» اخبار » اخبار ورزشی » کروس: با قلبم برگشتم و پشیمان نیستم/ از پدری معذرت می‌خواهم
اخبار ورزشی

کروس: با قلبم برگشتم و پشیمان نیستم/ از پدری معذرت می‌خواهم

1403/04/17 1033

تونی کروس در متنی احساسی از هواداران فوتبال آلمان تشکر کرد و از پدری به خاطر مصدوم کردنش در بازی دیروز نیز پوزش خواست.

به گزارش ورزش سه، تونی کروس پس از حذف مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی خداحافظی کرد. او به مصدومیت پدری که روی خطای او حادث شد نیز اشاره داشت.

 

در واقع به طور رسمی، تونی کروس دیشب بعد از شکست آلمان از اسپانیا و حذف از یورو به فوتبالش پایان داد. 

 

او در نامه‌ای سرگشاده نوشت: «تلفن من در 2023/09/29 زنگ خورد. تماس گیرنده، یولیان ناگلزمان. درخواست؟ بازگشت به تیم ملی. اولین فکری که در سرم افتاد این بود: من احمق نیستم! اولین فکری که در دلم افتاد: لعنتی بگو بله! همان‌طور که همه می‌دانیم، این قلب است که تصمیم می‌گیرد. 

 

اولین فکر من امروز صبح 6 جولای 2024: خوشحالم که این کار را انجام دادم، با وجود تمام غم و تهی بودن بعد از سوت پایان بازی دیروز. من همیشه در تیم چیزهای بیشتر از آنچه در سال‌های اخیر نشان داده بودند، می‌دیدم اما انتظار نداشتم که در مدت زمان کوتاهی بتوانیم شانس واقعی برای کسب عنوان قهرمانی و همتراز شدن با بهترین‌ها را داشته باشیم. به همین دلیل به دستاوردهای این تیم بسیار افتخار می‌کنم و تمام آلمان می‌تواند دوباره مفتخر باشد. 

 

یک تشکر ویژه از همه شما که یورو 2024 را در خانه به چیزی خاص تبدیل کردید. ما شما را دیدیم و احساس کردیم. ما با شما هواداران زندگی کردیم. از نظر شخصی، مایلم از شما به خاطر صمیمیت و محبت ویژه چند هفته گذشته تشکر کنم. خیلی خاص بود. و در آخر یک خواهش: حالا که آلمان پسر موردعلاقه‌اش را پیدا کرده است، نگذارید فرار کند! سفر این تیم ادامه دارد. و اگر حتی در فازهای بد در کنارش بمانید، بی‌رحمانه کمک می‌کند. من می‌توانم به شما یک چیز را اطمینان دهم: این گروهی متشکل از افراد بزرگ است که همه چیز را برای موفقیت تیم می‌دهند.

 

و آخرین چیزی که برای من بسیار مهم است: پدری، معذرت می‌خواهم و امیدوارم زود خوب شوی. به هیچ وجه قصد نداشتم به تو آسیب بزنم. برایت بهترین‌ها و یک ریکاوری سریع آرزو می‌کنم. تو بازیکن فوق العاده‌ای هستی.»

 

کروس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×