» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » دوره های تخصصی ورود به بازارکار در تبریز
اخبار اقتصادی و بازرگانی

دوره های تخصصی ورود به بازارکار در تبریز

1403/04/15 1065

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی امکان داشتن تحصیلات عالیه برای ورود به مشاغل دولتی و غیر دولتی را ندارند. حتی بسیاری از افرادی که مدرک دانشگاهی معتبر دارند، از عدم زیرساخت‌های مناسب برای ورود به بازار کار شکایت می‌کنند. با توجه به اینکه کسب درآمد در هر حوزه‌ای به مهارت و تخصص نیاز دارد، وجود بستری که بتوان این مهارت‌های مختلف را کسب کرد، اهمیت زیادی می‌یابد. به‌خصوص زمانی که کاربران سعی می‌کنند برای رفع نیازهای مختلف خود، حرفه‌ای‌ها را در حوزه‌های فنی و … انتخاب کنند.

 

خوشبختانه هنوز بسیاری از مشاغل فنی و غیرفنی در بازار کار اشباع نشده‌اند و نیاز بازار این اشتیاق را برای افراد فراهم می‌سازد که با شرکت در دوره‌های تخصصی وارد حوزه‌های کاری مختلف شوند. آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یکی از دوره‌های تخصصی ورود به بازار کار است که بازدهی بسیار زیادی در مسیر کسب درآمد دارد. با ما همراه باشید تا ضمن بررسی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، چند دوره تخصصی دیگر را برای ورود به بازار کار در تبریز بررسی کنیم.

 

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

این روزها استفاده از گوشی‌های هوشمند به نیاز اصلی کاربران تبدیل شده است. با وجود اینکه این گجت‌های هوشمند عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند، از حساسیت بالایی برخورداراند و ممکن است به دلایل مختلفی با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مواجه شوند. ازآنجاکه کوچک‌ترین اختلال در این گجت‌ها عملکرد آن‌ها را با مشکل مواجه می‌سازد، عیب‌یابی و تعمیر سریع گوشی‌های موبایل اهمیت زیادی برای افراد دارد. از طرفی اکثر کاربران به‌دلیل هزینه‌های بالای خرید گوشی نو، در خرید مجدد آن با محدودیت مالی مواجه می‌شوند و سعی می‌کنند که با تعمیر موبایل خود به استفاده مجدد از آن برسند. از این رو می‌توان با اطمینان راجع به رونق بازار کار تعمیرات موبایل صحبت کرد.

 

برای اینکه بتوانید به‌صورت حرفه‌ای وارد بازار کار شوید، باید مهارت‌های تعمیرات انواع موبایل را به‌صورت تخصصی کسب کنید. شرکت در دوره تخصصی و جامع آموزش تعمیرات موبایل در تبریز این فرصت را برای شما فراهم می‌سازد که سرفصل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تعمیر موبایل را به‌صورت تخصصی بیاموزید و در پایان دوره مهارت‌های عملی لازم را به دست آورید. این دوره آموزشی کمی سخت به نظر می‌رسد؛ چون با اصطلاحات، سرفصل‌ها و حتی ابزارهای جدیدی آشنا می‌شوید که شاید هیچ پیش زمینه و ذهنیتی به آن‌ها نداشته باشید؛ اما آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در تبریز شما را با تمام فوت و فن‌های تعمیر انواع گوشی‌های موبایل آشنا می‌سازد. در پایان دوره شما یک تعمیرکار متخصص و ماهر خواهید بود.

 

مزایای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، کسب درآمد از طریق یک شغل ضروری و پربازده است. برای اینکه بتوانید یک شروع پرقدرت داشته باشید و در این مسیر به درآمد ایده‌آل خود برسید، باید به تمام تکنیک‌های عیب‌یابی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و تعمیر بخش‌های مختلف انواع گوشی یا تعویض قطعات آسیب‌دیده آن تسلط پیدا کنید. نکته مهمی که در این دوره آموزش تخصصی مورد توجه قرار می‌گیرد، آشنایی با دانش فنی روز دنیا در حوزه تعمیرات موبایل است.

