» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » تجمع کارگران پتروشیمی ارغوان گستر ایلام مقابل استانداری (1403/04/17)
اخبار اقتصادی و بازرگانی

تجمع کارگران پتروشیمی ارغوان گستر ایلام مقابل استانداری (1403/04/17)

1403/04/18 1044

گروهی از کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با تجمع مقابل ساختمان استانداری، خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خود شدند.

یکی از کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام به ایلنا گفت: صبح امروز (17 تیر ماه) تعدادی از کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، با تجمع در مقابل ساختمان استانداری پیگیر وضعیت شغلی خود شدند.

 

او گفت: ما 100 نفر کارگر بومی منطقه هستیم که از خرداد ماه پیگیر بازگشت به کارمان از مسئولان شهرستانی و استانی هستیم اما متاسفانه بعد از گذشت حدود 50 روز هنوز اقدامی در جهت پیگیری وضعیت شغلی‌مان انجام نشده است.

 

این کارگر افزود: خرداد ماه سال جاری، شماری از کارگران پیمانکاری پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با اتمام قرارداد پیمانکار بیکار شدند و از آن زمان تاکنون به دنبال بازگشت به کار در این پروژه و دیگر پروژه‌های در دست اقدام هستند.

 

وی درباره پیگیری نتیجه تجمعات سه روزه خود در مقابل هلدینگ خلیج فارس در تهران نیز گفت: برای ادامه همکاری در این پتروشیمی، مشکلاتمان را با مسئولان بخش حراست هلدینگ خلیج فارس به عنوان کارفرمای مادر درمیان گذاشتیم. یکی از نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر وضعیت بازگشت به کار ما است اما هنوز نتیجه‌ای دربرنداشته است.

 

این کارگر ادامه داد: همه کارگران از بومیان منطقه و شهرستان چوار هستند و سابقه کار آن‌ها 5 تا 10 سال است. اکثریت این کارگران برای تامین معاش خانواده‌های خود با مشکل روبرو هستند و درخواست ما از مدیریت این مجموعه و مسئولان شهرستان تسریع برای شروع به کار مجددا است.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×