازار در درگهان بپردازید. طراحی داخلی و خارجی این مرکز خرید نیز جالب توجه بوده و نمای بیرونی مدرن در کنار طراحی داخلی سنتی آن ترکیب زیبایی را به رخ می کشد.

 

– آدرس: جزیره ی قشم، درگهان، پشت بازار دو دلفین

– ساعت کاری: 8:30 صبح الی 23 شب

 

 

مجتمع تجاری دریا | بهترین مراکز خرید در درگهان

اولین جایی که برای خرید در درگهان قشم با ورود به این شهر به چشم می خورد، بازار دریا خواهد بود. بهترین مراکز خرید درگهان به عمده فروشی معروف هستند و برای پیدا کردن هر چیزی که می خواهید باید به این بازار رجوع کنین. با وجود بیش از 1500 واحد در این مرکز تجاری، فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، زیورآلات و … را پوشش می دهد. همچنین رستورانی در طبقه ی دوم این مجموعه واقع شده است که برای صرف انواع غذا و رفع خستگی می توانید به آن مراجعه کنید. از دیگر امکانات بازار دریای درگهان پارکینگ اختصاصی، تاکسی، ATM، کافی شاپ، اقامتگاه 3 ستاره و نمازخانه است.

 

– آدرس: هرمزگان، قشم، درگهان، میدان انقلاب

– ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8:30 تا 22

 

کلام آخر

در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید قشم و درگهان آشنا کرده و به محصولات بی نظیر با برترین قیمت گذاری و معماری های جذاب فروشگاه ها اشاره کردیم. این موضوع در هدر رفتن هزینه و وقتی که برای برنامه ریزی خرید در سفرتان به قشم و درگهان می پردازید تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

توجه: اگر قصد بازدید از جزیره قشم و لیست کاملتری از بهترین مراکز خرید در قشم را دارید کافیست کلمه ی مراکز خرید قشم لحظه آخر را گوگل کرده و بهترین راهنمای خرید از جزیره را مطالعه کنید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×