 

دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به‌صورت عملی و در کارگاه‌های مجهز زیر نظر اساتید مجرب و با تجربه برگزار می‌شود. در پایان دوره نیز مدرک معتبر رسمی و قانونی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای برای کارآموزان صادر می‌شود که یک امتیاز مهم هنگام ورود به بازار کار است. از دیگر مزایای این دوره آموزشی می‌توان به یادگیری تضمینی و تجدید دوره در صورت عدم یادگیری و استفاده از مواد مصرفی نامحدود برای آموزش کارآموزان به همراه پشتیبانی نامحدود اشاره کرد.

 

 

سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل

سرفصل‌های آموزشی در این دوره تخصصی به گونه‌ای تعریف شده‌اند که صفر تا صد آموزش‌های لازم برای تعمیرات گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها پوشش داده می‌شوند و افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه آموزشی به متخصصین علاقمند به این رشته تبدیل می‌شوند. در حالت کلی این دوره آموزشی 45 ساعته به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شود. 30 ساعت از این دوره آموزشی مربوط به بخش سخت‌افزاری و 15 ساعت مربوط به بخش نرم‌افزاری است.

 

آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل

بیشتر خرابی‌هایی که مربوط به بخش سخت‌افزاری موبایل است، معمولا یکباره اتفاق می‌افتد. خرابی سوکت شارژ، شکسته شدن تاچ یا ال سی دی، شکسته شدن دوربین و مواردی از این قبیل مربوط به خرابی‌های بخش سخت‌افزاری است. در این دوره از آموزش تعمیرات موبایل در تبریز می‌آموزید که چگونه با عیب‌یابی اصولی از صحت عملکرد سیستم عامل و بخش سخت‌افزار موبایل اطمینان حاصل کنید، چگونه گوشی را باز کنید، کانکشن‌های مدار الکتریکی را بررسی کنید، قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض کنید. سرفصل‌های این دوره بسیار تخصصی و گسترده است. برای نمونه می‌توان به آموزش تعویض هارد، کار با منبع تغذیه، مشکلات آنتن‌دهی، رفع مشکلات دوربین، تعویض آی‌سی‌ها، نحوه تعویض فلت شارژ، فلت پاور، تعمیرات قطع و وصلی نمایشگرهای موبایل، آموزش خرابی ویبراتور و … اشاره کرد.

 

آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

حتی گران‌ترین گوشی‌های موبایل و پرچمداران این گجت‌های هوشمند نیز از حملات ویروسی و مشکلات نرم‌افزاری در امان نیستند. مشکلات مربوط به نرم‌افزار موبایل معمولا در دراز مدت اتفاق می‌افتد و سیستم عامل گوشی با اختلال مواجه می‌شود. این مشکلات که بر اثر حملات ویروسی و بدافزارها اتفاق می‌افتد، باعث کاهش سرعت گوشی، عدم اتصال داده، پرش آنتن، بسته شدن خود به خود برنامه‌های در حال اجرا، حذف فایل‌ها و … می‌شود. از آیتم‌های آموزشی مربوط به این دوره می‌توان به نحوه فلش کردن گوشی، تنظیمات کارخانه، تست تغذیه، قطعات ریکاوری، آشنایی با باکس‌های کاربردی، آموزش ساخت اپل آیدی با جیمیل شخصی، ترمیم سریال و باز کردن قفل شبکه و آموزش اصطلاحات کاربردی نرم‌افزار موبایل اشاره کرد.

 

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 

تجهیزات لازم برای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

وقتی در کارگاه‌های عملی به آموزش تعمیر موبایل می‌پردازید، به ابزارها و تجهیزات خاصی نیاز دارید. اگرچه در آموزشگاه فراسو به مواد مصرفی نامحدود برای آموزش دسترسی دارید، اما برای اینکه بتوانید یک تعمیرگاه موبایل را راه‌اندازی کنید، باید ابزارهای کار خود را بشناسید و ضروری‌ترین آن‌ها را برای استارت کار خود تهیه کنید. از این ابزارها و تجهیزات می‌توان به دستگاه هیتر هوای گرم، هویه، پمپ باد، مولتی متر، قلع کش، دستگاه تعویض تستر، ست پروگرامرهارد، باکس زد تری ایکس، دستگاه سپراتور، منبع تغذیه 3 آمپر، ست پیچ گوشتی، پنس و دستگاه تعویض گلس، دستگاه تعویض فلت و لوپ اشاره کرد. در این دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به‌صورت تئوری با کارایی این تجهیزات آشنا می‌شوید و سپس در کارگاه‌های عملی آموزشگاه فراسو نحوه استفاده از آن‌ها را می‌آموزید.

