» اخبار » اخبار گوناگون » خوشمزه ترین سوهان قم را این جا دارد …
اخبار گوناگون

خوشمزه ترین سوهان قم را این جا دارد …

1403/04/10 0055

چکیده : سوهان عارفی بیش از چند دهه تجربه در صنعت تولید سوهان، همواره تلاش کرده است تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره‌گیری از دانش و تجربه نسل‌های گذشته، طعمی بی‌نظیر و اصیل را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

همان طور که بارها گفته شد، یکی از شیرینی‌های محبوب ایرانی، سوهان است. سوهان قم به عنوان محبوب‌ترین نوع سوهان در ایران شناخته شده و بیشترین تنوع و تولید را در استان قم دارد. شناخت بهترین سوهان فروشی در قم، اغلب برای افرادی که قصد خرید سوغات از این شهر را دارند، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. پس با خواندن این مقاله، بهترین سوهانی قم را بشناسید.

 

 

ویژگی بهترین سوهان قم :

اینکه بتوانید بهترین سوهان قم را انتخاب کنید، باید یک سری موارد را در نظر بگیرید. اولین ویژگی که باید در نظر گرفت، رنگ است. رنگ سوهان باید قهوه‌ای روشن باشد. از طرفی عطر و طعم عالی هم داشته باشد به خصوص اگر از روغن حیوانی برای پخت سوهان استفاده شود.

 

ضمن اینکه برای رنگ، بو و طعم بهتر از زعفران باید استفاده شود اما متاسفانه برخی از رنگ غذا به دلیل گرانی زعفران استفاده می کنند. از طرفی کیفیت مواد و نحوه پخت این محصول، عاملی برای تعریف کیفیت برای انواع سوهان فروشی و نیز رده بندی آن‌ها خواهد بود.

در سوهان عارفی می توانید انواع سوهان را با طعم بینظیر و تازه درب منزلتون در هرجای دنیا که باشید تحویل بگیرید.

 

انواع سوهان در شیرین کهن عارفی:

* سوهان تخت

 * سوهان گل نازک

 * سوهان گزی

 * سوهان حبه

 * سوهان سکه ای

 * سوهان باقلوایی 

* سوهان عسلی 

* دسر سوهان 

* سوهان مدادی 

* سوهان لقمه

 

دومین ویژگی یک سوهان خوب ترد بودن ان است. یک سوهان خوب به دندان نمی چسبد و به اصطلاح در دهان آب می شود. سومین ویژگی یک سوهان خوب تازگی ان است. سوهان به دلیل داشتن روغن اگر تازه نباشد بوو طعم نامطلوبی پیدا می کند.

 

از طرفی سوهان را بو کنید تا مطمئن باشید که فاسد نشده و تازه است. بهتر است برای تشخیص تازگی، از فروشنده اجازه بگیرید و مقداری از آن را بچشید. اگر هم بسته‌بندی بود و نتوانستید این کار را کنید، حتماً به تاریخ تولید و انقضا دقت کنید. تمیزی خود مغازه، فروشنده و پرسنل را نیز مد نظر قرار دهید.

 

بهترین تولید کننده سوهان در قم :

حال می خواهیم بهترین تولید کننده های سوهان قم را بشناسیم، برند ها و تولیدی هایی که سالهاست در حوزه تولید سوهان قم فعالیت دارند. برند هایی همچون:

 

بهترین تولید کننده های سوهان قم

 

* سوهان محمد ساعدی نیا 

* سوهان خودکار 

* سوهان محمد سیما 

* سوهان روح الامین 

* سوهان عارفی 

* سوهان امیر کیوان 

* سوهان حاج رضا مقامی و پسران 

* سوهان پسران حاج حسین سوهانی 

* سوهان حاجی پور 

* سوهان توحید

 

اسم عارفی (سوهان شیرین کهن عارفی)

بنیان‌گذار سوهان عارفی، حاج سید رضا عارفی است. ایشان در ابتدای جوانی، در مغازه‌ای کوچک اقدام به تولید حلوای قمی یا سوهان قم می‌کند که با استقبال بی‌شمار مردم آن زمان روبرو می‌شود. تولید سوهان قم با بهترین کیفیت که سبب جلب رضایت اکثریت مشتریان نیز می‌شود، تا به امروز و توسط برادران، فرزندان و نوادگان ایشان ادامه پیدا کرده است.

 

تا جایی که امروزه همه سوهان گُل نازک را با نام عارفی می‌شناسند. سال‌های 1390-1350 اوج دوران شکوفایی و محبوبیت سوهان عارفی بود.

سوهان عارفی بیش از چند دهه تجربه در صنعت تولید سوهان، همواره تلاش کرده است تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره‌گیری از دانش و تجربه نسل‌های گذشته، طعمی بی‌نظیر و اصیل را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

لیست شعب سوهان عارفی:

* شعبه مرکزی سوهان عارفی: قم، چهارراه بازار، جنب پل علیخانی، مقابل مسجد امام. تلفن: 37722895-025

 

 

بهترین تولید کننده های سوهان قم

 

سخن آخر…

در این مقاله، تلاش کرده ایم شما را برای خرید بهتره، خوشمزه‌ترین و مشهورترین سوغات‌ قم آشنا کنیم. از روش‌های تشخیص کیفیت برتر و اصلی برای تفکیک سوهان‌های اصلی نسبت به نمونه‌های نامرغوب گفته و بهترین سوهان قم و مکان‌های خرید سوهان در این شهر را معرفی کردیم.

 

بهترین تولید کننده های سوهان قم

 

از آنجا که سوهان یکی از محصولات پرطرفدار در قم است، بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی این محصول را عرضه می‌کنند. اما توصیه می‌کنیم قبل از هر خرید، از راهکارهای تشخیص اصالت استفاده کنید تا از دریافت سوهان‌های درجه دو جلوگیری کنید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×