» اخبار » اخبار پزشکی » ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2024
اخبار پزشکی

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

1403/03/13 0066

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو دراگون فلای یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن، است که برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 از مزایا و ویژگی های برجسته ای برخوردار است، این ویژگی ها شامل 4 طول‌موج مختلف، سیستم خنک کننده ICE TEC، دارای توان های خروجی 1000 وات الی 2400 وات، دارای طول موج 940 وایتنینگ، سیستم عامل اندروید، تنوع رنگ، سیستم ردیابی و سیستم تغییر سایز و متریال می باشد. این دستگاه یکی بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2024 انتخاب شده است.

 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

* دارای چهار طول موج: 755+ 808 + 1064 و 940 نانومتر

 

* دارای لیزربار برند کوهرنت آمریکا

 

* دارای سیستم کولینگ (TEC) هندپیس تا منفی 25 درجه

 

* دارای سیستم عامل اندروید , صفحه نمایش 15 اینچ با تاچ حرارتی و رزولوشن 4K

 

* دارای کولینگ ثانویه و مجهز به چیلر برقی

 

* دارای استابلایزر داخلی

 

* دارای مجوزهای رسمی جهانی و داخلی ( جمله CE اروپا ، FDA آمریکا ، ISO-13485 و مجوز آیمد (imed) از اداره تجهیزات پزشکی کل ایران انحصار شرکت نویان طب مانلی)

 

* توان های خروجی 1200 الی 2000

 

* کولینگ دبل تا منفی 20 الی 25 درجه

 

* دارای هندپیس هوشمند تر و سبک تر

 

* پمپ آب ایتالیایی

 

تنوع خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در شرکت نویان طب مانلی، بسیار زیاد است ، وجود انواع دستگاه های پلاس و پرو با توان های خروجی و داخلی متفاوت باعث شده تا خریداران و سرمایه گذاران انتخاب و تنوع بیشتری برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد با قدرتها و کارایی مختلف داشته باشند. دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 با توجه به قدرت خارق العاده خود برای از بین بردن موهای زائد و همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی ، جزء بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا معرفی شده است.

 

 

تنوع دستگاه های لیزر موهای زائد نویان طب مانلی به همین جا ختم نمی شود، بلکه تنوع در قیمت دستگاه ها، تعداد طول موج و حتی برند های آن نیز قدرت انتخاب زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است، همانطور که بیان کردیم دستگاه لیزر تیتانیوم 3 طول و 4 طول موج با توان ها و قیمت های مختلف نیز در این شرکت ارائه می شود.

 

خدمات و مزایای خرید از شرکت نویان طب مانلی

* 10 سال خدمات پس از فروش 

* 1 سال وارانتی و گارانتی رایگان 

* هزینه نصب و ارسال محصول رایگان 

* هزینه آموزش و اعطای یک مدرک اپراتوری رایگان 

* فراهم آوردن شرایط قسطی تمامی محصولات وارداتی بودن دستگاه های لیزر 

* وارداتی بودن دستگاه های لیزر 

* راهنمایی و مشاوره صفر تا صد دریافت تمام مجوزهای راه اندازی یک کلینیک زیبایی 

* مشاوره برای تجهیز کلینیک های زیبایی و افزایش سوددهی

 

سایر دستگاه های نویان طب مانلی

شرکت تجهیزات پزشکی و زیبایی نویان طب مانلی علاوه بر انواع دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه های های با برندهای معتبر در لاین های جوانسازی پوست، لاغری سریع و حذف تاتو با کیوسوئیچ فعالیت دارد، بنابراین در ادامه قصد داریم با سایر دستگاه های وارداتی نویان طب مانلی بیشتر آشنا شویم.

 

دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

دستگاه هایفو اولترا فورمر 7بعدی، کاربردهای بسیار زیادی برای جوانسازی و زیبایی شما دارد. از جوان‌سازی و ازبین‌بردن چین‌و چروک‌ها گرفته تا ازبین‌بردن چربی‌های زیر پوستی. برای اینکه بتوانید در کلینیک خود خدمات هایفو صورت را انجام دهید، باید از بهترین دستگاه هایفو استفاده کنید. دستگاه هایفو در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف، متفاوت است بیشتر شرکت ها این دستگاه را با قیمت های گزافی می فروشند که کیفیت خوبی هم ندارند. به‌جای خرید دستگاه هایفو تقلبی از این فروشگاه‌ها، بهتر است سراغ معتبرترین مرکز وارد کننده دستگاه هایفو یعنی شرکت نویان طب مانلی بروید. شرکت نویان طب مانلی با همکاری بهترین شرکت‌ها و برندها، باکیفیت‌ترین نمونه‌های این دستگاه را وارد کشور کرده و با شرایط عالی و قیمتی مناسب به ‌فروش می‌رساند.