 

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

پکیج‌ها سیستم‌های برودتی دو منظوره هستند که در اکثر ساختمان‌های امروزی جایگزین تجهیزات موتورخانه و آبگرمکن‌های دیواری شده‌اند. با وجود اینکه این سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی عملکرد مناسبی را در چهار فصل ارائه می‌دهند، از حساسیت زیادی برخورد دارند و باید هر چند ماه یکبار سرویس شوند. پکیج‌ها جزو لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شوند و به همین خاطر ممکن است دچار خرابی شوند. خدمات نصب، سرویس و تعمیر این سیستم‌های برودتی کاملا تخصصی است و باید توسط سرویس کاران و تکنسین‌های دوره دیده و کارآزموده انجام شود.

 

با توجه به افزایش نصب و استفاده از این سیستم‌ها، تعمیرات پکیج یک بازار کار با پتانسیل بالاست و تعمیرکاران ماهر زیادی را می‌طلبد. این بازار کار به‌زودی اشباع نخواهد شد. شما می‌توانید در صورت علاقه به این حرفه به‌جای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، در دوره آموزش تعمیرات پکیج این آکادمی شرکت کنید.

 

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

 

رشته تعمیرات پکیج، لازمه ورود به بازار کار

پکیج‌ها سیستم‌های حساسی هستند؛ بنابراین، کار در این حوزه نیز حساسیت بالایی می‌طلبد. معمولا کاربران خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج‌های دیواری خود را به نمایندگی رسمی تعمیرات یا موسسات معتبر می‌سپارند. برای ورود به این حرفه باید با این مراکز خدماتی همکاری کنید. برای این منظور نیز باید یک مدرک فنی رسمی و معتبر داشته باشید. البته می‌توانید به‌صورت خود اشتغالی شروع به کار کنید. نکته مهم مهارت‌های عملی است که با گذراندن یک دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز حاصل می‌شود. شما باید به‌صورت تخصصی با انواع پکیج‌های تک مبدل، پکیج‌های فن‌دار و بدون فن،پکیج‌های ایرانی و خارجی آشنا شویدو صفر تا صد نصب، راه‌اندازی، تعمیر، تعویض قطعات آسیب‌دیده، هواگیری، جرمگیری و ..را بیاموزید.

 

سرفصل‌های آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز

این دوره آموزش تخصصی مانند دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز دارای سرفصل‌های مشخصی است. از این سرفصل‌های تخصصی می‌توان به آموزش مرحله به مرحله نصب و راه‌اندازی پکیج، آموزش عیب‌یابی از طریق سیکل عملکرد پکیج، توانایی به‌کارگیری برد الکترونیک، توانایی استفاده از سنسورهای حرارتی ترموستات ایمنی دود، توانایی استفاده از مشعل شیر کنترل گاز و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. نتیجه‌ای که در پایان این دوره مقدماتی تا پیشرفته حاصل می‌شود، توانایی‌هایی است که برای یک شروع حرفه‌ای لازم دارید.

شما می‌توانید بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به تسلط کامل در باز و بسته کردن پکیج و آشنایی با قطعات آن و تسلط بر تعمیر انواع پکیج دیواری برسید. علاوه‌بر این‌ها شما توانایی نصب و راه‌اندازی اولیه، توانایی عیب‌یابی و تعمیر، توانایی به‌کارگیری برد الکترونیک، استفاده از سنسورهای حرارتی، نصب شیر سه راهه برقی، سوئیچ اختلاف فشار، مونتاژ و دمونتاژ پکیج، انجام تنظیمات دستگاه و تست‌های عملکردی و توانایی‌های بسیار دیگر را در این حوزه به دست می‌آورید.

