» آرایش و زیبایی » آرایش صورت » چه مدل ابرویی به چه صورتی می‌آید؟
آرایش صورت

چه مدل ابرویی به چه صورتی می‌آید؟

1403/04/18 0056

احتمالا تا به‌‌حال به این موضوع دقت نداشتید اما زیبا کردن ابروها تغییر بسیاری در ظاهر شما به وجود می آورد. ابروهای شما مثل قابی برای چشم های شما هستند. شکل ابرو می‌تواند به ظاهر شما زیبایی دهد یا زیبایی آن را بگیرد. چنانچه ابروی شما به فرم صورت‌تان نمی خورد،با ما باشید تا فرم چهره خود را بشناسید و بعد مدل ابروی تان را انتخاب کنید.

 

مدل ابرو برای انواع فرم صورت

مدل ابرو برای صورت کشیده

در صورت‌های کشیده،چون دارای اجزای باریکی هستند، باید دم ابروی‌تان به قدری کشیده شود تا به طور کامل چپ تا راست صورتتان را پر کند. بهترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده، ابروی صاف و افقی است که سبب می‌شود چشم‌ها در یک راستا به چشم بیایند و ظاهر چهره را بیضی‌تر نشان دهد.

 

بهتر است دم ابرو تا گوشه چشم کشیده شود. در صورت‌های کشیده، باید تا جایی که می شود طول ابرو را افزایش بدهید. بنابراین هنگامی که می‌خواهید دم ابروی‌تان را فرم دهید حواس‌تان باشد. از سویی چنانچه بیش از حد هم کشیده شود، صورت‌تان پژمرده به چشم خواهد آمد!

 

بدترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده نیز، ابروی زاویه‌دار با ارتفاعی بلند و دم کوتاه است که شکل درازی صورت را زیاد می کند بنابراین ابروهای‌تان را به گونه ای درست نکنید که صورت‌تان کشیده تر نشان داده شود.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد, چه ابرویی به چه صورتی میاد

 

مدل ابرو برای صورت گرد

چنانچه صورتی گرد دارید و دائم با مدل ابروهای‌تان مشکل دارید، باید بگوییم که بهترین مدل ابرو برای صورت گرد و چهره شما، ابروی زاویه‌دار با ارتفاعی بلند و دمی کوتاه است. این فرم ابرو سبب می گردد گردی صورت‌تان مخفی شود و صورت‌تان بلندتر و باریک‌تر به چشم بیاید ولی زاویه ابروهای خود را خیلی شیب ندهید، چون که دقت را به گردی چهره تان جلب می‌کند. بدترین فرم ابرو برای صورت‌های گرد، فرم ابروی گرد است چون سبب می شود صورت گردتر به نظر برسد. از آنجایی که صورت‌های گرد چارچوب معینی ندارند، یک ابروی زاویه‌دار زیبا می‌تواند زیبا باشد و قالبی برای اسکلت صورت‌تان داشته باشد. یعنی همان چیزی که در صورت‌های گرد وجود ندارد.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد,چه مدل ابرویی به من میاد

 

مدل ابرو برای صورت مربعی یا چهار گوش

چنانچه شما صورت‌ چهارگوش یا مربعی دارید و بیشتر از همه زاویه‌های صورت شما به چشم می‌آید، بنابراین ابرویی با قوسی ملایم ولی کامل، باید انجام دهید. بهترین فرم ابرو برای صورت‌های شما، ابروی زاویه‌دار و کمانی با کمان تیز است. با این فرم ابرو، محور دقت از فک چهارگوش شما منحرف می‌شود و صورت به شکل متعادل درمی‌آید. بدترین فرم ابرو برای کسانی که صورت‌هایی مربع‌شکل دارند، ابروی نازک و گرد است که با این فرم ابرو چون صورت چهارگوش به حالت تعادل درنمی‌آید. همچنین از ابرویی با کمان زیاد نیز خودداری کنید.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد,مدل ابرو برای صورت کشیده

 

مدل ابرو برای صورت چند ضلعی

چنانچه صورت شما چندضــلعی است، بهترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار یا ابروی منحنی قوس‌دار است. با این مدل ابرو استخوان‌های پهن گونه‌ها و شقیقه‌های‌تان باریک نشان داده مس شود. ابروی گرد مدل دیگری برای این شکل صورت است چون به این چهره زاویه‌دار شکل ملایم‌تری می‌دهد. بهتر است که اگر صورت چند ضلعی دارید، به هیچ عنوان ابروهای‌تان را صاف نکنید چون سبب می‌شود شکل صورت شما کوتاه‌تر به چشم بیاید. این شکل ابرو باعث دقت دیگران به پهنای صورت می‌شود و در نهایت ظاهر صورت پهن را پهن‌تر نشان می‌دهد.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد,مدل ابرو باریک

 

مدل ابرو برای صورت قلبی 

صورت‌هایی به شکل قلب هستند از پهن کردن ابرو، پرهیز کنند! افرادی که صورت قلبی‌شکل یا شکل گلابی‌ وارونه دارند، بهتر است ابروی گرد را انتخاب کنند تا قدری تیزی چانه را کمتر کند. از آنجایی که خط فک در این صورت‌ها جمع تر از بالای صورت است، خیلی اهمیت دارد که ابروهای‌تان خوش فرم باشد و بسیار مرتب باشد. ابروی نه خیلی پهن و نه خیلی باریک. بدترین شکل ابرو برای این مدل چهره ها ابروی صاف و افقی است که برای خنثی کردن قسمت چانه بی فایده است و تیزی چانه را برطرف نمی کند. این فرم نامناسب ابرو همه تعادل صورت‌تان را از بین خواهد برد.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد, مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت

 

مدل ابرو برای صورت بیضی

برای کسانی که فرم صورت‌ شان بیضی‌شکل است، هر فرم ابرویی که ویژگی های چهره‌تان را بیشتر نشان دهد، مناسب است. این اشتباه بزرگی است که ابرو باید دارای ارتفاع زیادی باشد و به چهره حالت تعجب یا عصبانیت همیشگی بدهد. کلا ابروی کلاسیک و متعادلی به این شکل صورت بهتر می‌ آید.

چنانچه شما جزو کسانی هستید که حالت صورت تان بیضی است خوشحال باشید چون که ابروهای‌تان را به هر حالتی که دوست دارید، می توانی حالت دهید.

 

ابروی پهن به چه صورتی میاد, چه مدل ابرویی صورت را گرد نشان می دهد, مدل ابرو برای صورت گرد

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی موزستان

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×