» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » معرفی 4 تولید کننده برتر ورق های گالوانیزه در ایران | مقایسه لیست قیمت آن ها
اخبار اقتصادی و بازرگانی

معرفی 4 تولید کننده برتر ورق های گالوانیزه در ایران | مقایسه لیست قیمت آن ها

1403/04/06 0068

ورق گالوانیزه یک محصول براق، محکم و مقاوم به حساب می‌آید که از جنس روی بوده و در بخش‌های مختلفی مانند ابزارهای کشاورزی، تابلوهای تبلیغاتی، صنایع الکترونیکی، خودروسازی، تجهیزات یخچال‌ها، فونداسیون قفسه‌ها، سقف‌های شیروانی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در ایران، بسیاری از کارخانه‌ها در زمینه تولید این ورق فعالیت می‌کنند؛ اما انتخاب یک مرکز با سابقه و معتبر برای تهیه ورق گالوانیزه با بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و مشخصات فنی مطلوب، امری حیاتی است. اگر به دنبال راهنمایی تخصصی برای خرید این ورق‌ها هستید، ما به شما پیوان را که از بهترین تامین کنندگان قطعات و ورق‌های فولادی به شمار می‌رود، پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت می‌تواند خدمات مشاوره و اطلاعات دقیقی درباره کارخانه‌های تولید‌کننده ورق گالوانیزه، ارائه دهد.

 

کدام کارخانه‌ها بهترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه در ایران محسوب می‌شوند؟

 

برترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه

 

در دنیای تجارت و تولید، انتخاب و خرید این قطعات به دلیل ویژگی‌های ظاهری، فنی، موارد مصرف، ابعاد و مزایای آن، اهمیت بسیاری دارد. کارخانه‌های تولید ورق گالوانیزه در ایران، روزانه تعداد زیادی از این محصولات را با کیفیت بالا تولید کرده و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کنند. با افزایش تقاضا برای این محصول در سال‌های اخیر، تعداد و میزان تولید این کارخانه‌ها نیز به شدت افزایش یافته است؛ در ادامه به معرفی 4 مورد از بهترین تولیدکنندگان این قطعات در ایران پرداخته‌‌ایم:

 

* کارخانه فولاد مبارکه: 

وقتی به دنبال کارخانه‌های برجسته تولید ورق گالوانیزه در ایران می‌گردید، بدون شک نام کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را خواهید شنید. این مجتمع بزرگ و با شکوه در نزدیکی شهرستان اصفهان واقع شده است. اکنون این کارخانه به عنوان مرکز اصلی تولید و تامین و سایر محصولات فولادی در ایران و کشورهای مختلف شناخته می‌شود. فعالیت اصلی این شرکت تولید انواع ورق‌های فولادی از جمله ورق‌های سیاه، روغنی، استیل، رنگی و گالوانیزه است؛ این ورق‌ها معمولا به صورت رول به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

* شرکت فولاد اکسین خوزستان: 

این شرکت که به دلیل نیاز روزافزون به ورق گالوانیزه در صنایع مختلف کشور، در شهر اهواز تاسیس شد، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تیمی متخصص، به عنوان تولیدکننده‌ی برجسته‌ترین ورق‌های گالوانیزه شناخته می‌شود. فولاد اکسین خوزستان با ظرفیت تولید و عرضه گسترده انواع محصولات فولادی، در بازار داخلی و خارجی فعالیت دارد و نام خود را در صنعت فولاد به ثبت رسانده است.

 

این کارخانه به دنبال تولید ورق‌های فولادی با استانداردهای بین‌المللی، با رویکردهای مختلف ساخت، به دقت تحت نظارت کارشناسان مجرب قرار دارد و شما می‌توانید برای خرید ورق سیاه ، گالوانیزه و سایر مقاطع فولادی به وب‌سایت رسمی این کارخانه مراجعه کنید. ورق‌های تولیدی این شرکت با اتکا بر فناوری روز و مشخصات دقیق سفارشات، با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

* کارخانه هفت الماس: 

این شرکت یکی از شناخته شده‌ترین کارخانه‌های ایرانی در زمینه تولید ورق گالوانیزه است که در سال 1375 با هدف تولید انواع ورق فولادی تاسیس شد. این کارخانه در سال‌های اخیر توانایی تولید بیش از 100000 تن ورق گالوانیزه را داشته و حدود 15 درصد از نیاز بازار داخلی فولاد در ایران را تامین می‌کند؛ که نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارد.

 

* شرکت فولاد امیرکبیر کاشان: 

این مجموعه در سال 1374 فعالیت خود را با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم آغاز کرد و پس از سه سال، خط تولید آن به بهره‌برداری رسید. شرکت امیرکبیر کاشان دارای تجهیزاتی از جمله خط نورد سرد تک قفسه، خط گالوانیزه، خطوط برش عرضی، اسید شویی و بازیافت است؛ در رابطه با محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به ورق گالوانیزه، ورق سرد آنیل شده و ورق اسیدشویی اشاره کرد.

 

خرید ورق گالوانیزه از بهترین کارخانه‌های ایران

 

تولید ورق گالوانیزه

 

شرکت پیوان به تامین ورق گالوانیزه با کیفیت عالی و بهترین قیمت ممکن می‌پردازد. اگر تمایل به خرید ورق گالوانیزه از کارخانه‌های معرفی شده در این مطلب را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و راهنمایی جهت خرید این محصول بهره‌مند گردید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این قطعات در وبسایت شرکت، از قیمت ورق گالوانیزه کیلویی مطلع شوید.

 

سخن آخر

ورق‌های گالوانیزه تولید شده توسط کارخانه‌های برتر ایران، به عنوان یکی از محصولات بسیار کاربردی، در صنایع مختلف به کار می‌روند؛ اما استفاده از این ورق‌ها می‌تواند بر کیفیت نگهداری، پایداری، عمر مفید و هزینه‌های مرتبط با محصول شما نیز تاثیرگذار باشد؛ به همین دلیل در این مطلب تلاش شد تا برترین کارخانه‌های تولیدکننده این قطعات را معرفی کنیم.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×