» اخبار » اخبار اجتماعی » راه سعادت کودکان کار از طریق استارتاپ ایرانی
اخبار اجتماعی

راه سعادت کودکان کار از طریق استارتاپ ایرانی

1403/04/27 0038

چکیده : استارتاپ سایکسون یکی از استارتاپ های شرکت سام راد است که توانسته است در راستای حل مشکلات کودکان کار برآید. سام راد مجری استارتاپ ویزای این بار با معرفی سایکسون توانست بسیاری از مشکلات این حوزه را در سطح گسترده‌ای رفع کند.

 

راه سعادت کودکان کار از طریق استارتاپ ایرانی

یکی از استارتاپ‌های ایرانی، توانست برای بهبود شرایط زندگی کودکان کار در قاره آفریقا پای میز مذاکره نشسته و در صدد انعقاد قرارداد همکاری است. این افتخار بزرگ برای ایران و استارتاپ ایرانی، نام ما را دوباره به گوش جهانیان خواهد رساند. استارتاپ سایسکون (psaxyon) یکی از استارتاپ‌های ایرانی حال حاضر در کشور کانادا است که توانسته است قدرت کار خود را به تمام دنیا نشان دهد. این قرارداد فی مابین 5 کشور خواهد بود و کمک بزرگی به زندگی کودکان کار در قاره آفریقا خواهد نمود.

 

به این ترتیب ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند مسیری بسیار عالی به منظور رشد کسب و کار و همچنین دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا شود. البته مزایای ویزای استارتاپ به اینجا ختم نمی‌شود. به عبارتی تنها ویزایی که می‌تواند به شکل مستقیم شما را به دریافت اقامت دائم کانادا بدون قید و شرط خواهد رساند. در این مقاله با ما همراه باشید تا هم با یکی از استارتاپ‌های پیشرو ایرانی در کانادا آشنا شویم و هم با مزایای ویزای استارتاپ کانادا شما را بیشتر آشنا کنیم.

 

 

کودکی سخت، زندگی را به آتش خواهد کشید

یکی از بزرگترین مشکلات زندگی امروزه بشر، کودکان کار هستند. این کودکان، به واسطه شرایط زندگی خود، در شرایط بسیار بدی به سر می‌برند. آسیب‌های محیطی، فشار جامعه، ورود به جامعه از سنین کودکی، تربیت ناصحیح، کشف نشدن استعداد آن‌ها و …، از مسائل کلی هستند که کودکان کار باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنند.

* آمار ترسناک زندگی این کودکان، هر انسانی را به فکر فرو خواهد برد.

 

* مطابق آمار، بیش از 150میلیون کودک کار در جهان وجود دارد که 73 میلیون نفر از آنان زیر 10 سال هستند.

 

* بیش از نیمی از این کودکان کار در آفریقا هستند. جمعیتی بالغ بر 75 میلیون نفر!!

 

* 62 میلیون کودک دیگر در آسیا و اقیانوسیه، 10 میلیون در آمریکا و 5 میلیون در اروپا هستند.

 

این بحران، نه تنها زندگی آنان را مختل می‌نماید، بلکه آینده‌ای تلخ را برای آن‌ها خواهد ساخت و در نهایت، زندگی متشکل از این افراد، دستاورد بزرگی ندارد. گرایش این قشر به مواد مخدره و ناهنجاری‌های اجتماعی، خطر این گروه را برای جامعه بیشتر خواهد کرد.

در این میان لازم به ذکر است که ایده‌هایی که افراد دارند و به واسطه مزایایی ویزای استارتاپ کانادا می‌توان به شکل مشخص در پی رفع مشکل جهانیان آمد و همچنین ویزای استارتاپ و اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کرد. پس با ما همراه باشید.

 

آیا کودکان کار را از جامعه حذف کنیم؟

حال که مسائل اینچنین دردناک و نگران‌کننده در مورد کودکان کار وجود دارد، آیا باید به فکر حذف آن‌ها فکر می‌کنیم؟ راهکار جوامع بشری چیست؟ همانطور که می‌دانید، برای بسیاری از مسائل، گروه‌ها و اجتماعات حمایتی وجود دارد که از آن حمایت می‌کنند. یکی از این گروه‌ها، کودکان کار هستند. سازمان‌هایی که تمام تلاش خود را می‌کنند تا زندگی این کودکان درصدی به زندگی معمول جامعه نزدیک‌تر شود.

 

استارتاپ سایکسون (psaxyon) یکی از استارتاپ‌های ایرانی حال حاضر است که قرار است با یکی از بزرگترین سازمان‌های حمایتی کودکان کار قرارداد همکاری منعقد نماید. در این قرارداد، 5 کشور وجود دارند و به صورت موضوعی، قرار است فعالیت‌های جدیدی برای کودکان کار در قاره آفریقا انجام دهند.

 

همانطور که گفتیم، آسیب‌های زندگی کودکان کار بسیار زیاد است. در طرح این قرارداد، جلوگیری از صدمه جسمی و جنسی به این کودکان، شناخت استعدادها و توانایی‌های ویژه این کودکان و در نهایت، بازگشت آن‌ها به شرایط عادی زندگی، مهم ترین موارد است. این نکات، بر اساس قانون حمایت از کودکان (children traficking) بوده و به همین دلیل حمایت جهانی نیز همراه این قرارداد خواهد بود. این تیم حمایتی، با آغوشی باز پذیرای هر کشور دیگر در این قرارداد است.

 

استارتاپ ویزای کانادا و مزایای استارتاپ ویزای کانادا در مهاجرت به کانادا

 

نقش استارتاپ ایرانی در قرارداد جهانی

استارتاپ سایکسون (psaxyon)، استارتاپی است برای شناخت بهتر کودکان. با کمک هوش مصنوعی، این استارتاپ، ویژگی‌ها و خلقیات کودکان را دریافته و این اطلاعات را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. این اطلاعات، خط فکری پزشکان برای مسیر ذهنی کودکان را مشخص خواهد نمود. دقت کنید که این اطلاعات بدون لیبل گذاری در اختیار پزشکان قرار خواهد گرفت و همچنین، مهم تر از آن، این اطلاعات از طریق وسایل بازی و تفریح کودکان به دست خواهد آمد.

 

افتخاری دیگر برای ایران، استارتاپ ایرانی و شرکت ایرانی

این قرارداد، منجر به نجات کودکان کار بسیار زیادی خواهد شد. ایران و ایرانی از انجام چنین فعالیتی به خود می‌بالد. شرکت سام راد، حامی و موسس استارتاپ سایسکون در کانادا، بسیار خوشحال است که نقش کوچکی در زندگی کودکان کار خواهد داشت. طرح استارتاپ ویزای شرکت سام راد ، سبب شده است تا بسیاری از نواقص دنیای امروز ما، رفع شود.

 

کلام آخر

استارتاپ‌های ایرانی به واسطه فرآیند استارتاپ ویزای چه در کانادا و چه در انگلستان و چندین کشور دیگر می‌توانند راهی عالی و مستقیم به منظور تاثیرگذاری در سطح جهان را برای خود ایجاد کنند. ویزای استارتاپ دقیقا می‌تواند پلی ارتباطی بین ایده‌ها و کسب و کار شما با اقتصاد بزرگ جهانی به شمار آید که در طی آن می‌توان با بازار بزرگ جهانی و سطح رقابت جهانی وارد عمل شد. بار دیگر سام راد هم با برنامه ویزای استارتاپ خود و هم با اتکا به تجربه خود توانست قدمی بزرگ در راستای حل مشکلات جهانی بردارد و این بار استارتاپ سایکسون را ارائه کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×