» اخبار » اخبار ورزشی » خداحافظی تلخ یامگا با هواداران استقلال | قرارداد رسمی با باشگاه نساجی مازندران
اخبار ورزشی

خداحافظی تلخ یامگا با هواداران استقلال | قرارداد رسمی با باشگاه نساجی مازندران

1403/06/29 107

 به گزارش ورزش سه، کوین یامگا که علاقه زیادی داشت فوتبالش را در استقلال ادامه بدهد، اما مسائلی که درباره مصدومیت او از ناحیه چشم به وجود آمد این امر را میسر نکرد. یامگا که اخیرا در تمرینات نساجی حضور یافته تا در صورت تایید فنی از سوی ساکت الهامی به این تیم بپیوندد، در پیامی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال خداحافظی کرده است.

 

یامگا متنی احساسی و تلخ را خطاب به هواداران استقلال نوشته و به این شکل جدایی رسمی خود از این تیم را اعلام کرده است.

 

ستاره فرانسوی نوشت: «استقلالی‌های عزیز، ای کاش این لحظه به این زودی فرا نمی‌رسید اما متأسفانه این روزی است که باید خداحافظی کنم.»

 

او ادامه داد: «ممنون که از روز اول باعث شدید احساس کنم در خانه هستم. بابت تمام محبت و حمایتی که به من کردید متشکرم. من تمام توانم را برای این پیراهن گذاشتم و امیدوارم باعث افتخار شما شده باشم. با آرزوی موفقیت برای تیم».

 

 

به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی باشگاه نساجی از کوین یامگا باشیم؛ گفته می‌شود نساجی برای ثبت قرارداد یامگا نیاز به خارج کردن نام یک بازیکن از لیست دارد که اگر چنین موضوعی درست باشد، تا امشب تکلیف این بازیکن روشن خواهد شد.

 

تکمیلی:/

 

کوین یامگا روز آخر قرارداد بست

باشگاه نساجی مازندران رسما از جذب ستاره فرانسوی فصل گذشته استقلال خبر داد.

 

 کوین یامگا که طی روزهای گذشته با نساجی مازندران تمرین می‌کرد، نظر مثبت ساکت الهامی را به دست آورد و قراردادش با این باشگاه را به طور رسمی امضاء کرد.

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×