 

مزایا و کاربردهای هایفوتراپی با دستگاه هایفو 7 بعدی

* ازبین‌بردن افتادگی پوست گردن و غبغب 

* کمک به زاویه‌سازی فک و ایجاد خط فک 

* رفع افتادگی پلک و ازبین‌بردن چین ‌وچروک اطراف چشم 

* ازبین‌بردن پف زیر چشم 

* لیفت صورت در ابرو و پیشانی 

* کمک به کاهش چربی شکم 

* غیر تهاجمی بودن فرایند 

* بدون درد و خونریزی 

* بدون کبودی 

* دوره نقاهت کوتاه 

* مدت ماندگاری دائمی 

* قیمت مناسب 

* تحت نظر پزشک متخصص باید انجام شود 

* نیازی به تمدید مجدد ندارد 

* نتیجه گیری عالی

 

 

نویان طب مانلی

 

دستگاه لاغری با قیمت مناسب

امروزه راه حل لاغری سریع طرفداران بسیاری پیدا کرده است، در واقع با استفاده از دستگاه های لاغری میتوان بدون جراحی به وزن و اندام ایده آل رسید. البته باید توجه داشته باشید که در کنار استفاده از این دستگاه ها داشتن فعالیت بدنی و رژیم غذایی مناسب نیز می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. با استفاده از رژیم و ورزش می توان دوره درمان را کوتاه تر نمود.

 

عملکرد دستگاه لاغری چگونه است؟

دستگاه لاغری موضعی وسیله ای است که با استفاده از اشعه و الکتروتراپی چربی های موضعی نواحی مختلف بدن را از بین می برد. این پرتوها عضلات را تحریک نموده و سلولیت ها را در بدن کم می نمایند. بعضی از دستگاه های لاغری صفحه ای دارند که با ایجاد ویبره در کنار اشعه ای مخصوص، وزن بدن را به سرعت کاهش می دهند. لرزشی که با کمک این صفحات به بدن وارد می شود چربی های توده ای بدن را از بین می برد. این دستگاه ها می توانند باعث بالا رفتن توان عضلانی بدن شوند. افزایش گردش خون، افزایش تراکم پوست و بالا رفتن قدرت بدنی از دیگر فواید استفاده از این دستگاه ها می باشد.

 

از دستگاه لاغری می توان در نقاط مختلف بدن مانند شکم، پهلو، بازو و غبغب استفاده نمود. در بسیاری از مواقع این چربی ها با استفاده از رژیم و ورزش به تنهایی از بین نمیروند. در این حالت بهترین روش استفاده از دستگاه های لاغری می باشد.

 

مزیت های خرید دستگاه لاغری

خرید دستگاه لاغری با توجه به غیر تهاجمی بودن و بی خطر بودن آن از تصمیم هایی است که باعث افزایش مشتریان مجموعه های لاغری میشود، زیرا با توجه به گسترش استفاده از فست فود و کم تحرکی انسان ها و همچنین نداشتن وقت جهت رژیم و ورزش، بسیاری جهت لاغری سریع از دستگاه لاغری استفاده میکنند تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرند.

 

خرید دستگاه های لاغری موضعی برای سرمایه گذاران و پزشکان متخصصین تغذیه و لاغری یک پیشنهاد عالی می باشد،همانطور که گفتیم امروزه بیشتر افراد به دلیل افزایش مشغله های کاری خود وقت کمتری برای ورزش دارند، بنابراین بیشتر به دنبال راهی برای لاغری سریع هستند، در نتیجه به کلینیک های زیبایی که دارای دستگاه های لاغری موضعی هستند مراجعه می کنند. این موقعیت بهترین فرصت را برای کلینیک های زیبایی برای خرید دستگاه های لاغری فراهم می کند. قیمت انواع دستگاه های لاغری در نویان طب مانلی کاملا مناسب می باشد، چنانچه قصد خرید دستگاه لاغری را دارید، می توانید درباره بهترین برند، کاربرد و مزایای دستگاه لاغری در سایت نویان طب مانلی مطالعه نمایید.

 

دستگاه لاغری

 

بهترین دستگاه لاغری برای چربی سوزی سریع کدام است؟

حال حاضر میتوان گفت بهترین دستگاه لاغری در ایران دستگاه کرایولیپولیز می باشد همچنین این دستگاه غیر تهاجمی بوده که چربی‌های ناخواسته ای که به صورت رسوب در بدن بوجود آمده‌اند را از بین می‌برد.

