» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » پشتیبانی بانک رسالت شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ ازتلفن ثابت بدون کدوصفر
اخبار اقتصادی و بازرگانی

پشتیبانی بانک رسالت شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ ازتلفن ثابت بدون کدوصفر

1403/03/07 0054

شماره پشتیبانی بانک رسالت 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر

پشتیبانی بانک رسالت

پاسخگویی همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد

  

 

شما می توانید توسط تماس با پشتیبانی بانک رسالت، از تمامی امکانات این بانک در بستری مطمئن بهره مند شده، و از تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشتریان نهایت استفاده را ببرید.

 

 

تماس با پشتیبانی رسالت

ساعت تماس با پشتیبانی بانک رسالت عبارت است از 8 صبح تا 1 بامداد،شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر ، تماس بگیرید.

 کارشناسان بانک رسالت همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان محترم بوده، و شما می توانید از طریق شماره تماس پشتیبانی بانک رسالت با ایشان ارتباط گرفته، و به رفع تمامی ابهامات و سوالات خود در همه زمینه های استفاده از امکانات بانک قرض الحسنه رسالت بپردازید.

 

شماره پشتیبانی بانک رسالت

شماره پشتیبانی بانک رسالت 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره، تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده توسط پشتیبانی رسالت

شما می توانید از طریق شماره تماس پشتیبانی بانک رسالت، با کارشناسان پشتیبانی این بانک ارتباط گرفته و می توانید با استفاده از شماره پشتیبانی بانکرسالت، ازپشتیبانی پیشخوان مجازی بانک رسالت  نیز بهره مند شوید.

 

پشتیبانی بانک رسالت (پیشخوان مجازی)

پیشخوان مجازی بانک رسالت  ارائه دهنده خدمات متنوع و حیاتی مورد استفاده کاربران می باشد. شما توسط ارتباط با کارشناسان پشتیبانی بانک رسالت می توانید خدمات متنوعی از جمله دریافت رمز اول/دوم کارت بانکی، دریافت نام کاربری و رموزعبور همراه بانک و اینترنت بانک رسالت، تغییر اطلاعات فردی و شغلی و همچنین تغییر شماره تلفن همراه، شارژ و همچنین برداشت از کیف پول و… را دریافت نمایید.

 

با توجه به اینکه دریافت خدمات از بانکداری رسالت تماما اینترنتی و غیرحضوری بوده، ممکن است کاربران در استفاده از بسترهای این بانک دچار ابهام و مشکلاتی شده باشند، در این شرایط با درنظر داشتن حساسیت فعالیت های بانکی، شما می توانید توسط شماره پشتیبانی بانک رسالت با کارشناس مربوطه ارتباط گرفته و تمامی سوالات و ابهامات خود را در این زمینه برطرف سازید.

 

کلام آخر

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی (امداد مشتریان) با شماره تماس 9099072958 از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، و بدون تعطیلی، پاسخگو تمامی پرسش‌ های مشتریان عزیز میباشد. این مرکز با استفاده از کارشناسان متخصص در همه سطوح شبکه توسعه اجتماعی رسالت و با بهره‌ گیری از ساختاری مشتری‌ مدار، ارتباط دو سویه را با مشتریان محترم برقرار میکند.

 

سوالات متداول

1. چگونه می‌توانم با پشتیبانی رسالت تماس بگیرم؟

شما می‌توانید از طریق روش‌ زیر با پشتیبانی بانک رسالت تماس بگیرید:

* شماره تلفن: 9099072958 بدون کد و صفر از تلفن ثابت (از سراسر کشور)

 

2. ساعات کاری پشتیبانی بانک رسالت چگونه است؟

پشتیبانی بانک رسالت به صورت 24/7 فعال است و شما می‌ توانید در هر زمان و مکانی با کارشناسان این سامانه تماس بگیرید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×