» اخبار » اخبار سیاسی و اجتماعی » عباس عبدی: به نظر می‌رسد که پس از ۱۳۶۰، این اولین دوره‌ای است که روحانیون خود را به‌کلی از انتخابات کنار کشیده‌اند‌
اخبار سیاسی و اجتماعی

عباس عبدی: به نظر می‌رسد که پس از ۱۳۶۰، این اولین دوره‌ای است که روحانیون خود را به‌کلی از انتخابات کنار کشیده‌اند‌

1403/03/16 0054

یک فعال سیاسی به ثبت‌نام پر حاشیه چند روز اخیر انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، عباس عبدی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: گرچه هنوز تایید صلاحیت‌شدگان اعلام نشده، به نظر می‌رسد که پس از 1360 این اولین دوره‌ای است که روحانیون خود را بکلی از این حوزه کنار کشیده‌اند‌. 

 

در حالی که در این مدت در اغلب پستهای مهم حضور داشتند، ولی ظاهرا روحانیون بزرگ شده در این ساختار، برای رای آوری خود شانسی قائل نیستند.

 

همتی: ‏امروز، مهمترین مأموریت رئیس جمهور متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت‌های ⁩ گسترده‌ای است که عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه بحرانی رسانده

عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی مهمترین مأموریت رئیس جمهور  را متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت های ⁩ گسترده دانست.

 

وی در این باره نوشت: امروز، اقتصاد مسئله اول کشور است.  ‏تنها با یک تیم⁧ کارآمد ⁩و نیز با استفاده از تمامی یافته های ⁧ علم اقتصاد ⁩می توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید.

 

‏امروز، مهمترین مأموریت رئیس جمهور متوقف کردن ⁧ فساد ⁩و ⁧رانت های ⁩ گسترده ای است که عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه‌ بحرانی رسانده است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×