» اخبار » اخبار گوناگون » بهترین گیفت کارت های بازی برای هدیه به گیمرها
اخبار گوناگون

بهترین گیفت کارت های بازی برای هدیه به گیمرها

1403/03/21 0055

بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها کدام است و چگونه می‌توان یک انتخاب خوب داشت؟ این سوال یکی از رایج‌ترین و پرتکرارترین سوالاتی است که معمولاً گیمرها و کسانی که قصد خرید هدیه برای این افراد را دارند، با آن مواجه می‌شوند. 

همانطور که می‌دانید، گیمرهای ایرانی به دلیل تحریم‌ها، نمی‌توانند بازی‌های اصل و اورجینال را برای کنسول‌های خود خریداری کنند. معمولاً این دسته از افراد برای دور زدن تحریم‌ها، به دنبال راه‌حل مطمئنی می‌گردند.

با اینکه روش‌های مختلفی برای دسترسی به بازی‌های آنلاین وجود دارد، اما خرید گیفت کارت بهترین و مطمئن‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. گیفت کارت‌ها به دلیل قابلیت خاصی که دارند، امکان شارژ حساب و خرید بازی‌های متنوع را فراهم می‌کنند.

 

تنوع این کارت‌ها آن‌قدر بالاست که برای هر کدام از سرویس‌ها و یا کنسول‌های بازی، یک نمونه خاص وجود دارد؛ در نتیجه اگر می‌خواهید از آن‌ها به‌عنوان هدیه استفاده کنید، باید بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها را بشناسید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها را معرفی کرده و با هم بررسی کنیم که در زمان خرید به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم.

 

معرفی بهترین گیفت کارت‌های بازی در ایران

تحریم‌های آمریکا باعث شده تا بیشتر گیمرهای ایرانی برای دسترسی به بازی‌های مشهور دنیا از گیفت کارت استفاده کنند. در واقع این کارت‌ها یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای دور زدن تحریم‌ها به شمار می‌آیند. اگر می‌خواهید گیفت کارت‌های گیمینگ را به‌عنوان هدیه به دوستان خود هدیه دهید، گزینه‌های زیر بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهند بود:

 

گیفت کارت استیم (Steam Gift Card)

بدون شک گیفت کارت استیم یکی از بهترین و محبوب‌ترین کارت‌های دنیای گیم است که بیشتر افراد برای دسترسی به بازی‌های مشهور Steam از آن استفاده می‌کنند. شرکت والو برای اینکه تمام گیمرها دسترسی درستی داشته باشند، کارت‌های خود را در ریجن‌های مختلفی ارائه کرده تا هرکس بر اساس شرایط و محل زندگی خود بهترین گزینه را خریداری کند.

گیفت کارت استیم یک بستر فوق‌العاده عالی برای دسترسی به بازی‌های PC، سیستم عامل مک (Mac OS) و استیم (Steam OS) است. اگر فرد موردنظر شما از این سیستم‌عامل‌ها استفاده می‌کند و می‌خواهید بهترین ریجن استیم را به او هدیه بدهید، قطعاً کشورهای آمریکا، ترکیه، آرژانتین، هنگ‌ کنگ و گلوبال گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.

 

گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Card)

گیفت کارت ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت برای آسان‌تر کردن دسترسی کاربران خود به بازی‌های ایکس باکس، این کارت‌ها را در تنوع بالایی ارائه کرده است. موارد زیر انواع مختلف این کارت‌ها هستند که شما می‌توانید در ریجن‌های مختلف آن‌ها را خریداری کنید:

* گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد (Live Gold)

 * گیفت کارت ایکس باکس گیم پس (game pass)

 * گیفت کارت ایکس باکس (One EA Access global)

 

گیفت کارت بازی پلی استیشن (PlayStation Gift Card)

شرکت سونی نیز به‌عنوان رقیب اصلی ایکس باکس، شرایط آسانی را برای دسترسی گیمرهای خود به بهترین بازی‌های آنلاین فراهم کرده است. در واقع گیمرها با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانند حساب کاربری خود را شارژ کرده و در فروشگاه پلی استیشن به تمام بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

 