 

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

 

آموزش تعمیرات برد در تبریز

تجهیزات الکترونیکی مختلف از قطعات زیادی تشکیل می‌شوند که در ارتباط با یکدیگر عملکرد دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازند. برد، اصلی‌ترین قطعه و زیربنای دستگاه‌های الکترونیکی است. برد همان قطعه‌ای است که سایر قطعات روی آن سوار می‌شوند و ارتباط آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود. علت بیشتر خرابی‌های مربوط به دستگاه‌های برقی، بروز مشکل در برد الکترونیکی آن است. تعمیر انواع برد یک مهارت فنی تخصصی است. از آنجا که نیروی کار کمی در این حوزه مشغول به‌کار هستند، آموزش تعمیرات برد در تبریز می‌تواند یک فرصت استثنایی را برای شما فراهم سازد که وارد بازار کار شوید و به درآمد مناسبی برسید. اگرچه مبحث تعمیرات برد کمی سخت به نظر می‌رسد؛ اما یک مبحث بسیار جذاب و پرمخاطب در بین مهارت‌های فنی شناخته می‌شود.

 

این دوره آموزشی مانند آموزش تعمیرات پکیج و آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به‌صورت تخصصی و عملی توسط اساتید مجرب و متخصص برگزار می‌شود و درصورتی‌که یادگیری به درستی حاصل نشود، می‌توانید از خدمات تجدید دوره استفاده کنید. شما می‌توانید با مدرک معتبر و رسمی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار شده و بسیاری از دستگاه‌های روزمره را عیب‌یابی و تعمیر کنید. آشنایی و درک عمیق ساز و کار مدارات الکترونیکی بسیار جذاب است و در افزایش اشتیاق شما برای شروع یک حرفه پردرآمد بی‌تاثیر نیست.

 

سرفصل‌های تخصصی تعمیرات برد الکترونیکی

از سرفصل‌های تخصصی در این دوره آموزش تعمیرات برد در تبریز، می‌توان به شناخت دقیق انواع قطعات مانند خازن، مقاومت و …، یادگیری الکترونیک مقدماتی، یادگیری نحوه تشخیص هماهنگی قطعات و تحلیل مدارات، آموزش خواندن دیتاشیت قطعات، آموزش تعمیر برد لوازم خانگی، آموزش تعمیر برد کرکره برقی، یادگیری روش‌های تعمیر و عیب‌یابی جامع بردها، یادگیری تعمیر برد اپراتور شیشه‌ای و مباحث گسترده دیگر اشاره کرد. تمامی سرفصل‌های آموزشی طوری چیده شده‌اند که بتوانید مباحث علمی و فنی را از مرحله مقدماتی تا پیشرفته به خوبی درک کرده و بیاموزید و مهارت‌های عملی آن را کسب کنید.

 

بردهای الکترونیکی پیچیدگی و حساسیت بالایی دارند. همین مسئله عیب‌یابی و تعمیرات آن‌ها را کمی چالش برانگیز ساخته است. این بدان معنی نیست که شما می‌توانید در این حوزه به موفقیت برسید. انتخاب یک مجتمع آموزشی متخصص و معتبر می‌تواند مسیر ورود به یک شغل آینده‌دار با پتانسیل بالا را برای شما هموار سازد. دوره آموزش تعمیرات برد در تبریز صفر تا صد مهارت‌های این شغل را پوشش می‌دهد و از شما یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌سازد.

 

آموزش تعمیرات برد در تبریز

 

آموزش پرورش قارچ در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یا تعمیرات برد الکترونیکی و تعمیرات انواع پکیج از دوره‌های تخصصی مربوط به دپارتمان فنی است. درصورتی‌که فکر می‌کنید علاقه‌ای به این مشاغل ندارید یا فنی کاری از عهده و سلیقه شما خارج است، اما به همان اندازه نیز به یک شغل پربازده و درآمدزا نیاز دارید، می‌توانید دوره‌های تخصصی دیگری را برای ورود به بازار کار انتخاب کنید. کشاورزی شغل مورد علاقه بسیاری از افراد است؛ اما از آنجا که در فضای شهری به‌خصوص کلان شهرهایی مانند تبریز فضا و بستر مناسبی برای فعالیت‌های کشاورزی درآمدزا وجود ندارد یا به درستی بهینه‌سازی نشده است، کمتر کسی به این حرفه توجه می‌کند. آموزش قارچ در تبریز که در دپارتمان کشاورزی دسته‌بندی می‌شود، یک دوره آموزشی بسیار کارآمد است و می‌تواند شما را برای ورود قدرتمند به بازار کار آماده سازد.

