» اخبار » اخبار اجتماعی » هشدار به اصفهانی‌ها؛ در انتظار هوای گرم‌تر باشید
اخبار اجتماعی

هشدار به اصفهانی‌ها؛ در انتظار هوای گرم‌تر باشید

1403/04/26 1054

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از امروز تا روز پنجشنبه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق استان و روز جمعه کاهش جزئی دما مورد انتظار است.

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در بخش‌هایی از شرق و شمال استان در ساعات عصر و اوایل شب سرعت باد افزایش یافته و سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این نواحی و با شدت کمتری در نواحی مرکزی خواهد شد.

 

وی با اشاره به صدور هشدار زرد در خصوص مخاطرات ناشی از وزش باد و گرد و خاک افزود: آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، برخوار (دولت آباد)، کاشان، کبوتر آباد، کوهپایه، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف‌آباد، ورزنه، شهر اصفهان و فرودگاه شهید بهشتی متأثر از شرایط باد و گردوخاک خواهند بود.

 

امینی گفت: در سایر مناطق استان در ساعات صبح آسمانی صاف و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان  تصریح کرد: از امروز تا روز پنجشنبه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق استان و روز جمعه کاهش جزئی دما مورد انتظار است.

 

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 41 و کمینه فردا صبح 25 درجه و کبوترآباد با 42 درجه و بویین میاندشت با 12 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×