کارت پلی استیشن به چند دسته مختلف تقسیم می‌شود که شما بر اساس علاقه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای هدیه انتخاب کنید؛ تنوع بالای کارت‌ها و مزیت‌های مختلف هر کدام از آن‌ها باعث می‌شود که بیشتر افراد از آن به‌عنوان بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها یاد کنند.  موارد زیر مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارت‌ها هستند:

* گیفت کارت پلی استیشن PSN

 * گیفت کارت پلی استیشن پلاس

 * گیفت کارت بازی پلی استیشن ناو (PlayStation Now)

 

 

گیفت کارت بازی پلی استیشن

 

کارت ای‌شاپ نینتندو (Nintendo eShop Gift Card)

ای‌شاپ نینتندو یکی دیگر از بهترین گیفت‌ کارت‌های صنعت گیم است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این کنسول یک هدیه جذاب و دوست‌داشتنی باشد. ازآنجایی‌که کنسول نینتندو برای گیمرهای ایرانی جذابیت خاصی دارد، دسترسی به بازی‌های کلاسیک آن یک تجربه متفاوت را برایشان رقم خواهد زد. یکی از این بازی‌های جذاب که با خرید گیفت کارت ای‌شاپ نینتندو به آن دسترسی پیدا می‌کنید، سوپر ماریو یا همان سرآشپز است.

 

گیفت کارت بلیزارد بتل نت (Battle.net Gift Card)

در ادامه معرفی بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها، به کارت کمپانی بلیزارد می‌رسیم. کمپانی Blizzard یکی از کمپانی‌های مطرح دنیای گیم است که در سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرد. طراحی بازی‌های ویدئویی مشهور توسط شرکت بلیزارد باعث شد که محبوبیت آن در میان گیمرها روزبه‌روز بیشتر شود. بازی وارکرافت یکی از بهترین بازی‌های این کمپانی به شمار می‌آید که تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت آن داشته است. گیفت کارت بلیزارد بتل نت علاوه بر بازی‌های آنلاین این شرکت، امکان دسترسی به سایر امکانات و خدمات را هم فراهم می‌کند.

 

گیفت کارت بلیزارد بتل نت یکی از بهترین گیفت کارت ها برای هدیه به گیمرها

 

گیفت کارت بازی مولتی گیم (Multi Game Card)

گیفت کارت بازی مولتی گیم با سایر کارت‌ها مقداری تفاوت دارد؛ در واقع این کارت‌ها به بازی و یا کنسول خاصی محدود نشده و شما می‌توانید با تهیه و هدیه آن به فرد مورد نظر، دسترسی به انواع بازی‌های آنلاین چند نفره را برای او فراهم کنید. همچنین باید بدانید که شرکت مولتی گیم، با شرکت‌های دیگری مانند توییچ (Twitch) و نکسون (Nexon) قرارداد دارد؛ یعنی شما با همین کارت می‌توانید از خدمات و امکانات شرکت‌های طرف قرارداد استفاده کنید.

 

گیفت کارت گیم استاپ (GameStop Gift Card)

در میان شرکت‌های معتبری که در حوزه تولید بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کنند، شرکت گیم استاپ یکی از معتبرترین آن‌ها به شمار می‌آید. معمولاً بیشتر گیمرها برای دسترسی به بازی‌های جدید و قدیمی این شرکت، خرید گیفت کارت گیم استاپ را انتخاب می‌کنند. شرکت گیم استاپ برای اینکه دسترسی به تمام بازی‌ها را آسان کند، ریجن‌های مختلفی برای گیفت کارت‌های خود در نظر گرفته است. با اینکه تعداد زیادی از افراد با گیم استاپ آشنا نیستند، اما سابقه طولانی آن باعث می‌شود که در لیست بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها قرار بگیرد.

 

گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card)

شرکت اپل هم برای اینکه از شرکت‌های مختلف عقب نیفتد، گیفت کارت آیتونز را برای کاربران خود طراحی کرده است تا به امکانات و خدمات مختلف دسترسی پیدا کنند. بدون شک این گیفت کارت برای گیمرهایی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، یک هدیه باارزش به‌حساب می‌آید، این دسته از افراد با استفاده از گیفت کارت آیتونز، علاوه بر بازی‌های اپل به خدمات دیگری مانند موسیقی، نرم‌افزار، فیلم و… دسترسی خواهند داشت.