 

ویژگی‌های دوره آموزش پرورش قارچ در تبریز

این دوره آموزشی نیز مانند آموزش‌های فنی ازجمله آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، ویژگی‌های خاص خود را دارد و دوره آموزشی آن براساس همین ویژگی‌ها تعریف شده است. این پروسه آموزشی 20 ساعته طی 12 جلسه یک‌ونیم ساعتی برگزار می‌شود. سه جلسه آن به‌صورت تئوری در آموزشگاه و باقی جلسات در گلخانه تخصصی پرورش قارچ در تبریز برگزار می‌شود. اصلی‌ترین ویژگی این دوره آموزشی، گواهینامه معتبر آن است. شما می‌توانید در پایان دوره، مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر و رسمی را دریافت کرده و با پشتوانه آن زمینه خود اشتغالی و کارآفرینی از طریق پرورش قارچ را فراهم سازید.

 

مزایای کاشت و پرورش قارچ در تبریز

از آنجا که محصولات کشاورزی نیاز روزمره افراد را تامین می‌کنند، می‌توانند مسیر پربازدهی را برای درآمدزایی پیش روی شما قرار دهند. بازار هیچگاه از این محصولات اشباع نمی‌شود. وقتی راجع به کارآفرینی و خود اشتغالی از طریق کشاورزی صحبت می‌کنیم، منظور فعالیت‌هایی است که در راستای کاشت و پرورش محصولات کشاورزی در فضای گلخانه‌ای صورت می‌گیرد. شهر تبریز علاوه‌بر شرایط آب و هوایی مناسب، از منابع اولیه مورد نیاز برای کاشت و پرورش قارچ برخوردار است. در سال‌های اخیر تقاضای قارچ در بین مردم چند برابر شده و بیشتر خانواده‌ها این محصول را به‌عنوان یک منبع تغذیه‌ای ارزشمند و اقتصادی جایگزین سایر محصولات پروتئینی و گوشتی قرار داده‌اند.

 

شما می‌توانید با کاشت و پرورش قارچ علاوه‌بر تامین نیاز بازار داخلی، در زمینه صادرات به سایر کشورها نیز فعالیت کنید. از مزایای آموزش و پرورش قارچ در تبریز می‌توان به قابلیت پرورش در فضای کوچک، نیاز کم به آب، تولید محصول با کیفیت بالا و بازار مصرف گسترده آن اشاره کرد. البته برای اینکه بتوانید محصول باکیفیت تولید کنید، باید در یک دوره آموزش تخصصی شرکت کنید. شاید در ظاهر چنین به نظر برسد که آموزش قارچ در تبریز به اندازه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یا سایر دوره‌های تخصصی مهارت محور چالش‌ها و پیچیدگی‌های کمتری دارد، درصورتی‌که یک بی‌توجهی کوچک می‌تواند تمام محصول شما را از بین ببرد.

 

سرفصل‌های دوره آموزش قارچ در تبریز

ارائه یک لیست جامع از سرفصل‌های آموزش کشت و پرورش قارچ شما را با تمام پیش نیازهای این شغل آشنا می‌سازد. این سرفصل‌ها در آموزش پرورش قارچ در تبریز شامل طراحی و احداث واحد پرورش قارچ، تهیه و نصب دستگاه‌های مورد نیاز، تجهیزات و ابزار، موارد فنی داخل کارگاه از نظر دما، رطوبت و تهویه، تهیه بذر مناسب، تهیه کمپوست، تلقیح کمپوست و بذرزنی، آماده‌سازی سالن پرورش، نگهداری از بسترهای قارچ، برداشت قارچ و بازاریابی محصول پس از برداشت و موارد دیگر می‌شود. شما در این دوره تخصصی صفر تا صد پرورش قارچ را می‌آموزید و پس از آن می‌توانید براساس شرایط خود اقدام به احداث گلخانه در سطوح محدود تا گسترده کنید. از آنجا که بیشتر سرفصل‌ها به‌صورت عملی در گلخانه آموزش داده می‌شود، شما می‌توانید به درک بهتری از این حرفه کشاورزی برسید.

