» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » فرصت های جدید برای کاربران تلگرام در ایردراپ ها
اخبار اقتصادی و بازرگانی

فرصت های جدید برای کاربران تلگرام در ایردراپ ها

1403/07/19 0011

 

ایردراپ تلگرام چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟

ایردراپ تلگرام یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد از این شبکه اجتماعی است. در روزهای اخیر بازی‌های تلگرامی بسیار زیادی در ایجاد شده‌اند که در ازای انجام برخی فعالیت‌ها به کاربران توکن رایگان می‌دهند و یکی از معروف‌ترین آن ها نات کوین بود. اما آیا ایردراپ‌ تلگرام واقعا ارزش دارد؟ چگونه باید آن را کسب کنیم؟  UPCOMING

 

ایردراپ تلگرام چیست؟

ایردراپ نوعی ارز (توکن) رایگان است که در ازای انجام یک‌سری فعالیت‌ها در پروژه‌های بلاکچینی به کاربران آن پروژه پرداخت می‌شود ایردراپ تلگرام هم دقیقاً نوعی توکن رایگان است که توسط بازی‌های در بستر تلگرام به کاربران داده می‌شود تا بتوانند کاربران بیشتری را به خود جذب کنند.

 

بهترین ایردراپ‌های تلگرامی 

پس از ایردراپ بسیار موفق نات کوین (NotCoin) در تلگرام، پروژه‌های مشابه زیادی ظاهر شده‌اند، اما همه آن‌ها ارزش توجه ندارند. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین ایردراپ‌های تلگرامی که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌اند را معرفی کنیم:

 

نات پیکسل (NotPixel)

نات پیکسل جدیدترین پروژه تیم نات کوین است. هدف این پروژه ماین (استخراج) توکن PX است. در ربات تلگرامی نات پیکسل، یک صفحه بزرگ سفید از پیکسل‌های خالی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را رنگ کنند و برای هر پیکسلی که رنگ می‌کنند، توکن‌های PX دریافت کنند.

 

نات پیکسل

 

هرچه تعداد بیشتری پیکسل را در اختیار داشته باشید، سرعت دریافت امتیاز در بازی نیز بیشتر خواهد شد. کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان یا انجام فعالیت‌هایی مانند دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی نات پیکسل، توکن بیشتری دریافت ‌کنند. این پروژه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرام است و قطعاً ارزش شرکت کردن دارد.

 

تون ایکس دائو (TONxDAO)

تون ایکس دائو پروژه‌ای برای ماین توکن‌های ایکس دائو (xDAO) در تلگرام است. ایکس دائو پروژه‌ای است که در حال حاضر فعال است و سازمان‌های غیرمتمرکز خودگردان (DAO ) را ایجاد می‌کند. این سازمان ها در واقع سیستم های مدیریتی نوینی هستند که توسط مالکان آن و از طریق رأی‌گیری اداره می شوند. جالب است بدانید که چند روز پیش نات کوین همکاری‌اش با تون ایکس دائو را رسما اعلام کرد. همچنین، پروژه تون (TON) اعلام کرد که به دنبال ادغام ایکس دائو در شبکه خود است. این پروژه توسط شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر رمزارز پشتیبانی می‌شود و احتمال موفقیت بالایی دارد.

 

کوب (COUB)

کوب یک ربات تلگرامی برای تماشای ویدیوهای کوتاه (Short) و ماین توکن‌های کوب (COUB) است. این پروژه توسط خود تلگرام حمایت می‌شود. لازم به ذکر است که تلگرام در حال توسعه سیستمی برای نمایش ویدیوهای کوتاه است و برای تماشای این ویدیوهای کوتاه به کاربران توکن کوب می دهد تا بتواند کاربران زیادی را جذب قابلیت جدید فیلم کوتاه خود کند. 

کوب ادعا کرده که دو میلیون دلار از توکن‌های خود را به عنوان ایردراپ به کاربرانی که از طریق انجام تسک‌‌ها، دعوت از دوستان، اتصال ولت تون‌کیپر به پلتفرم و تماشای ویدیوها شروع به جمع آوری توکن کوب کردند، پاداش دهد.

