» اخبار » اخبار گوناگون » انواع سایبان مغازه چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا سایبان مغازه بازویی گران است؟
اخبار گوناگون

انواع سایبان مغازه چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا سایبان مغازه بازویی گران است؟

1403/03/07 1054

آیا انواع سایبان مغازه را می‌شناسید؟ درباره این نمونه سایبان‌ها تا چه اندازه اطلاعات دارید؟ آیا می‌خواهید دید و ظاهر فروشگاه یا مغازه خود را بهبود ببخشید؟ اگر چنین است؛ پس سایبان‌های مغازه دقیقاً همان چیزی هستند که به دنبالش می‌گردید!

ولی سؤال مهمی که ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کرده این است که سایبان‌های مغازه چند درصد می‌توانند جلوی اشعه خورشید را بگیرند؟ نتیجه آزمایش‌هایی که در این باره انجام شده نشان می‌دهد که سایبان‌های مغازه حدود 75 درصد می‌توانند اشعه های خورشید را مسدود و 90 درصد اثر حرارتی تابش آفتاب را در داخل مغازه به حداقل برسانند.

 

 

مزایای خرید سایبان مغازه

حتماً برای شما هم سؤال پیش آمده که چرا این روزها افراد زیادی اقدام به خرید سایبان‌های مغازه می‌کنند و سر در هر مغازه‌ای را که نگاه می‌کنید، یک سازه این‌‌چنینی در آن نصب شده است!

نصب سایبان‌های مغازه برای صاحبان مغازه و مشتریان دارای ویژگی‌های زیادی است، به همین دلیل این محصول هر ساله فروش بالایی از جانب خریداران خودش دارد. حالا برویم و به مهم‌ترین دلایل نصب این سایبان بپردازیم.

 

1. با سایبان مغازه سایه مناسبی ایجاد کنید

یکی از معضلاتی که اکثر مغازه‌داران با آن به مشکل برخورده‌اند، نور خورشید است. تا به ‌حال برای شما هم پیش آمده که مدت طولانی زیر نور خورشید مانده باشید؟ پوستتان می‌سوزد، احساس گرمای شدید می‌کنید و… سایبان یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای هر مغازه‌ای باید وجود داشته باشد.

 

مشتری زمانی که می‌خواهد از ویترین مغازه شما دیدن ‌کند، نور خورشید اذیتش می‌کند. مواقعی که مشتری در مغازه احساس راحتی نکند، سریعاً مغازه را ترک می‌کند؛ پس برای نگه‌داشتن مشتریان باید هر طور که شده برای مغازه‌تان سایه ایجاد کنید که آن هم به خرید سایبان مغازه‌ نیاز خواهید داشت.

 

2. سایبان تبلیغاتی راهی برای فروش بیشتر است

یکی از مهم‌ترین ترفندهایی که به کمک آن می‌توانید فروش خود را بالا ببرید، بازاریابی و تبلیغات است؛ البته نه هر روش تبلیغاتی! چراکه هر روند تبلیغاتی با دیگری متفاوت است. در واقع مهم نیست که شما از چه روش تبلیغاتی بهره می‌برید، مهم نتیجه و هزینه آن خواهد بود.

این سازه‌ها بیشترین بازدهی را دارند که چاپ تبلیغات روی پارچه این سایبان‌ها قطعاً هزینه بسیاری را دربردارد و اصلی‌ترین نکته ثبات بودن نوع تبلیغات است.

 

3. از جذابیت ظاهری مغازه خود غافل نشوید

اگر سایبان مغازه‌ به‌خوبی طراحی شده باشد، تأثیر زیادی در جلب‌توجه و افزایش بازدیدکنندگان مغازه می‌شود. جدای از اینها می‌تواند برند و نام تجاری مغازه را بهتر معرض نمایش بگذارد.

 

4. فروشگاه خود را در برابر عوامل آب و هوایی مصون نگه دارید

سایبان‌های مغازه این قابلیت را دارند تا از اجسام شما در برابر تابش نور مستقیم خورشید، باران و برف، گردوغبار و… به‌خوبی محافظت کنند. این مسئله تا حدود زیادی باعث کاهش هزینه‌های تعمیرات و تعویض وسایل داخل مغازه نیز می‌شود.

 

5. موجب افزایش فضای قابل استفاده می شود

سایبان‌ مغازه می‌تواند فضای روباز را به فضای کاربردی تبدیل کند. برای مثال، اینکه از این سازه‌ها می‌توان در رستوران‌ها و کافه‌ها برای افزودن صندلی‌ها و میزهای بیرونی استفاده کرد. به ‌علاوه از سایبان‌های مغازه‌‌ نیز می‌توان به‌عنوان یک فضای پذیرایی، استراحت یا سیگار کشیدن برای مشتریان یا کارکنان بهره کافی را برد.

 

6. دمای مغازه خود را محدود کنید

سایبان‌های مغازه با سایه‌رسانی به محیط داخلی مغازه باعث کم ‌کردن دمای آن و مهم‌تر اینکه از گرم‌ شدن زیاد جلوگیری می‌کنند. این موضوع سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های برق و بهره‌گیری از تجهیزات خنک‌کننده مثل کولرگازی یا پنکه می‌شود.