 

آموزش پرورش قارچ در تبریز

 

آموزش icdl در تبریز

دوره آموزشی آی سی دی ال برای افرادی که هوش بالایی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارند، بسیار جذاب خواهد بود. ما در عصری زندگی می‌کنیم که تمام المان‌های زندگی بشر به فناوری اطلاعات و‌ سیستم‌های کامپیوتری گره خورده است. هرچه توانایی‌های افراد در این حوزه‌ها افزایش پیدا کند، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نیز عملکرد و راندمان بهتری خواهند داشت؛ درنتیجه کسب مهارت‌های هفتگانه آی سی دی ال، هم برای سازمان‌ها و هم برای کارکنان آن‌ها مفید خواهد بود. بشر در عصر تکنولوژی امروز برای گذران زندگی و کسب درآمد به شغل‌های خاصی محدود و وابسته نیست و می‌تواند به راحتی برای خود موقعیت شغلی ایده‌آلی بسازد. یادگیری این مهارت هفتگانه در تبریز همان فرصتی است که می‌توانید به واسطه آن برای خود شغل بسازید و به کسب درآمدهای بالا بپردازید.

 

بیشتر دوره‌های تخصصی مانند دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، دوره تعمیرات پکیج یا دوره آموزشی پرورش قارچ بیشتر برای موقعیت خود اشتغالی و راه‌اندازی یک شغل پربازده به منظور کسب درآمد مناسب به نظر می‌رسند؛ اما دوره آموزش icdl در تبریز صرفا برای درآمدزایی نیست و برای دانش‌آموزان، دانشجویان، افراد شاغل و حتی افراد خانه‌دار مفید خواهد بود. کاربران می‌توانند به‌صورت حرفه‌ای کار با کامپیوتر را بیاموزند که قطعا برایشان کارآمد خواهد بود. مدرک فنی حرفه‌ای مهارت هفتگانه آی‌سی‌دی‌ال می‌تواند یک رزومه قدرتمند را برای افرادی که در شرف ورود به بازار کار هستند، به ارمغان بیاورد.

 

ویژگی‌های دوره مهارت هفتگانه کامپیوتر

شرکت در این دوره آموزشی به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد. شما طی 30 جلسه یک‌ونیم ساعتی در کارگاه تخصصی کامپیوتر در تبریز که به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنید و صفر تا صد آموزش‌های تخصصی و عملی را پشت‌سر خواهید گذاشت. شرکت در این دوره آموزشی محدودیت سنی ندارد و یادگیری برای تمام سنین به‌صورت تضمینی انجام می‌شود. در صورت عدم یادگیری صحیح، دوره آموزشی تجدید می‌شود. با توجه به اینکه فناوری آی تی و مباحث مربوط به اینترنت جز مباحث جدید است، علاقمندان به شرکت در این دوره را با کمی ترس و تردید مواجه می‌سازد، درحالی‌که آشنایی با کلیات مهارت هفتگانه کامپیوتر برای افرادی که به هر طریقی با سیستم‌های کامپیوتری سروکار دارند، مفید و لازم است.

 

آموزش icdl در تبریز

 

مزایای شرکت در دوره آموزش icdl در تبریز

از آنجا که افراد مدام با سیستم‌های کامپیوتری و گجت‌های هوشمند سروکار دارند، از یک آشنایی نسبی با کامپیوتر برخورداراند؛ اما داشتن مدرک مهارت هفتگانه آی‌سی‌دی‌ال نشان می‌دهد که افراد تا یک سطح پیشرفته و قانع‌کننده به کامپیوتر آشنا هستند. این دوره آموزشی یک استاندارد بین‌المللی در مهارت‌های کاربردی کامپیوتر تعریف شده است و گواهینامه بین‌المللی آن در 149 کشور دنیا اعتبار دارد. این دوره آموزشی زیر نظر اساتید مجرب، کاردان و متخصص برگزار می‌شود و مدرک رسمی معتبر آن که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود، یک رزومه معتبر برای شما خواهد بود. شما می‌توانید به واسطه آن به استخدام شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ برسید.