 

مونبیکس (Moonbix)

مونبیکس یک ربات تلگرامی ساخته شده توسط صرافی بایننس (Binance) است. با توجه به افزایش چشمگیر کاربران ایردراپ های تلگرامی، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس نیز قصد دارد وارد این عرصه شود. مونبیکس یک ایردراپ برای جذب هر چه بیشتر کاربران به صرافی ارزهای دیجیتال بایننس است. ممکن است به دلیل محبوبیت بالای این صرافی، کاربران زیادی جذب این پروژه شوند و این موضوع می تواند باعث کاهش میزان ارزش این توکن شود، اما این پروژه ارزش امتحان کردن را دارد.

 

مونبیکس

 

مونبیکس یک بازی با تم کریپتویی است، در این بازی تعاملی، بازیکنان به کاوش در کهکشان می‌پردازند، اقلام مختلف را جمع‌آوری می‌کنند و وظایف مختلفی را انجام می‌دهند و در ازای آن کوین درون بازی را کسب می‌کنند. مونبیکس تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب را ارائه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند، مهارت‌های خود را بهبود بخشند و جایزه دریافت کنند. 

 

پلنک پوشرز (Plank Pushers)

پلنک پوشرز یک بازی مبتنی بر وب 3 (Web3) و از مدل بازی های بازی برای کسب درآمد (play-to-earn) است. در این بازی باید با اسکیت‌برد در خیابان حرکت کنید، از روی ماشین‌ها بپرید و توکن‌های PUSH را جمع‌آوری کنید.

اگرچه ابهاماتی در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت این پروژه وجود دارد، اما پیشنهاد می‌شود که حتماً در این ایردراپ شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید. با این حال اینکه زمان خود را صرف بازی بکنید یا خیر، کاملاً بستگی به نظر خودتان دارد.

 

لاست داگز (Lost Dogs)

لاست داگز پروژه‌ای است که توسط تیم طراح نات کوین طراحی و اجرا شده و با داشتن حدود 280 هزار دنبال‌کننده در توییتر و 3.4 میلیون مشترک در تلگرام به محبوبیت بالایی در بین کاربران رسیده است. این بازی فقط در مدت 6 هفته اجرا می‌شود و بعد از آن، احتمالاً امکان انجام بازی وجود نخواهد داشت. 

 

طبق اعلام تیم پروژه لاست داگز ، قرار است این توکن در آبان ماه لیست شود و در این حین، 75 درصد از توکن های لاست داگز به صورت ایردراپ بین کاربران تقسیم شود. این موضوع احتمالا باعث مشارکت بسیار بالای کاربران در هنگام لیست‌شدن توکن لاست داگز خواهد شد.

 

میم فای (MemeFi)

میم فای نیز یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در آن کاربران به شخصیت‌های الهام گرفته از میم‌هایی مانند پپه (PEPE) و سگ دوج کوین (DOGE) ، ضربه می‌زنند تا به عنوان جایزه، ارز دیجیتال دریافت کنند. با هر لمس کاربر به این شخصیت‌ها آسیب وارد می‌شود تا جان آن ها تمام شود و کاربر وارد مرحله بعد شود. کاربران بر اساس عملکرد خود در این بازی، توکن‌های میم فای دریافت می‌کنند.

 

میم فای با 36 میلیون مشترک و بیش از پنج میلیون کاربر فعال، به سرعت در حال جلب‌ توجه و گسترش است. این بازی از شبکه Linea اتریوم برای ایردراپ های توکن خود استفاده می‌کند. ایردراپ این پروژه در تاریخ 9 اکتبر و در رویداد تولید توکن (TGE) انجام می‌شود. کاربران با دعوت از دوستان، به اشتراک‌گذاری محتوا و دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی میم فای می‌توانند توکن دریافت کنند. لازم به ذکر است که 90 درصد از کل توکن‌ها به صورت ایردراپ به کاربران پرداخت خواهد شد که میزان قابل‌توجهی است.

 

جمع بندی

در نتیجه، ایردراپ‌های تلگرامی فرصتی نوین برای کاربران این پلتفرم فراهم کرده‌اند تا از طریق بازی‌ها و فعالیت‌های ساده توکن‌های رایگان به دست آورند. با توجه به محبوبیت روزافزون این ایردراپ‌ها، شرکت در آن‌ها می‌تواند برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و بازی‌های بلاکچینی یک راه جذاب برای کسب درآمد باشد، اما انتخاب دقیق پروژه‌های معتبر و ارزشمند ضروری است تا از زمان و انرژی بهینه استفاده شود.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×