» اخبار » اخبار علمی و آموزشی » چرا شماره مجازی تلگرام و کاربرد شماره مجازی تلگرام
اخبار علمی و آموزشی

چرا شماره مجازی تلگرام و کاربرد شماره مجازی تلگرام

1403/04/13 0053

شماره مجازی تلگرام، شماره‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید در تلگرام ثبت نام کنید و بدون نیاز به سیم کارت واقعی، از امکانات آن استفاده کنید. این شماره ها برای کاربران مزیت های فراوانی به همراه دارد ، اگر به دنبال راهی برای حفظ حریم خصوصی خود در تلگرام هستید یا به چندین حساب کاربری نیاز دارید، استفاده از شماره مجازی می‌تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. با این حال، قبل از انتخاب یک ارائه دهنده، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات کاربران را بخوانید.

 

 

سایت شماره مجازی تلگرام

سایت شماره مجازی تلگرام سایتی است که به شما امکان می‌دهد شماره مجازی برای استفاده در تلگرام را تهیه کنید. این سایت‌ها معمولاً لیستی از شماره‌های مجازی با پیش‌شماره‌های مختلف کشورها را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با انتخاب یک شماره و پرداخت هزینه آن، از آن برای ثبت نام در تلگرام و استفاده از امکانات آن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد سایت های زیادی خدمات مرتبط با خرید شماره مجازی تلگرام ارائه می دهند ، توجه داشته باشید که همه ارائه دهندگان شماره مجازی معتبر نیستند. number4.im یکی از چندین سایت شماره مجازی تلگرام است که می توانید به راحتی از کشور مد نظر خودتان شماره مجازی تلگرام تهیه کنید. این سایت به شما کمک می کند تا ساخت تلگرام بدون شماره اصلی خودتان را انجام دهید.

 

استفاده از نامبرفور بعنوان سایت‌ شماره مجازی تلگرام بسیار آسان است. شما می‌توانید با چند کلیک ساده، یک شماره مجازی تهیه کنید همینطور طیف وسیعی از شماره‌ها با پیش‌شماره‌های مختلف کشورها را ارائه می‌دهد و در کنار همه این ها قیمت شماره‌ مجازی در این سایت‌ ارزان است.

 

کاربرد شماره مجازی تلگرام

مهمترین مزیت استفاده از شماره مجازی تلگرام، حفظ حریم خصوصی شماست. با استفاده از شماره مجازی، دیگر لازم نیست شماره تلفن همراه واقعی خود را به دیگران بدهید. این امر می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی شما، به خصوص زمانی که با افراد غریبه یا ناشناس در تلگرام صحبت می‌کنید، مفید باشد. اما این تنها کاربرد شماره مجازی تلگرام نیست، در ادامه چند مورد از کاربرد شماره مجازی تلگرام برای کاربران ایرانی را بررسی میکنیم.

 

خرید تلگرام پرمیوم با هزینه پایین تر

یکی از کاربرد های شماره مجازی تلگرام در یک سال اخیر با معرفی قابلیت تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی کاهش هزینه خرید تلگرام پرمیوم هست. با استفاده از شماره مجازی تلگرام می توانید اشتراک یک ماهه بگیرید که با سایر روش ها اصلا امکان پذیر نیست . اگر خودتان کارتهای ویزا و مستر کارت نداشته باشید خرید تلگرام پرمیوم با این روش یک عیب اساسی نیز دارد لازم است به شخص سومی برای پرداخت حق اشتراک دسترسی ورود به اکانت تلگرامتان را بدهید.

 

استوری تلگرام

کاربران چندین کشور خاص از جمله ایران به طور عادی امکان ارسال استوری تلگرام را ندارند و باید اقدام به خرید اشتراک تلگرام پرمیوم بکنند اما با استفاده از شماره مجازی تلگرام بدون نیاز به اشتراک تلگرام پرمیوم می توانید استوری تلگرام بگذارید.

به امید اینکه تلگرام در آینده نزدیک این محدودیت را برای کاربران ایرانی برطرف کند.

 

کسب درامد از بازی های تلگرامی

 

کسب درامد از بازی های تلگرامی

 

با استفاده شماره مجازی می توانید اکانت های مختلفی داخل تلگرام ایجاد کنید و با استفاده از آن ها و با ارسال لینک دعوت مخصوص خود به اکانت های ساخته شده توسط خودتان تعداد دعوت خود را بالا ببرید، علاوه بر دریافت پاداش معرفی کاربر جدید می توانید کارت هایی که شرط افزودن کاربر جدید دارند را نیز ارتقا بدید.

 

این تنها یک روش برای کسب درامد از ربات تلگرام است اما با ارتقا همزمان چندین اکانت که با شماره های مجازی ایجاد کردید محدودیت های خود را از بین برده اید.

 

ساخت اکانت تلگرام بدون سیم کارت

هر کاربر برای خرید سیم کارت از هر اپراتور ایرانی دارای محدودیت هست اما با استفاده از شماره مجازی هیچ محدودیتی در تعداد اکانت تلگرام خود نخواهید داشت همچنین با استفاده از شماره مجازی هزینه تمام شده شما بسیار پایین تر خواهد بود.

ساخت اکانت تلگرام بدون شماره موبایل یکی دیگر از کاربرد های شماره مجازی تلگرام است که به شما در حفظ حریم خصوصیتان نیز کمک خواهد کرد.

 

معایب شماره مجازی تلگرام

در کنار تمامی مزایا اعلامی و انهایی که در این مقاله فرصت بررسی نشد، شماره مجازی تلگرام دارای معایبی نیز می باشد.

* استفاده از شماره مجازی هزینه ی اضافی به شما تحمیل می‌کند.

* در صورت از دست دادن شماره مجازی خود، بازیابی حساب تلگرام شما امکان پذیر نخواهد بود. 

* برخی از ارائه دهندگان شماره مجازی غیرقابل اعتماد هستند و ممکن است شماره شما را بعد از مدتی غیرفعال کنند.

 

 

معایب شماره مجازی تلگرام

 

جمع بندی خرید شماره مجازی تلگرام

در نهایت، اینکه آیا استفاده از شماره مجازی تلگرام برای شما مناسب است یا خیر، به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر به دنبال راهی برای حفظ حریم خصوصی خود در تلگرام هستید یا به چندین حساب کاربری نیاز دارید، استفاده از شماره مجازی می‌تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. با این حال، قبل از انتخاب یک ارائه دهنده، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات کاربران را بخوانید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×