 

سرفصل‌های تخصصی در دوره آموزش icdl در تبریز

آنچه سبب افزایش بهره‌وری در دوره‌های تخصصی ورود به بازار کار در تبریز مانند آموزش تعمیرات پکیج، آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یا آموزش پرورش قارچ شده، سرفصل‌های مشخصی است که به‌صورت جامع و کامل آموزش داده می‌شوند. در کلاس‌های آموزش مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر نیز تمامی سرفصل‌ها با جزئیات توسط اساتید مجرب و متخصص آموزش داده می‌شوند. آموزش‌ها به قدری حرفه‌ای است که یادگیری آن برای شرکت‌کنندگان دوره تضمین می‌شود.

از سرفصل‌های تخصصی در این دوره می‌توان به آشنایی با انواع کامپیوتر، آموزش مفاهیم سخت‌افزار، آموزش مبانی حافظه‌ها و انواع آن‌ها، آشنایی با ویندوز و آموزش آن، آموزش مفاهیم شبکه، آموزش مفاهیم نام کاربری و تعریف آن، معرفی محیط ویندوز، آموزش نحوه ورود به ویندوز و خروج از آن، آموزش نحوه تغییر چیدمان پنجره‌ها در دسکتاپ، آموزش مفاهیم اینترنت و مرورگرهای آن، آشنایی با صفحات وب، آموزش نحوه ارسال ایمیل و مشاهده ایمیل‌های دریافتی و مبانی جزئی دیگر اشاره کرد. فناوری آی تی یک حوزه بسیار گسترده است و مفاهیم آموزشی آن در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود؛ اما سرفصل‌های آموزشی در دوره‌های تخصصی ورود به بازار کار در تبریز طوری چیده شده‌اند که هنگام آموزش هیچ جزئیاتی از قلم نیفتد.

 

آموزش icdl در تبریز

 

آموزش زبان برنامه‌نویسی پایتون در تبریز

از دیگر دوره‌های آموزش تخصصی مربوط به دپارتمان کامپیوتر در تبریز می‌توان به دوره برنامه‌نویسی پایتون اشاره کرد. پایتون یکی از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیاست و به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این ویژگی‌ها می‌توان به چند منظوره بودن، تفسیری سطح بالا و ویژگی‌های شیء‌گرا اشاره کرد. این زبان برنامه‌نویسی در توسعه برنامه‌های وب و طراحی بازی‌های کامپیوتری تحول بزرگی ایجاد کرده است. شما می‌توانید از این زبان برنامه‌نویسی در حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی، توسعه وب، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ استفاده کنید. نیاز روز افزون کاربران به دنیای وب و هر آنچه مربوط به آن است، باعث شده که آموزش پایتون مورد توجه برنامه‌نویسان قرار بگیرد.

 

مزایای آموزش زبان پایتون در تبریز

اگر به‌دنبال یک شغل پردرآمد با پتانسیل رشد بالا هستید، یادگیری زبان پایتون برای شما انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. یادگیری این زبان برنامه‌نویسی بسیار آسان است و در معتبرترین شرکت‌های فناوری دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای این دوره آموزشی می‌توان به بهبود بهره‌وری تقاضا در بازار کار، در دسترس بودن پشتیبانی، فریم ورک‌های قدرتمند، قابلیت اجرا روی تمام سیستم‌ها و … اشاره کرد. شما می‌توانید با آموزش پایتون در تبریز در حوزه‌های مختلف مهندسی، پزشکی، روانشناختی، اجتماعی و … کارهای مختلفی را انجام دهید. خوشبختانه در دنیای تکنولوژی فرصت‌های شغلی زیادی سر راه شما قرار دارد که با شرکت در دوره آموزش پایتون در تبریز می‌توانید با اعتمادبه‌نفس بالا و مهارت کافی وارد یک حرفه درآمدزا و آینده‌دار شوید.

 

آموزش پایتون در تبریز

 

آموزش حسابداری در تبریز

اگر به دوره‌های آموزش مهارت‌های فنی مانند آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یا تعمیرات پکیج علاقه زیادی ندارید یا فکر می‌کنید از پس یادگیری دوره‌های آموزش زبان پایتون و مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر به‌عنوان مباحث نوظهور برنمی‌آیید، می‌توانید برای قرارگیری در یک مسیر درآمدزایی آینده‌دار به آموزش حسابداری در تبریز بپردازید. بیشتر دغدغه و نگرانی افراد بعد از شرکت در دوره‌های تخصصی ورود به بازار کار، پیدا کردن موقعیت‌های کاری و امنیت شغلی است. حسابداری یک موقعیت شغلی ایده‌آل در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی است؛ بنابراین، شما می‌توانید با اطمینان از آینده شغلی خود در دوره آموزش حسابداری در تبریز شرکت کنید و علاوه‌بر آموزش‌های تئوری، آموزش‌های عملی و تجربی را به‌صورت کاملا علمی و تخصصی بیاموزید.

