» اخبار » اخبار اقتصادی و بازرگانی » قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نیم‌سکه پرچمدار کاهش قیمت شد
اخبار اقتصادی و بازرگانی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نیم‌سکه پرچمدار کاهش قیمت شد

1403/02/23 1015

قیمت طلا و سکه امروز با روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا و برخی قطعات سکه رشد داشتند و برخی بر مدار کاهش قیمت قرار گرفتند، اما در ادامه معاملات روند بازار طلا با افت دلار همراهی کرد و یکدست کاهشی شد. امروز نیم‌سکه پرچمدار کاهش قیمت در بازار طلا است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات دومین روز هفته با روند نامتوازنی بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات، بازار طلا در پی کاهش قیمت دلار کاهشی شد.

 

 

 قیمت طلا و سکه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

سامانه جامع تجارت به رکود بازار طلا دامن زد؟

موضوع سامانه جامع تجارت و چالش‌های طلافروشان بر سر این مساله در روزهای اخیر رکود بازار طلا را بیشتر کرده است؛ اما رایزنی‌ها برای مرتفع شدن خواسته صنف طلا همچنان ادامه دارد.

 

 نوسانات قیمت بازار طلا در روز یکشنبه بالا است؛ اما تلرانس این افت و خیزها محدود است.

 

قیمت نقره کاهشی شد

گفتنی است انس جهانی طلا و نقره در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و به ترتیب روی رقم 2360 دلاری و 28 دلار و 17 سنتی ثابت است. قیمت هر گرم نقره 999 در بازار داخلی با رقم 55 هزار و 179 تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته 9 تومان کاهش دارد.

 

کمترین کاهش قیمت، سهم سکه امامی شد

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه 23 اردیبهشت با کاهش 6 هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم 41 میلیون و 200 هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم 38 میلیون و 290 هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز شنبه 225 هزار تومان افت دارد.

 

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با رقم 23 میلیون و 500 هزار تومانی معامله می‌شود و افت 300 هزار تومانی دارد. قیمت ربع سکه با 100 هزار تومان کاهش روی رقم 15 میلیون تومانی ایستاده است. قیمت سکه گرمی با رقم 6 میلیون و 690 هزار تومانی معامله می‌شود و کاهش محدود 10 هزار تومانی دارد.

 

راه حباب سکه از قیمت جدا شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش محدودی دارد. هر مثقال طلای 18 عیار با افت 15 هزار تومانی با رقم 14 میلیون و 700 هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای 18 عیار با افت هفت هزار تومانی روی رقم سه میلیون و 397 هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و 352 هزار تومان در حال معامله است.

 

حباب سکه امروز روند افزایشی داشت و تنها ربع سکه کاهش 55 هزار تومانی حباب داشت. حباب سکه امامی 201 هزارتومان، سکه بهار 19 هزار تومان، نیم‌سکه 97 هزار تومان و سکه گرمی 24 هزار تومان رشد کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×