» اخبار » اخبار اجتماعی » قرارداد میلیاردی زاکانی بدون اطلاع شورا؟
اخبار اجتماعی

قرارداد میلیاردی زاکانی بدون اطلاع شورا؟

1403/03/22 0050

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران امروز در تذکری از شهرداری تهران خواست در خصوص چگونگی تأمین شارژ Ac و Dc خودروهای برقی، علت انعقاد قرارداد اولیه در شرکت رایانه شهر و میزان مبلغ آن توضیحاتی ارائه دهد؟ 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر ، در دویست و چهل و سومین جلسه شورا در واکنش به گزارش معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: امیدواریم که این مواردی که گزارش دادند؛ هرچه سریعتر شاهد به نتیجه رسیدن آن و استفاده شهروندان باشیم. مسئله ای که در خصوص اتوبوس ها سال گذشته هم تذکر و یادآوری نمودم اما متأسفانه به خوبی به آن پرداخته نشد؛ مسئله تهویه در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو است.

 

وی ادامه داد: طبیعتاً در فصل تابستان شاهد گرمای هوا هستیم که انتظار می رود که معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به فعال بودن کولر در این ناوگان اقدام جدی انجام دهد. شهروندان نسبت به این موضوع گلایمند هستند و عنوان می کنند در صورت گزارش به راننده در خصوص روشن نمودن کولر گفته می شود که نقص فنی دارد و باید تعمیر شود. لذا از شهرداری به ویژه معاونت حمل و نقل می خواهم این مسئله را به صورت ویژه با توجه به گرمای هوا در دستور کار قرار دهند.

 

نجفی با اشاره به تأمین سوخت اتوبوس ها افزود: بر اساس درخواست شرکت واحد اتوبوسرانی از شرکت خودرو سرویس شهر این شرکت در برخی از خطوط فعالیت می کند که در بازدیدی که از این شرکت داشتم؛ نسبت به تأمین سوخت اتوبوس ها انتقادات داشتند و گویا در خصوص تأمین سوخت این اتوبوس ها از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی همکاری خوبی صورت نگرفته که از معاونت می خواهم این موضوع را نیز بررسی و پیگیری کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که امروز در خصوص اتوبوس های خریداری شده داخلی، مسئله خدمات پس از فروش است که این شرکت های داخلی خدمات پس از فروش مطلوبی ارائه نمی دهند. بر اساس گزارشی‌ که به بنده ارائه شده یکی از این شرکت های خودروسازی برای ارائه باطری خوردرو‌ چندین ماه معطل کرده و اتوبوس هم به دلیل نبود باطری غیر فعال بود و خسارتی برای شهر داشته است.

 

نجفی در پایان از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواست تا در خصوص چگونگی تأمین شارژ Ac و Dc خودروهای برقی، علت انعقاد قرارداد اولیه در شرکت رایانه شهر و میزان مبلغ آن توضیحاتی ارائه دهد.

 

  

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×