 

گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gift Card)

گوگل پلی یک بستر مناسب برای دانلود بازی است، اما ازآنجایی‌که بسیاری از بازی‌ها پولی هستند، امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد. شرکت گوگل به‌مانند بسیاری از شرکت‌های معتبر، گزینه گیفت کارت را برای کاربران فعال کرده است تا با خرید آن بتوانند تمام بازی‌ها را دانلود کنند. گیفت کارت گوگل پلی در اعتبارهای مختلفی وجود دارند که شما بر اساس توان مالی خود می‌توانید کارت مورد نظر را برای هدیه به گیمرها انتخاب کنید. کاربردهای بسیار زیاد این نوع از گیفت کارت‌ها باعث می‌شود که اسم آن در لیست بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها دیده شود.

 

گیفت کارت گوگل پلی

 

گیفت کارت کال آف دیوتی (call of duty Gift Card)

کال آف دیوتی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های حوزه گیم است که تقریبا تمامی افراد عاشق آن هستند. با اینکه انجام این بازی برای تمامی گیمرها امکان‌پذیر است، اما کسانی می‌توانند با رقبای خود بهتر مبارزه کنند که تجهیزات بهتری داشته باشند.

خرید تجهیزات کال آف دیوتی با گیفت کارت، بهترین و مناسب‌ترین روش برای رسیدن به سطح بالاتر است. در حال حاضر شرکت‌های واسطه این کارت را در اعتبارهای متغیر و ریجن‌های متفاوت عرضه می‌کنند که شما با انتخاب بودجه مورد نظر، می‌توانید فرایند خرید را آغاز کنید.

 

گیفت کارت ریزر گلد (Razer Gold)

بدون شک هنگامی که صحبت از بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها به میان می‌آید، اسم گیفت کارت ریزر گلد مانند یک الماس خواهد درخشید. شرکت ریزر گلد در عرصه محصولات گیم یک برند درخشان به شمار می‌آید، این شرکت علاوه بر تولید محصولات، با ارائه گیفت کارت امکان پرداخت آنلاین برای بازی‌ها را فراهم کرده است. به‌طورکلی با خرید این گیفت کارت برای گیمرها، امکان خرید بهترین محصولات ریزر گلد و بهترین بازی‌های دنیا را برای آن‌ها فراهم خواهید کرد.

 

گیفت کارت بازی پابجی (Pubg Gift Card)

بازی پابجی در چند سال گذشته گیمرهای بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. ازآنجایی‌که بازیکنان این بازی بسیار حرفه‌ای هستند، برای شکست آن‌ها باید انواع تجهیزات و امکانات مختلف را خریداری کرد. گیفت کارت پابجی دقیقا مانند گیفت کارت کال آف دیوتی است، یعنی گیمرها با داشتن این کارت و اطلاعات مهم آن، می‌توانند تجهیزات مورد نیاز خود را با چند کلیک خریداری کنند. بدون شک اگر گیفت کارت پابجی را به گیمرهای عاشق آن هدیه بدهید، تمام آرزوهای آن در حوزه گیم را برآورده کرده‌اید.

 

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید گیفت کارت بازی

بعد از اینکه با بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها آشنا شدید، باید با مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکات خرید گیفت کارت آشنا شوید تا بتوانید خرید خوب و مناسبی انجام دهید. موارد زیر مهم‌ترین نکات خرید گیفت کارت بازی هستند:

* توجه به نوع گیفت کارت و کارایی آن 

* خرید گیفت کارت بازی متناسب با مبلغ مورد نیاز 

* بررسی گیفت‌کارت‌ها از نظر ارزی و ریجن 

* تطابق ریجن گیفت کارت با ریجن حساب کاربری 

* خرید گیفت کارت از شرکت‌های واسطه معتبر 

* توجه به تاریخ انقضای گیفت کارت بازی 

* دریافت اطلاعات مهم گیفت کارت از فروشنده 

* بررسی کارمزد و مالیات گیفت کارت بازی

 

 سخن پایانی

برای اینکه بتوانید بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها را خریداری کنید، قبل از هر کاری باید با بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها آشنا شوید. در این مطلب به طور کامل  بهترین گیفت کارت بازی برای گیمرها را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت شما را با مهم‌ترین نکات خرید آن آشنا کردیم.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×