» اخبار » اخبار ورزشی » ۷ متهم تحت تعقیب در پرونده مس رفسنجان؛ ۲ مسئول سابق باشگاه و ۵ نفر در تهران
اخبار ورزشی

۷ متهم تحت تعقیب در پرونده مس رفسنجان؛ ۲ مسئول سابق باشگاه و ۵ نفر در تهران

1403/03/21 1053

رئیس کل دادگستری کرمان از زندانی شدن (س. م) و تحت تعقیب بودن هفت متهم در پرونده باشگاه مس رفسنجان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: صبح امروز و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، آقای (س. م) از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

 

وی درمورد افراد تحت تعقیب در پرونده باشگاه مس رفسنجان افزود: در مجموع در حال حاضر هفت متهم در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که دو نفر از آنها مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و سایر متهمان مربوط به تهران می‌باشند.

 

حمیدی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فوق با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهادهای امنیتی قرار دارد، هشدار داد: قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسدان در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

وی در خصوص آقای (م. ه) از دیگر متهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه‌های ورزشی است، گفت: وی به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی نموده است که پرونده وی نیز در حال رسیدگی است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده آقای (پ.ر) سردبیر یکی از سایت‌های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است و اما ممنوع الخروج از کشور است.

 

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست: طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل قطعی شدن احکام دادگاه‌ها پرهیز نمایند.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×