» اخبار » اخبار حوادث » سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان
اخبار حوادث

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان

1403/07/11 1016

یک فروند هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان به دلیل از کار افتادن یکی از موتورهایش سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، حادثه سقوط ‌هواپیمای آموزشی امروز 9 مهرماه در محوطه هنرستان کشاورزی 22 بهمن زواره اصفهان به دلیل نقص فنی و از کار افتادن یکی از موتورها ‌صورت گرفت که خوشبختانه هر دو خلبانان این هواپیما سالم هستند.

 

با حضور عوامل اورژانس 115 و کارکنان هنرستان کشاورزی 22 بهمن زواره در صحنه حادثه، اقدامات لازم جهت کمک به خلبانان این هواپیمای آموزشی انجام شد و ‌این دو خلبان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص این حادثه به فارس گفت: صبح امروز حدود ساعت 9 صبح گزارش رسید که در باند کمکی آموزشی در منطقه‌ای بین زواره و اردستان یک هواپیمای آموزشی از نوع pc-7 مربوط به پایگاه شهیدبابایی که مربوط به آموزش خلبانان است، فرود اضطراری کرده است.

 

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد به علت نقص در موتور، خلبان برای پیشگیری از سقوط، هواپیما را بر روی این باند اضطراری فرود می‌آورد.

 

شیشه‌فروش گفت: 2 خلبان این هواپیما مجروح می‌شوند و بلافاصله به وسیله اورژانس اعزام می‌شوند و حال عمومی آنها خوب است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خلبان موفق شده است این هواپیما را در باند اضطراری فرود آورد، اظهار کرد: در این حادثه هواپیما دچار خسارتی شده است.

 

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×