» اخبار » اخبار ورزشی » توهین امباپه به لواندوفسکی بعد از یک ضربه! | پنالتی عجیب لواندوفسکی مقابل فرانسه
اخبار ورزشی

توهین امباپه به لواندوفسکی بعد از یک ضربه! | پنالتی عجیب لواندوفسکی مقابل فرانسه

1403/04/06 0054

ویدئویی قابل توجه از توهین کیلیان امباپه به رابرت لواندوفسکی بابت ضربه زدن به صورتش، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

به گزارش ورزش سه، در بازی بین تیم‌های فرانسه و لهستان در هفته سوم دوره گروهی یورو 2024، اتفاقات جالبی رخ داد که باعث شد تا ویدیوها و عکس‌هایی از آن به سرعت در فضای مجازی ویرال شود.

 

در دقایق پایانی بازی و پس از گل مساوی لواندوفسکی برای لهستان، یک اختلاف بین او و کیلیان امباپه به وجود آمد. در این ویدئو، این دو بازیکن در صحنه‌ای در حال جدال بر سر توپ هستند که دست لواندوفسکی به صورت امباپه برخورد می‌کند. ستاره رئال مادرید پس از این برخورد به شدت از لواندوفسکی عصبانی می‌شود و ماسکش را درمی‌آورد. بر اساس ویدئو‌های منتشرشده، او لواندوفسکی را «این عوضی» می‌خواند و به او توهین می‌کند.

 

قبل از این بازی، لواندوفسکی با اظهاراتی که به نظر برخی به عنوان تحریک تفسیر شد، به امباپه هشدار داده بود که استفاده از ماسک ممکن است سرعت بازی او را کاهش دهد.

 

درگیری دیشب در دقیقه 87 اتفاق افتاد و واکنش‌های مختلفی را از جانب رسانه‌ها و طرفداران به دنبال داشته است.

 

لواندوفسکی قبلا درباره ماسک زدن امباپه گفته بود: «وقتی در گذشته برای چند بازی مجبور شدم ماسک بزنم، وضعیت خیلی خوب نبود. خیلی آزاردهنده است مخصوصا اینکه در محوطه جریمه مشکلات زیادی داشتم. این یک چالش جدی است و اصلا خوب نیست، اما البته سلامت یک بازیکن مهمتر است. من او را درک می‌کنم اما ماسک ممکن است او را در بازی کند کند.»

 

نکته جالب اینجاست که کیلیان امباپه که به تازگی به رئال مادرید پیوسته، در فصل 25-2024 بارها مقابل رابرت لواندوفسکی قرار خواهد گرفت و به‌نظر می‌رسد که رقابت این دو ستاره رئال و بارسا، از همین الان آغاز شده است.

 

پس از این درگیری و حاشیه‌های ایجادشده، دو بازیکن در پایان بازی، همدیگر را در آغوش گرفتند و به نوعی به اختلافات پایان دادند.

 

دیدار فرانسه و لهستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

پنالتی عجیب لواندوفسکی: درست یا غلط، مسئله این است

روز در دور سوم تورنمنت یورو 2024، لهستان به مصاف فرانسه رفت. لهستان‌ها که خود را حذف شده می‌دید، با ارائه بازی جسورانه توانست فرانسه را متوقف کند. زننده تک گل لهستان، رابرت لواندوفسکی از نقطه پنالتی بود.

 

در دیداری حساس و نفس‌گیر در گروه D یورو 2024، رابرت لواندوفسکی نقشی کلیدی برای لهستان ایفا کرد. کاپیتان لهستانی‌ها در دقیقه 77 بازی مقابل فرانسه، پشت ضربه پنالتی ایستاد، اما ضربه او توسط مایک مینیان، دروازه‌بان فرانسه، دفع شد. اما در حین زدن ضربه، لواندوفسکی کار جالبی کرد. او در هنگام شروع حرکت خود به سمت توپ، چندین بار مکث کرد و حتی ایستاد، به طوری که مینیان از خط دروازه خارج شد و داور به تکرار ضربه پنالتی رأی داد. لواندوفسکی در دومین تلاش خود، گل تساوی را برای لهستان به ثمر رساند.

 

این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. هشتگ لواندوفسکی به سرعت ترند شد و در کمتر از 15 دقیقه پس از پایان بازی، بیش از 30 هزار پست در این باره منتشر شد.

 

ماکس فریتزچینگ، پادکستر فوتبال، در توییتر نوشت: “واقعا شگفت‌انگیزه که لواندوفسکی 18 بار در شروع حرکت خود به سمت توپ مکث می‌کند، حتی می‌نشیند و سیگار دود می‌کند، اما وقتی مینیان برای دفع ضربه از خط دروازه خارج می‌شود، داور اعلام خطا می‌کند.” برخی دیگر از کاربران این حرکت لواندوفسکی را “بی‌شرمانه” خواندند.

 

اما سوال اصلی اینجاست: آیا لواندوفسکی اجازه داشت به این شکل حرکت کند؟

 

پاتریک ایتریش، کارشناس داوری در شبکه تلویزیونی ماگنتا، پاسخ می‌دهد: “بله، می‌توانست. مشکل اینجاست که او می‌تواند هر چند بار که می‌خواهد در شروع حرکت خود مکث کند. فقط زمانی که برای شوت زدن اقدام می‌کند، باید پای ثابت او کنار توپ باشد و ضربه با شتاب انجام شود. لواندوفسکی این کار را انجام داد. اگرچه این حرکت غیرعادی به نظر می‌رسد و برای دروازه‌بان آزاردهنده است، اما مجاز است.”

 

دیدار فرانسه و لهستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×