 

حتی اگر شما یک دانشجوی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری باشید، اما آموزش عملی نداشته باشید، مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را پیدا نخواهید کرد. برای اینکه بتوانید به‌عنوان یک حسابدار باتجربه و کاربلد وارد بازار کار شوید، باید مهارت‌های لازم را به‌صورت تجربی به دست آورید. مهم‌ترین ویژگی دوره آموزش حسابداری در تبریز، آموزش‌های عملی و تجربی برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان دوره با محیط و روند انجام کار حسابداری است. این دوره آموزشی نیز مانند سایر دوره‌های تخصصی در تبریز توسط استادان باتجربه و مجرب برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه فنی حرفه‌ای قابل استعلام دریافت خواهید کرد.

 

هزینه شرکت در دوره‌های تخصصی مهارت محور در تبریز

هزینه هر یک از دوره‌های آموزش تخصصی مهارت محور ویژه بازار کار در تبریز براساس مدت زمان دوره، تعداد جلسات، پیش نیازهای آموزش و یادگیری و مواردی از این قبیل مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال، هزینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز یا تعمیرات برد الکترونیکی و پکیج که جزو مهارت‌های فنی است و به تجهیزات خاصی نیاز دارد، با هزینه مربوط به دوره‌های آموزشی مانند دوره زبان پایتون و مهارت‌های هفتگانه کامپیوتری که شامل آموزش‌های نرم‌افزاری است، کاملا متفاوت خواهد بود.

 

آنچه در برگزاری این دوره‌های آموزشی در تبریز مورد توجه قرار می‌گیرد، شرایط پرداخت اقساطی هزینه‌های مربوط به شرکت در هر دوره آموزشی است. مجتمع آموزشی فراسو در تبریز در تلاش است که آموزش‌های مهارت محور را برای اقشار مختلف جامعه ارائه دهد و با تقویت این مهارت‌ها زمینه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی را توسعه دهد. این آموزشگاه معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای است، تضمین یادگیری شرکت‌کنندگان را سرلوحه کار خود قرار داده است و با شرایط پرداخت اقساطی هزینه‌های جاری، حسن نیت خود را نشان می‌دهد.

 

آموزش حسابداری در تبریز

 

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی چند دوره تخصصی ویژه بازار کار در تبریز صحبت کردیم و آموزش‌های مهارت محور آن را مورد بررسی قرار دادیم. علاقمندی افراد در زمینه‌های مختلف شغلی و مهارت‌ها با یکدیگر متفاوت است. بعضی از مهارت‌ها و استعدادها ذاتی بوده و این علاقه و اشتیاق را در افراد ایجاد می‌کند که از طریق دنبال کردن علاقمندی‌های خود و شکوفایی استعدادهایشان در مسیر درآمدزایی قرار بگیرند. ممکن است شما از استعداد انجام کارهای فنی برخوردار باشید. آموزشگاه فراسو در تبریز با برگزاری دوره‌های آموزش فنی مانند آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، تعمیرات پکیج و …. علاقه‌مندان به این دوره‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

 

سایر دپارتمان‌های آموزشی مانند دپارتمان کشاورزی، کامپیوتر، حسابداری و … نیز برای علاقمندان به این مهارت‌ها مزایای بسیاری به همراه دارد. شرکت در این دوره‌ها که زیر نظر اساتید مجرب و کاردان برگزار می‌شود و در نهایت با صدور مدرک معتبر رسمی و قانونی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای به پایان می‌رسد، موقعیت‌های شغلی مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شرایط پرداخت اقساطی برای آن دسته از افرادی که در هزینه‌های آموزش محدودیت مالی دارند، یک فرصت استثنایی را ایجاد کرده است.

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×