» اخبار » اخبار بین الملل » نیویورک تایمز: بهترین خدمت بایدن به آمریکا انصراف از رقابت‌های انتخاباتی است
اخبار بین الملل

نیویورک تایمز: بهترین خدمت بایدن به آمریکا انصراف از رقابت‌های انتخاباتی است

1403/04/09 1048

شورای سردبیری نیویورک تایمز در سرمقاله این نشریه آمریکایی در توصیه‌ای به رئیس جمهور آمریکا، نوشتند: بهترین خدمتی که جو بایدن در حال حاضر می‌تواند برای مردم این کشور انجام دهد، انصراف از ادامه رقابت‌ها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده است.

به گزارش ایرنا، شورای سردبیری نیویورک تایمز در سرمقاله‌ای با عنوان «بایدن باید برای نجات آمریکا از انتخابات کناره‌گیری کند» که در این روزنامه آمریکایی منتشر شده است، از رئیس جمهور آمریکا خواستند تا با دست کشیدن از ادامه رقابت‌های انتخاباتی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده، به شخص دیگری اجازه دهد تا به عنوان نامزد حزب دموکرات در این انتخابات شرکت کند.

 

در این سرمقاله، آمده است: هیچ دلیلی وجود ندارد که حزب دموکرات با وادار کردن رأی‌دهندگان به انتخاب بین کاستی‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و بایدن، ثبات و امنیت ایالات متحده را به خطر بیندازد.

 

این سرمقاله نیویورک تایمز، می‌افزاید: این ساده‌لوحی محض است که امیدوار باشیم رأی‌دهندگان آمریکایی که با چشمان خود شاهد شرایط سنی و ناتوانی بایدن هستند، این موضوع را نادیده گرفته یا از آن چشم‌پوشی کنند.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×