 

قیمت سایبان مغازه

 

انواع سایبان‌ مغازه از نظر شکل ظاهری

اگر بخواهیم انواع مختلفی از سایبان‌های مغازه را به شما معرفی کنیم، باید گفت که این سازه‌ها در کل به دو دسته اصلی یعنی ثابت و متحرک تقسیم‌بندی می‌شوند. ولی انواع سایبان‌های مغازه از نظر شکل ظاهری به چند گروه مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

 

سایبان کالسکه‌ای؛ پرکاربرد و محبوب

سایبان‌های کالسکه‌ای جزو آن دسته از سازه‌های بسیار محبوب به شمار می‌روند که با نام‌های دیگری چون سایبان کروک، سایبان چتری و کروی نیز شناخته می‌شوند. این نمونه سایبان‌ها دارای مزایای خاصی همچون ارتفاع و ابعاد مناسبی هستند تا برای مغازه‌هایی که از فضای کمی رنج می‌برند، کارایی بهتری داشته باشند.

 

اسکلت این سایبان‌ها از دو نوع سبک‌وسنگین تشکیل شده که باتوجه‌به وزن سازه نوع آن انتخاب می‌شود. هزینه این وسیله بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و می‌توانید طبق اندازه و ابعاد مختلف متناسب با طرح دلخواه خود محصول موردنظرتان را سفارش دهید.

 

سایبان بازویی مغازه؛ با طراحی مدرن و شکیل

این نوع سایبان مغازه جزو سایبان‌های برقی شناخت شده که می‌توانید از طریق ریموت به‌راحتی آن را باز و بسته کنید. به این سایبان‌ها، سایبان‌های فنری یا جکی هم می‌گویند. سایبان جکی قابلیت تنظیم شیب را دارد که از 0 تا 45 درجه قابل تغییر است.

سایبان های بازویی به دلیل اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایبان های دستی دارند، اما کاربردهای خیلی زیادی داشته و در بین مغازه داران بسیار پرطرف دار هستند.

 

سایبان چتری مغازه؛ جلوه‌ای زیبا با استحکام بالا

سایبان‌های چتری در دو مدل ثابت و متحرک قابل‌اجرا هستند که علاوه بر مغازه در اماکن دیگری همچون رستوران، بستنی‌فروشی و کافه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سایبان‌ها به دلیل شباهت زیادشان به چتر اغلب به آن‌ها سایبان‌های چتری می‌گویند. سایبان فوق موجب ایجاد ظاهری ظریف در نمای مغازه یا محل کسب‌وکار شما می‌شود.

 

سایبان دکوراتیو؛ شکیل و جذاب

سایبان‌های دکوراتیو معمولاً ثابت هستند که تا محدوده 1 متری را پوشش می‌دهند. این مدل سایبان جزو لاکچری‌ترین سایبان‌های مغازه بوده که باعث افزایش فضای بیرونی فروشگاه می‌شود. سایبان دکوراتیو مغازه را می‌توانید به صورت سفارشی طبق سلیقه خود در اندازه‌های گوناگونی در بهترین فروشگاه‌های تولید این سازه سفارش و خریداری کنید.

 

سایبان مغازه برقی

 

عوامل مؤثر بر قیمت سایبان مغازه

در بحث قیمت سایبان‌های مغازه باید گفت که عوامل مهمی دراین‌خصوص دخیل هستند که اهمیت این عامل‌ها باتوجه‌به زمان متفاوت است. مهم‌ترین این عوامل می‌تواند موارد ذکر شده زیر باشد:

* ابعاد سایبان: طبق معمول ابعاد متوسط هزینه زیادی به همراه ندارد، ولی هر چه اندازه این سایبان بزرگ‌تر باشد باتوجه‌به قیمت مواد اولیه استفاده شده در آن هزینه این مدل سایبان هم به‌مراتب زیادتر می‌شود.

 

* متریال سقف متحرک: عامل مهم دیگری که بر قیمت سایبان مغازه تأثیر می‌گذارد، متریال سقف متحرک این محصول خواهد بود، یعنی منظور هزینه‌ای است که برای خرید مواد اولیه مصرف می‌شود. مقدار زیادی از مواد اولیه برای ساخت‌وساز بازوها و روکش سایبان استفاده می‌شود.

 

* نحوه کار سقف متحرک: الکتریکی یا برقی بودن سایبان‌های مغازه تأثیر شگرفی در قیمت آن‌ها دارد. بدون شک سقف متحرک الکتریکی باتوجه‌به کیفیت موتور آن قیمت بالاتری نسبت به نوع مکانیکی یا دستی آن دارد.

 

 

مزایای خرید سایبان مغازه

 

سایبان مغازه مناسب خود را از سایبان ثامن بخواهید!

قبل از خرید چنین محصولی باید با بهترین نوع سایبان‌های مغازه متناسب با ورودی مغازه یا فروشگاه خود و همچنین شرایط نصب آن آشنا باشید. برای اینکه به انتخاب درستی در خرید این محصول برسید، بهتر است آن را از یک مرجع معتبر و باکیفیت خریداری کنید؛ پس چه جایی بهتر از سایبان ثامن!

 

این شرکت با استفاده از گروهی متخصص و تجربه بیش از 10ساله مفتخر به تولید انواع سایبان‌ها اعم از سایبان باغ، سایبان ویلا، سایبان روف‌گاردن، سایبان فول باکس دوطرفه و غیره به شما مشتریان گرامی است. برای خرید هر محصولی می‌توانید با مشاورین شرکت سایبان ثامن تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×