» اخبار » اخبار ورزشی » دلافوئنته: کروس باید اخراج می‌شد/ ناگلزمان: حق آلمان نبود از یورو حذف شود
اخبار ورزشی

دلافوئنته: کروس باید اخراج می‌شد/ ناگلزمان: حق آلمان نبود از یورو حذف شود

1403/04/16 0039

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است تونی کروس باید پس از خطا روی پدری اخراج می‌شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف آلمان رفت و با نتیجه دو بر یک برنده شد تا راهی دور نیمه‌نهایی شود. در ابتدای این بازی تونی کروس با خطای غیرعمد پدری را متوقف کرد و این بازیکن جوان به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست به بازی ادامه دهد.

 

لوئیس دلافوئنته در نشست خبری پس از برد تیمش ابتدا درباره خطای کروس گفت: نمی‌دانم مصدومیت پدری در چه حدی است اما درد زیادی داشت و قطعا باید تا آخرین لحظات منتظر نظر پزشکان باشیم. به‌ نظر من خطا روی او کارت قرمز داشت اما داور حتی از کارت زرد هم استفاده نکرد!

 

او درباره عملکرد تیمش نیز اظهار کرد: باید به آنچه به دست آورده‌ایم افتخار کنیم و از این لحظه لذت ببریم. از نظر بدنی خواهیم دید که چگونه می‌توانیم در روزهای آینده بهتر شویم. مطمئنم که همه بازیکنانم آماده‌اند. آنها در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند.

 

سرمربی اسپانیا در تمجید از تیمش اضافه کرد: بازیکنانم سیری‌ناپذیرند. به مربیگری چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. بسیاری از آنها را سال‌هاست که می‌شناسم. البته همیشه جا برای بهبود وجود دارد اما نمی‌توانیم کیفیت آنها را زیر سوال ببریم.

 

ناگلزمان: حق آلمان نبود از یورو حذف شود

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، پس از این بازی گفت: به اسپانیا تبریک می‌گویم. نیمه اول بازی بیش از حد باز بود. ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و به طور واضح از دقیقه 60 به بعد تیم برتر میدان بودیم.

 

ناگلزمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

او ادامه داد: گل تساوی دیرهنگام ما کاملا بجا بود اما متاسفانه روی آخرین فرصت بازی، گل دریافت کردیم. نتوانستیم فشار کافی روی دو جناح حریف اعمال کنیم.

 

سرمربی آلمان درباره عملکرد تونی کروس عنوان کرد: ارزش حرفه‌ای تونی غیر قابل توصیف است. او احتمالا بازیکنی منحصر به فرد برای فوتبال آلمان و قطعا یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ آلمان است. همه از موفقیت‌های او باخبرند اما همه از شخصیت او خبر ندارند. او در لحظه‌ای بسیار سخت و شخصی برای خودش با تیم صحبت کرد. او همیشه خود را بخشی از این گروه می‌داند.

 

او درباره اینکه چه صحبتی با تیمش داشته است، گفت: به بازیکنان گفتم که حذف از این رقابت‌ها حقشان نبود. همه ما دلمان برای خانواده‌هایمان تنگ شده اما هیچکدام از ما دوست نداشتیم این جام را ترک کنیم. از ابتدای شش هفته گذشته، فضای بسیار خوبی در تیم حاکم بود و می‌شد دید که همه با تمام وجود برای پیروزی در این بازی تلاش کردند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×