 

دستگاه کرایولیپولیز یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لاغری موضعی می باشد، که این دستگاه سلول های چربی در نواحی تحت درمان را بین 20 تا 25 درصد کاهش می‌دهد. این سلول‌های چربی به طور طبیعی از طریق سیستم لنفاوی پردازش و از بین می‌روند. این روش غیرتهاجمی بوده و چربی‌های ناخواسته که به صورت رسوب در بدن بوجود آمده‌اند را از بین می‌برد، همچنین کرایولیپولیز می تواند جایگزین خوبی برای روش تهاجمی لیپوساکشن باشد. همچنین روشی است که در آن سلول‌های چربی به گونه ای سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها را شکسته و دفع کند. در این روش، چربی‌های ناخواسته که به صورت رسوب در بدن قرار دارند، به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته و دفع می کند.

 

مزایای لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

* 100٪ خنک کنندگی موثر با خنک کننده فراگیر 360 درجه کرایوتک 

* دارای نرم افزار هوشمند سیستم تبرید یا انجماد برای آسان‌تر کردن عملکرد سیستم

 * دارای سنسور هوشمند نظارت بر دما

 * طراحی منحصر به فرد نوآورانه + چهار دسته که به طور همزمان کار می کنند که به کاهش زمان درمان و صرفه جویی در هزینه های کارکنان کمک می کند.

 * دارای سنسورهای درجه حرارت حرفه ای نصب شده در داخل هر دسته برای نظارت بر دما در زمان کار 

* سبک عمودی زیبا و صفحه نمایش لمسی رنگی و کار کردن راحت با دستگاه لاغری کرایولیپولیز

 

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ به‌عنوان یک دستگاه لیزر نانوثانیه‌ای با استاندارد طلایی برای پاک‌ کردن تاتو و خال‌کوبی، رتبه بهترین دستگاه کیوسوئیچ را دارا می باشد، در این روش نور لیزر در عقب نگه داشته می‌شود و با پرتاب ناگهانی قدرت فوق‌العاده‌ای را ایجاد می کند، بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می شود، رنگ های خرد شده و شکسته شده تاتو زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: میکرودرم آبریژن، فریز، لیزر CO2 فرکشنال، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی خاص خودش را دارد. اما روش لیزر کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری در حذف تاتو را بدون هیچ عارضه ای دارد. این دستگاه برای تتو‌های خاصی که برای پاک‌شدن به شدت پرتو بیشتری نیاز دارند،مناسب می باشد، مزیت دیگر استفاده از این نوع دستگاه برای پاک‌کردن تتو نسبت به دیگر روش ها، هم ارزان‌تر و هم کاربردی تر است.

 

دستگاه لیزر کیوسوئیچ

 

 

معرفی انواع دستگاه های کیوسوئیچ

انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ، دو مدلرومیزی و استند انواع دستگاه کیوسوییچ قدرت های مختلفی داشته و این قدرت میتواند به تاثیر در تعداد جلسه و طول درمان متفاوت منجر شود. برند دستگاه های لیزر کیوسوئیچ نویان طب مانلی از کمپانی های معروف سایناشور، ناب وی، پیکوسکند می باشد، این سه دستگاه جزء بهترین دستگاه های لیزر کیوسوئیچ برای رفع تاتو، کک و مک و خالکوبی های قدیمی می باشد.

 

قبل از خرید دستگاه کیوسوئیچ حتما باید با مشاوران برجسته‌ای در این حوزه صحبت کنید تا بهترین راهنمایی را در زمینه‌ی خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ به شما ارائه دهند.تیم کارشناسان ما در نویان طب مانلی همیشه در کنار شما خواهند بود.جهت اطلاع از قیمت دستگاه کیوسوئیچ و خرید دستگاه کیوسوئیچ با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

جمع بندی

شرکت نویان طب مانلی با سابقه 8 ساله، یکی از معتبرترین شرکت های واردکننده در عرصه تجهیزات پزشکی و کلینیک زیبایی می باشد، این شرکت با تجربه و تخصص بالا، سعی می کند بدون تعصب به برند خاصی ، از هر برند معروف، بهترین محصولش را وارد نماید. خوشبختانه شرکت نویان طب مانلی در تمامی لاین های لیزر موهای زائد، لاین جوانسازی، لاین لاغری و لاین رفع تاتو و کک و مک های صورت فعالیت دارد، در نتیجه دستگاه لیزر با برند تیتانیوم پلاس و پرو، دستگاه هایفو، آر اف فرکشنال و co2 فرکشنال، دستگاه لاغری کرایو و ems ، دستگاه های کیوسوئیچ سایناشور و ناب وی را در سبد محصولات خود موجود دارد.

 

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

آدرس سایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com/

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×